lauantai 13. marraskuuta 2010

Pop Fashion asu

Tässä nopeasti asukriisin tulos toissaillalta Kaivohuoneelta, Pop Fashion tapahtumasta. Itse mallistoista toivottavasti ehdin laittaa kuvaa tänään, mutta nyt olen 5min sisään lähdössä moikkaamaan vanhempiani kotikotiin Jyväskylään :)

mekko/dress Topshop, hanskat/gloves MQ Stockholm, "clutch" GinaTricot, kengät/shoes Givenchy

En sitten keksinyt muuta kuin nuo perushanskat ja muutenkin mustan outfitin - noinhan se usein menee, kun on kiire.

ps. Mulla on synttärit tänään! 25! Officially old!

25 kommenttia:

  1. Tositosi paljon onnea! :)

    VastaaPoista
  2. PALJON ONNEA!!!
    ja kiva mekko ;)

    VastaaPoista
  3. heheh "vanha", onneks olkoon!!

    VastaaPoista
  4. Onnittelut vanhalle :) Mustasta saa aina kuitenkin rakennettua kivan kokonaisuuden, kunhan käyttää erilaisia materiaaleja jne. Asu näyttää tosi kivalta! Ääk, mä täytän joulukuussa 26v, I just can't believed. No onneksi kukaan ei uskoisi mua niin vanhaksi ;)

    VastaaPoista
  5. Apua 25 vanha. Nyt on olo kun Carriella synttäreillään Il Cantinorissa.

    Musta mekko näyttää tosi kivalta!

    VastaaPoista
  6. Onnea!
    Ja jälleen kerran upea asu. :)

    VastaaPoista
  7. Apua, luulin että oot jotain 22-23! Onnea nuorekkaalle vanhalle! ;)

    VastaaPoista
  8. Nätti asu ja onnea! =)

    VastaaPoista
  9. Myöhästyneet onnittelut :))

    Hei toi Topshopin mekko on ihana! Koska oot ostanu? Mahtaiskohan vielä löytyä?

    VastaaPoista
  10. menin vähän sekaisin ajatuksissani. olen kuvitellut, että asut helsingissä poikaystäväsi kanssa, ja käyt välillä turussa vanhempiesi luona. olen tajunnut siis ihan väärin, jos he kerran asuvat jyväskylässä :D miten siis nämä asumiskuviot oikeasti menevät?

    VastaaPoista
  11. :D No, vanhimmillani mitä mä oon koskaan ollut ;)

    VastaaPoista
  12. Kiitti! :) Mekko on periaatteessa kesämekko, mut kiva talvellakin :)

    VastaaPoista
  13. Kiitos! :) Musta tosiaan taipuu paljoon tekstuurien vaihtelun avulla :) Ei 26 oo paljon! Mulla ei ole mitään ikäkriisiä, jotenkin oon aina vaan ihan tyytyväinen ikääni :D

    VastaaPoista
  14. :--D Toi oli onneksi vähän vitsillä sanottu, en tunne sanaa "ikäkriisi" :) Ja kiitos!

    VastaaPoista
  15. :DD Mulla on siis kämppä sekä Helsingissä että Turussa, mutta vanhemmat asuvat Jyväskylässä.. Onhan tää melko outo kuvio, myönnetään :D

    VastaaPoista
  16. Kiitti! :) Mekko on harmi kyllä ostettu kesäaleista, en ole vaan saanut sitä vedettyä päälleni aikaisemmin... voisi ehkä tsägällä löytyä eBaysta kuitenkin! :)

    VastaaPoista
  17. ahaa en olisi heti arvannut että 2 kämppää :D miten varaa tuollaiseen ?:D kummassa kaupungissa sitten opiskelet/teet töitä?

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.