perjantai 8. lokakuuta 2010

melkein clutch


En tiedä, oletteko huomanneet, mutta käytin viime asussani itse asiassa läppärisuojaa clutchina. Metsästin aikani täydellistä leopardiclutchia ja kyllästyin etsimiseen, joten yhden pikaisen GinaTricot-pyrähdyksen tuloksena toin kotiin leopardiprinttisen läppärisuojan. Tarvitsin kyllä läppärillenikin uutta, kivannäköistä suojaa, mutta jotenkin se päätyi laukukseni sen sijaan.

Itse asiassa luulin keksineeni kikan itse, kunnes tänään selailin syysväsymyksessäni inspiraatiokansiotani, josta löytyi tuo Stockholm Streetstylen kuva. Aikoinani luulin ensin tytön kädessä olevaa läppärilaukkua isoksi, krokopintaiseksi clutchiksi...

Alla vielä pari kuvaa omasta läppärilaukku-clutchistani. Ei voi muuta kuin kehua: edullinen, paljon sisätaskuja (ehkä ovat GT:llä miettineet myös tätä vaihtoehtoista käyttötarkoitusta?) ja ehdottomasti tilavin clutch ikinä :)


7 kommenttia:

  1. Joo, tykkään myös :) oon miettinyt Mulberryn Apple-laptop-covereita..sellanen kävis hyvin :) Mulla on yks Linea Pellen 'folding clutch', jonka kuuluu siis taittaa, mutta tungen sen aina niin täyteen, että se ei taitu. Ja koska siinä ei oo kahvoja, se on vaan ku musta nahkainen tyyny jota kannan kainalossa tai roikotan nurkasta kädessä. Se on yks maailman makein ilmestys <3

    VastaaPoista
  2. ..niin siis, siinä on toi läppärilaukun taittamis-ilmiö käänteisenä :) siks mainitsin..toimii toisinkin päin :)

    VastaaPoista
  3. huomasin kyl! :) mutta hyvin toimi asussa. itekki bngasin nuo joskus ginassa, on kyllä monikäyttönen "läppärilaukku" :-D

    VastaaPoista
  4. Mä olen myös etsinyt iät ja ajat täydellistä clutchia. No olen kyllä löytänytkin yhden - Balenciagan - mutku aina löytyy jotain tärkeämpää ostettavaakin. Mun elämässä ei paljon kanniskella käsikahvatonta kassia kainalossa, aina kun pitää ottaa matkaan mukaan myös ruokakaupan kassit :))

    Muuten ihan mahtava tuo sun Rilsin takkilöytö!

    VastaaPoista
  5. mä taas käytän kaikkea vähänkin clutchimn näköistä:D kuten meikkilaukkuja, kenkäpusseja...

    katso mun blogi jos viitit, olit suuri inspiraatio sen takana:D

    http://whatthefuckisshewearingtoday.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Mä en huomannut ollenkaan, että sulla olisi ollut läppärin suoja. Eli siis laukusta meni! Tosi hyvä idea. :) Mäkin olen käyttänyt clutchina ties mitä : D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.