maanantai 15. marraskuuta 2010

Holding on to my favourite things


neule/knitted sweater H&M, nahkahousut/leather trousers eBay, hattu/hat H&M

Olin tosiaan käymässä vanhempieni luona Jyväskylässä tuossa viikonloppuna, sekä viettämässä isänpäivää että vähän juhlistamassa omia synttäreitäni. Ei, mitään kovin ihmeellistä en saanut lahjaksi, eikä niin väliäkään. Enemmän nautin ulkona syömisestä ja samppanjan maistelusta vanhempieni kanssa - tästä huomaa, että olen vanha :D


kengät/shoes Jeffrey Campbell, laukku/bag Alexander Wang

Jyväskylässä oli lunta (!) melkein 10cm, joten noissa kengissä ei tullut kovin pitkään toikkaroitua, mutta sain kuitenkin kuvautettua vihdoin asun, joka on ollut kuvauslistalla jo kuukauden. Lupasin olla hiljaa punaisesta vast'edes, mutta kerron nopsasti, että kahden kirkkaanpunaisen vaatteen yhdistäminen on jo pidempään viehättänyt melkoisesti. Joku voisi väittää jouluiseksi, mutta mun mielestä ei kysy vuodenaikaa :)



I've wanted to show you this outfit for a long time. Love the combination of two bright red pieces, accented by black accessories. In fact I was visiting my parents in middle Finland and it had snowed there so I couldn't walk too far in my wooden wedges. Wedges are probably even somewhat more dangerous than actual heels in winter - at least heels can be used kind of like ice picks ;)

14 kommenttia:

  1. Aika mahtavasti menee nuo kaksi punaista yhteen. Ylemmässä kuvassa värit näyttävät melkein täsmälleen samoilta. Punaisten yhdistelyssä mun mielestä pitää huomioida, ette sekoita siniseen ja oranssiin taittuvia punaisia keskenään.

    "Ei, mitään kovin ihmeellistä en saanut lahjaksi, eikä niin väliäkään. Enemmän nautin ulkona syömisestä ja samppanjan maistelusta vanhempieni kanssa – tästä huomaa, että olen vanha :D"

    Niin, iän myötä prioriteetit tuppaavat muuttumaan, vaikka et kyllä missään nimessä ole vanha (tai sitten mä olen tosi vanha). Käyttäisin mielummin täysin aliarvostettua sanaa "aikuinen".

    VastaaPoista
  2. Yleensä fiilistelen hurjasti sun asukokonaisuuksista mutta tästä lookista tuli mieleen lähinnä päiväkodin pihasta karanneen kurahaalari ;) Mutta ihanat kengät+laukku ja ennen kaikkea respectit siitä että joku uskaltaa pukeutua Suomessa rohkeasti ja omalla tavallaan :)

    Kris

    VastaaPoista
  3. Ompas kiva asu! =) Itseäni ärsyttää, että jotkut ihmiset saavat tuollaiset yhdistelmät näyttämään hyviltä, itse en edes harkitsisi kun naurettaisiin vamraan ulos koko kaupungista..:D Mutta mutta, itse ostin just kaveriltani miltei tismalleen samallaisen laukun, mutta se on ginasta 8D

    VastaaPoista
  4. Mulla on vähän värisokea silmä yhdistelyn suhteen :D Sekoittelen aika päähänpistomaisesti mitä vaan... Kyllä, aikuinen on parempi termi. Aikuinen olen tosin ollut jo pitkään, vanha (lukijakuntaani nähden?) on ehkä jotain vähän uudempaa :)

    VastaaPoista
  5. Kiitti - ja heh, kurahaalari tai ei, asu on mun ja Klinginkin mielestä kiva ;) http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=74486

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaunis! :) Mäkin joskus harkitsin sitä Ginan laukkua, se on tosi kiva versio!

    VastaaPoista
  7. Lukijakuntasi koostuu kaikenikäisistä:) oot mulle junnu! Ja huikee yhdistelmä. Jklässä asuvana harvoin näkee noin bold&beautifulia.

    VastaaPoista
  8. wow great look! Love your blog!
    xoxo irene
    http://www.myfashionfindings.com
    Hope you stop by some time :)

    VastaaPoista
  9. Hauska piristys marraskuun katukuvassa! Toi hattu ei oo ihan mun makuuni tähän kokonaisuuteen, mutta muuten... :)

    VastaaPoista
  10. Missäköhän mä luulin asuvani kun ei täällä Jyväskylässä kyllä lunta ole ollut kuin loskakasoina tien reunoilla! Ihanaa jos susta tuntui että on lunta, itselläni meinaa olla motivaatio hukassa ja hurja väsymys kun koko ajan on pimeää ja EI lunta :)

    VastaaPoista
  11. Oooh, HOT trousers! You look great in Red! ;-D

    Remember to check out my GIVEAWAY at: http://ashopaholicisloose.blogspot.com

    Hugs ;0)

    VastaaPoista
  12. Those pants are looking great on you!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.