torstai 22. elokuuta 2013

Basic Thursday



Chipchip, Weekdaylla on menossa farkkukamppis mun lempparifarkuista! Oon aivan käsittämättömän surkea farkkujen kanssa ja en juuri koskaan jaksa testailla farkkuja löytääkseni sen oman ykkösmerkkini, sillä testaaminen on tuskaa.  Siksi olen kiitollinen itselleni, että joku rauhallinen iltapäivä pari vuotta sitten piipahdin Weekdayssa ja kiskaisin päälleni korkeavyötäröiset MTWTFSS-farkut. Siitä lähtien olen suunnannut lähinnä Weekday'hin uusia ostaessani.

Tässä päälläni on samainen malli, Thursday, tosin eri värissä. Klassisen sininen on pettämätön kombo valkoisen kanssa, vielä parempi rusketuksen kera (jota mulla ei ole).

Kamppis taas toimii näin:

1. Kisko päälle mielimallisi Weekdayn oman malliston farkuista
2. Nappaa kuva!
3. Lisää kuva Facebookiin tai Instagramiin, hashtag #7daysjeans (mun kuva täällä!)
4. Käy myymälässä näyttämässä kuvaa Thursday-farkuista torstaina ja saa -30% alennusta
5. That's it!

1 kommentti:

  1. loveyour shoes !!!

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.