torstai 30. syyskuuta 2010

Korostusvärien ykkönen

Maailmalla muotiviikot ovat täydessä vauhdissa ja toinen poiminta (ykkönen täällä) catwalkeilta värikartalleni kevään varalle tuleekin tässä: kirkkaanpunainen, korallikin kelpaa. Esimerkiksi jo Givenchyn syksyn sekä resort-mallistoissa näkynyt punainen pilkahdus kaiken muun mustavalkoisen seassa näyttää nyt kevääksi levinneen kulovalkean tavoin myös muiden suunnittelijoiden mallistoihin - jonkin aikaa jo vallinneen monochrome-trendin mukaisesti siihen saakin sitten keväällä pukeutua vaikka päästä varpaisiin.

Varman tiedon mukaan H&M:lla on jo nyt myynnissä punaista neuletta, joka muistuttaa hyvin paljon (ainoa huomattava ero taitaa olla materiaalissa?) tuota Acnen näytöksessä nähtyä pitkää neuletta. Pitäisi käydä kaiketi nappaamassa omaan garderobiin! :)

One of my favourite colours for next spring: Bright red!!

pics:style.com

6 kommenttia:

  1. Joo :) Mut Zaran nettikauppa ei toimita käsittääkseni Suomeen :/

    VastaaPoista
  2. tuo kylmä punainen iskee niin lujaa että oksat pois! tuntuu ihan hullulta olla ihastunut punaisen sävyyn, koska olen jo pitkään karttanut punaistapunaista (koralli ja muut sävyt ovat kyllä menneet). Mutta nyt on pakko saada jotakin kylmänpunaista, juurinkin tuollaista mitä acnelta löytyisi :)

    mutta mitä, oon missannut ton hennesin neuleen! onko se ihan basic-malliston vai kenties trendin?

    VastaaPoista
  3. olen jotenki tosi innoissani punaisesta, vaikka pitkään ajattelin ettei se sovi minulle. Oon ihastunut esim. kirkkaan punaisiin bleisereihin ja neuleisiin...

    VastaaPoista
  4. Mulle iski enemmän se voimakas oranssi Pradan näytöksessä, sitä on ihan pakko saada nyt!

    VastaaPoista
  5. ah toi on niiiiin mun ykköslemppariväri tällä hetkellä että kyllä kelpaa kiitos! 8)))

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.