lauantai 23. lokakuuta 2010

Glittery stalker

Sain joksikin aikaa lainaan pikkupokkarin ja pääsinkin pitkästä aikaa stalkkeroimaan kauppojen antimia sen avulla! Olen aivan hullaantunut viime aikoina kaikkeen kimmeltävään (pikkujoulukausi tulossa?), ja sitä tuntui löytyvän paljon kaupoistakin. Tässä ensin Ginaa...

neule 19,90//farkut 39,90//ohut glitterpaita 14,90

Sitten pompin lempparikauppaani Zaraan... Mulla on kai jokin nuukuuskausi päällä, kun melkein kaikki Zarassa tuntui hirveän kalliilta, vaikkakin ihania juttujahan siellä on.

nahkapaita (<3!!) 99,00//palmikkoneule 39,90//liivi 49,90//laukku 59,90//kengät 119,00

Vielä kierroksen päätteeksi kävin pyörähtämässä Aleksanterinkadun uudemmassa H&M:ssä, josta löytyi vielä muutama juttu.

strassitoppi ?//kelsihattu ? (don't mind mun ilme :D)//kiiltäväpintainen neule 49,95

Näyttää kyllä vähän siltä, että tuon kimmellyksen lisäksi vaatemaku on taas tummenemassa talvea myöten, kun silmä bongaa vain harmaata ja mustaa. Toisaalta en tiedä, olenko se muuten edes minä, vai onko se vain niin, että talvella liikkeissä myydään tummia vaatteita, eikä värillisiä vaihtoehtoja edes ole?

Sellaisia ovat mun mielestä parhaat jutut kaupoissa tällä hetkellä :) Hintoja saa muuten korjailla, jos tietää paremmin!

10 kommenttia:

  1. Kello on n. 13 ja taidan olla eka joka kommentoi :o Kumminkin, löydöt näyttävät hyviltä, noi Zara-kengät varsinkin..ooh. iPhone on ihan loistava tollaseen stalkkaukseen, vaikka mulle huomautettiin siitä Pariisissa Vuittonilla..'uups' ;D Nå, siellä valvotaan kaikkia ihan ymmärrettävistä syistä, mutta mielestäni kuvasin ihan ymmärrettävistä syistä..?

    Mun isoin ostos alkaa A:lla, ja loppuu U:hun, ja se on iso, 61,5 neliötä (ja vinkkinä vielä, että se ei ole uusi vaatekaappi) :D Ja se tekee musta nyt nuukan. MUTTA tyylikkyyden ylläpitäminen pienellä budjetilla on mielestäni kunnioitettava asia. Ja ryhdyn siihen ilomielin (olenhan nyttekin aika tarkka, metsästän tarjouksia ja löytöjä..).. Mielestäni on naurettavaa miten helppoa nykyään on rahalla olla 'muodikas/tyylikäs'.. Oon miettinyt kauppojen mannekiininukkeja, jotka on kaikkien nähtävillä, jos ostaa kaiken mitä somistaja on nukelle/nukeille pukenut, se on vähän niin kuin olisi oma stylisti. Takuuvarma vaihtoehto, eikä siihen tarvita asennetta, silmää, tyylitajua tms..mitään..

    Ja nyt en varmaan ookaan eka kommentoija, kun kirjotin tätä niin kauan :D

    VastaaPoista
  2. Ei, kyllä oot eka ja ainoa! No, aina ei voi aiheet kiinnostaa :D Asunto! Onneksi olkoon, mistä päin? Mun mielestä aidosti tyylikäs on vasta, kun yhdistelee hinnasta riippumatta hyvin vaatteita ja asusteita. Paljon näkee julkkiksilla valmiiksi stailattua tyyliä, joten harvaa heistä voi oikeasti kai tyylikkääksi sanoa...

    VastaaPoista
  3. Muistatko yhtään mitä materiaalia toi h&m:n kiiltoneule on? Näyttää hyvältä, hiukan tulee mieleen Alexander Wangin öljyneule.. Mutta 49,95€ ja 99% acrylic ei ihan ole se mitä haetaan.. :D

    VastaaPoista
  4. Ainakaan ginoissa ei saisi kuvata ollenkaan, just so you know..

    VastaaPoista
  5. Jep, tyylipisteet menee usein väärään osoitteeseen mielestäni... Ja mun uusi osoite.. ;) Kiitos onnitteluista! :) Vaikka oon netissä avoimempi kuin moni (ihan sama jos joku tietää nimeni tai mistä riitelen äitini kanssa), niin oon vältellyt asumis/työ/harrastus/liikkumispaikkojen sanomisen, varmuuden vuoksi.... Mutta ostin Helsingistä, esikaupunkialueelta (ei mulla muuten olis varaa noin isoon), mutta hyvältä seudulta, halutusta taloyhtiöstä, ja _todella_ hyvien kulkuyhteyksien varrelta. Saan sen juridisesti omakseni vasta ensi keskiviikkona, sitten tulee kuvaa blogiin, ja kerron ehkä vähän lisää yksityiskohtia :)

    VastaaPoista
  6. Akryyliä taitaa olla :P Itse haluaisin kans ton mustan, mutta tosiaan on vähän hintaa kyllä...

    VastaaPoista
  7. onko henkilökohtainen missiosi puolustaa vaatekauppoja yhdeltä kuvaavalta bloggarilta?

    VastaaPoista
  8. Hehe, tack så mycket!

    VastaaPoista
  9. Kivoja bongauksia -tuota nahkapaitaa itsekin vilkuilin, mutta satanen...ehei.

    Mulla on tuo kiiltoneule, ja se on 60/40 puuvilla/akryyli. En ole akryylin ystäviä, mutta tuo tuntuu oikein kivalta päällä :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.