sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Laiska sunnuntai

Ei ole mitään asiaa, joten lipsuu lifestylen puolelle toisten harmiksi ja toisten iloksi; tässä pala mun äääärimmäisen laiskaa sunnuntaipäivää, joka pääosin koostui ja koostuu makean syömisestä sekä lukemisesta. Kävin tänään tosin Ikeassa ja siksi jaksoin pukea päälleni muuta kuin kotivaatteet: nahkahaalarini on kokenut jonkun uuden tulemisen ja olen pitänyt sitä sekä juhlissa että päivällä tämän viikon putkeen.

Sain postissa promonäytteen Rolloista, jotka tulevat takaisin kauppojen hyllyyn! Tosin vain jouluksi, eikä harmikseni lapsuuteni lempimakua minttua ole valikoimassa. Kai te mun ikäiset muistatte sen niissä pötköissä myytävän tahmean toffeen? Nyt niitä myydään pusseissa. Oon mättänyt nuo tässä lukiessa, täytynee lähteä kauppaan hakemaan lisää.


Paita H&M 24,95 eur




Minä, nahkahaalari, H&M:n paita ja dagen efter-juoma :)

Nyt palaan takaisin kirjan viimeisten sivujen, sisustuslehtien ja kahvin pariin, leppoisaa sunnuntaita teille!

8 kommenttia:

  1. Mun leuat ei vaan liiku enää noiden Rollojen takia!:D Ja minttua kaipaillaan täälläkin.

    VastaaPoista
  2. Vaikka edustankin nuorempaa sukupolvea, niin täytyy sanoa että ihanaa kun Rollot on tehny comebackin! Niistä on tullu lempparikarkkeja tällä hetkellä... :D

    VastaaPoista
  3. Noita rolloja on ollut varmaan kuukausi tai pari jo myynnissä :) Lisäksi cittareissa irttareina ja makuuneissa. Tullut niitä nimittäin aika paljon popsittua :)

    VastaaPoista
  4. eiku eiks ne ollu toffoja ne pötköt?

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa aika täydelliseltä sunnuntailta! :9

    http://nataliananatalia.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. äää, miksei rollot oo osunut mun silmiin missään? :o täytyy kai tutkia stokan ja sokoksen valikoima vähän tarkemmin - noita on pakko saada :--)

    ja tuo hm:n neule näyttää houkuttelevalta!

    VastaaPoista
  7. Mista noita vitamiinivesia saa? :-)

    VastaaPoista
  8. Joo pötköt oli tosiaan Toffoja. Rolloista en niin välitä, mutta Toffoja on ikävä täälläkin. Pari vuotta sitten bongasin lakritsisia Oslosta, oli heti pakko hieman hamstrata...

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.