perjantai 22. maaliskuuta 2013

GRAUH

 photo monstersandals.jpg

Ihan pikkuisen väsyneessä mielentilassa, kun en keksinyt enää mitään muuta nimitystä näille traktorinpohjasandaaleille kuin hirviösandaalit. Ehkä se tulee noiden Asoksen sandaalien nimestä, "Fatal". Miksei sit samantien "Lethal", "Poison", "Jekyll", "Hyde".... Monster?

Anyhow, tällaiset tarvitsen ehdottomasti. Olin sitten niin pölö, että jätin viime kesänä vastaavat 'kesämartensit' (no, nyt näitä nimityksiä sitten tuleekin) ostamatta ja kadutti vielä loppukesästäkin, kun lehdet jo putoilivat maahan ja varpaita alkoi paleltaa. Onneksi tulee aina uusi kesä, jolloin korjata edellisen virheet.

Sandaalit: ASOS ja Vagabond


---------


I need these "monster sandals" (already making apologies for the name of those things but couldn't think anything smarter at that precise moment when photoshopping that pic)... 'Tractor sole thingys'?

5 kommenttia:

  1. OMG! Mulla on vanhempien luona vastaavanlaiset kenkulit vuodelta 1997, kun ne olivat kuuminta hottia. Jos olivat tosin edes hottia silloinkaan. Pitäiskö ne kaivaa käyttökengiksi?! Ovat supermukavat jalassa. :D

    VastaaPoista
  2. Ihanaa junttimuotia:) Noi vasemmanpuoleiset on makeet !

    VastaaPoista
  3. Niinpä! Mä rakastan 'junttimuotia'! Viime kesänä ne aurinkolipat... <3 haha :D

    VastaaPoista
  4. Todellakin! Tai myyt mulle? :D

    VastaaPoista
  5. koko 39 taitaa olla sulle liian iso! :D Täytyypä käydä naureskelemassa niille. Kirppiskamoja hakiessa oon tuuminut tähän asti, että ei niitä kuitenkaan kukaan osta.. ja jotenkin, onhan niillä kauhistuttavaa tunnearvoa - mun ekat aikuisen naisen korolliset kengät... hihi

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.