torstai 23. joulukuuta 2010

Suit up -tyyli


Yksi kuumimmista hiteistä punaisilla matoilla: miesten puku, suit. Tyyli ei kuitenkaan synny aivan niin yksinkertaisesti kuin luulisi, eli vetäisemällä puvun poikaystävän kaapista päälleen, vaan vaatii kuitenkin hitusen tyylisilmää.

HOT: Alexa pukee tumman puvun korkeiden korkojen ja clutchin kanssa, valkoista kauluspaitaa piristää ohut narurusetti kaulassa ja housujen henkselit

NOT: Leighton Meester ottaa maskuliinisen pukeutumisen liian kirjaimellisesti. Kravatti pois, ja mikäli tilalle ei tule mitään kaulaan, kengät voisi vaihtaa värikkäämpiin. Tavallisen mustan puvun kontrastiksi sopisi lisätä ultranaisellista punaista huulipunaa tai huomiota herättävän clutchin.

13 kommenttia:

  1. Mä olen tosta kyllä eri mieltä, mun mielestä Leighton näyttää paljon paremmalta kuin Alexa. Mun mielestä Leightonin housujen istuvuus on todella hyvä ja ne loppuvat juuri oikeaan kohtaan nilkan ylle. Kravatin olisi ehkä voinut jättää pois, siitä olen samaa mieltä. Vihreä clutch, joka Leightonilla oli tuossa asussa (ei näköjään näy tuossa kuvassa) oli kiva hillitty väripilkku. Se näkyy kuitenkin esim. tässä http://2.bp.blogspot.com/_5TSs-MJG5Gk/TPicaNrvWPI/AAAAAAAAFec/g9zhCfR07cY/s1600/leighton%2Bmeester%2Bsuit.bmp kuvassa. :)

    Ei Alexankaan asu mun mielestä huti ollut, mutta en itse antaisi Leightonille kuitenkaan not:ia. Mun mielestä epäonnistuneeksi pukuasuksi olis voinut laittaa vaikka tämän http://images.starpulse.com/news/bloggers/8/blog_images/winona-ryder.jpg Winona Ryderin asun, jossa hän oli Black Swanin ensi-illassa jokunen viikko sitten. :)

    VastaaPoista
  2. Riippumatta clutchistakin asu ei mielestäni toimi, noin orjallisena. Wiona Ryderinkään asu ei toimi, mutta tavallaan siinä on kuitenkin sellaista potkua, joka Leightonilta puuttuu, clutchilla tai ei. :)

    VastaaPoista
  3. hahaa hyi Winona! aivan kamala ja mittasuhteet menee ihan kummallisiksi. hyh

    VastaaPoista
  4. Aivan samaa mieltä. Leightonin asu on mun mielestä aivan ihana! Toisaalta saatan olla puolueellinen kun mielestäni Leighton on niin suloinen muutenkin (: Tuo Winonan puku olisi ehdottomasti parempi esimerkki epäonnistuneesta suit upista.

    VastaaPoista
  5. Komppaan edellisiä: Leighton toimii. Hyvä just noin riisuttuna versiona. Hyvin istuva puku kauniilla ihmisellä, siinä ei lisähärpäkkeitä kaivata. Puvun maskuliinisuus vaan korostaa kantajansa naisellisuutta.

    VastaaPoista
  6. Ihan yleisenä lisäkommenttina: mun mielestä tyylikkyyteen ei vaikuta ihmisen persoona tai kauneus. Makuja on monenlaisia, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että Leightonin asu ei ole onnistunut, vaikka puku istuukin hyvin.

    VastaaPoista
  7. Jep, makuasioitahan nämä. Totta kyllä ettei kauneus (joka sekin makuasia) tee tyylikkyyttä.

    VastaaPoista
  8. huhhu olipa ärsyttävää luettavaa kun haukuttiin asua joka oli kivan näköinen kun taas se toinen oli ihan järkyttävä!

    VastaaPoista
  9. Mun kommentti näköjään kirvoitti enemmänkin mielipiteitä, kiva :) Mutta juu, kaikilla on tietty oma makunsa! Mun mielestä Leightonin asu on todella hyvä, sun mielestä ei - mutta niinhän sen pitääkin mennä, ei kaikki voi tykätä aina samasta! :)

    VastaaPoista
  10. Ehdottomasti olen A:n kanssa samaa mieltä siitä että Alexa on ehdottomasti tyylikkäämpi, tai oikeastaan muodikkaampi. Leightonin asu olisi parempi ilman solmiota, mutta housut ovat onneksi istuvat.

    VastaaPoista
  11. No, meillähän on muutenkin melkoisen erilaiset tyylit :)

    VastaaPoista
  12. Omaa silmääni miellyttää myös enemmän Leightonin asu, ei Alexankaan omassa mitään vikaa, mutta uskon, että mielipiteeni johtuu täysin omasta neutraalimmasta tyylistäni ja siitä mitä itse ehkä mieluummin laittaisin päälleni.

    Alexan asussa pistävät silmään nuo paksut henkselit, mutta tuo rusetti ja kengät ovat aivan ihanat. Söpö rusetti mukavasti tasapainottaa maskuliinista asua. Ja ymmärrän täysin miksi Aurora pidät hänen tyylistään, jotenkin niin sinua :)

    Ja jos mietin Leightonin asua ilman kravattia, niin siitä tulisi ehkä liian tavallisen jakkupuvun näköinen..

    Niin mielipide asia, kuten huomattu.

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.