perjantai 17. joulukuuta 2010

princess silver shoe


Olen aiemminkin höyryillyt metalliväreistä ja niiden ihanuudesta ainakin muutaman rivin verran, mutta nyt höyryämiseni aihe on konkretisoitunut siihen päätelmään, että haluaisin hopeiset kengät. Ensisijainen toive oli kuparinväriset kengät, mutta sellaisia ei sattunut silmään. Metalli on todella vahvasti mukana SS11-mallistoissa, joten olen luonnollisesti innoissani lähtemään siihen trendiin mukaan. Yritin löytää tuohon kolmet melkoisen erilaiset kengät. Puhutteleeko teitä?

kuvat: riverisland.co.uk, solestruck.com, outnet.com

12 kommenttia:

  1. Juu itse hurahdin kupariin!:) Aluksi pidin niitä IVANAhelsingin "kupariketjuamekkoja" ihan karseina, mutta nyt olen alkanut himoitsemaan sellasista oikein olan takaa! Lisäksi kaikkea muutakin kuparinväristä.. Pronssista olen aina pitänyt... Kulta ja hopea eivät taas nappaa ollenkaan:)

    VastaaPoista
  2. Pakko oli vielä listätä.. Että tuollaine mustahopea, mitä nuo kengät ovat on kyllä tosi ihana "väri".. Itselläni on tuon värinen toppi :)

    VastaaPoista
  3. Äiti opetti minulle jo ollessani lapsonen, että nainen tarvitsee ainakin yhdet metallinväriset ballerinakengät, joilla pärjää tilanteessa kuin tilanteessa. Olen äidin kanssa samaa mieltä. :)

    Nuo outnetin hopeiset nilkkurit ovat vähintään ihanat, eikä muissakaan ole mitään vikaa. Inspiroiduin kollaasistasi jopa ehkä vähän liikaa... täytyy kevääksi hankkia jonkinmoiset kiiltävät korkkarit.

    VastaaPoista
  4. Itsekin intoilen kovasti metallinsävyistä etenkin ensi kevättä ajatellen! Eivät taida hukkaan mennä uudet, joskin käytettynä kevät takaraivossa paukuttaen hankitut miu miun bronssiset raso-ballerinat ;)

    VastaaPoista
  5. Kyllä tuollasilla hopeisilla korkkareilla voisi parit juhlat kiertää. :)

    http://nataliananatalia.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. mulla itse asiassa onkin yhdet hopeiset peeptoe-korkkarit, löysin joskus biancosta :) kupari vois kyl kans olla ihana!

    VastaaPoista
  7. Nuo maiharit <3 Kyllä puhuttelee!

    VastaaPoista
  8. Voihan nam noita vaaleita hopeisia, tahtoo, TAHTOOOOO! :D

    VastaaPoista
  9. mulla itse asiassa onkin yhdet hopeiset peeptoe-korkkarit, löysin joskus biancosta :) kupari vois kyl kans olla ihana!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.