lauantai 16. helmikuuta 2013

Spring jacket

 photo IMG_9430.jpg

Vähän on yskä ja nuha kolkutelleet kuumekavereineen, mutta päätin uhmata talvenjämää ja vetäistä ensimmäistä kertaa päälleni vähän ohuemman takin. Toisaalta, autolla oltiin liikenteessä, joten saatoin olla pahan kylmettymisen suhteen melko huoleti. Sandra on nyt näemmä ollut alitajuisesti mielessäni, kun vaatekaapista löytyy peräjälkeen hänen Nelly-mallistonsa tuotteita...

Image and video hosting by TinyPic
nahkatakki/leather jacket Vila (saatu), paita/sweater H&M, housut/trousers 5 Inch and up Nelly, kengät/shoes H&M

Sain tuon Vilan nahkatakin viime syksyn alussa ja se jäi liian vähälle käytölle, mutta rakastan sen moottoripyörätakkimaisia (!) yksityiskohtia - sinertäviä mokkaisia kohtia, kauluksen neppareita ja punottuja vetoketjun vetimiä.

 photo IMG_9441.jpg

BTW. Muut bloggaajat; mitä kuvapalvelua käytätte? Mä oon aivan kilareissa jo Photobucketille, kun se pienentää mun kuvia ja siten huonontaa kuvanlaatua, eikä ole edes ainoa ongelma ko. palvelun kanssa. Suosituksia sen suhteen? :)

Kivaa lauantaita! Käyn nopsaan lauantaisaunassa ja sen suuntaan jälkeen ystävän tupareihin :)
----------

I decided to wear my spring jacket for the first time this 'spring' even though it's kind of wintery outside, still. I got this mc style leather jacket last autumn and wore it just a couple of times, however I'm going to use it a lot more this spring. Do you like its details? :)

10 kommenttia:

  1. Ihana asu, mäki oon miettiny et uskaltaiskohan ulos edes pieneksi hetkeksi nahkatakilla.. :)

    Mä oon ollu jo vuosia tyytyväinen flickr:n käyttäjä - maksan muutaman kympin siitä vuodesta, mutta se on ollut ehdottomasti sen arvoista.

    VastaaPoista
  2. Ihana takki, en malta odottaa että täällä Jyväskylässäkin aletaan päästä kevättakkikeleihin!

    Mä käytän Tinypicia kuvien lataamiseen, ihan hyvin on tähän mennessä toiminut ja säilyttää kuvien laadun. :) Joskus vajaa vuosi sitten muistan, että se oli poistanut tyyliin kuvan per postaus ja jättänyt vaan sellasen Tinypic-merkinnän tilalle, mutta sitä ongelmaa ei oo mulla ollut aikoihin.

    VastaaPoista
  3. Ihana ihana asu :)

    Käytän flickriä ja se on minusta tosi hyvä. Vanhassa blogissani käytin joskus image shackiä, sekin ok, mutta flickriä suosittelen ehdottomasti.

    VastaaPoista
  4. Upea asu!! Varsinkin housut osuivat silmään :)

    VastaaPoista
  5. Uaaaa ihanan väriset housut ja mahtava asu muutenkin!!
    Flickriä käytän minä ja hyvin skulaa! :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos! Flickr se sitten varmaan on, ainakin kuvanlaatu on siellä loistava :)

    VastaaPoista
  7. Kiitos :) Image Shackin olinkin ihan unohtanut, mutta ilmeisesti Flickr on aika paljon parempi kuin ko. palvelu ainakin laadulta? Se nimittäin painaa eniten vaakakupissa, helppokäyttöisyyden jälkeen...

    VastaaPoista
  8. Kiitos! Mä oon uskaltautunut jo pari kertaa nahkatakkeilemaan, alkaa nimittäin jo niin tylsistyttää toi talvitakki... :P Mä maksan pari kymppiä nyt PB:stä, joten jos Flickr on saman hintainen, taidanpa ottaa ja vaihtaa :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos! Noooo, ei Helsingissäkään ihan joka päivä tällaisella mennä, eikä ainakaan, jos on useamman minuutin ulkoilmassa :D Miten tuo Tinypic, onko siellä jotain albumeita, joista päästä käsiksi vanhoihin kuviin vai onko se pelkkä 'lataa tänne ja nappaa koodi' - mutta ei mahdollisuutta perustaa ns. tiliä -palvelu? En ole oikein tajunnut sitä täysin koskaan (ottanut selvää)?

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.