maanantai 20. syyskuuta 2010

Framme!

Tällä postauksella ei ole kyllä mitään virkaa, mutta kunhan ilmoitan, että käväisin kävelemässä vähän lähihoodeilla kun pääsin vihdoin hotellille ja napsin lähikulmista kuvia, tässä yksi :)


Huomenna palaan järkevämmän postauksen kanssa, mutta kunhan haluan merkitä tänne, että oon ekaa kertaa ihan yksin suurkaupungissa. Vähän kyllä jännittää, vaikka kuvittelin olevani melko rohkea ihminen... Tätä julkaistaessa kello on täällä siis 20:04, joten älkää ihmetelkö postausaikojani tällä viikolla :D

6 kommenttia:

  1. Oo, ihanaa reissua! Kyllä se hyvin menee :) terkuin yksi, joka ylihuomenna suuntaa yksin Lontooseen..iih!

    VastaaPoista
  2. Vielä kerran 'ihanaa'! :D Juu, hyvin se menee, NYC on luokiteltu (ainakin joskus) maailman turvallisimmaksi suurkaupungiksi ;) Kolmen viikon päästä menen yksin Pariisiin, lento saapuu keskiyöllä perille, siitä vasta tulee pelottavaa :D 19-vuotiaana olen matkustanut yksin Lontoon läpi ja sieltä ihan etelään..

    VastaaPoista
  3. Heihei, ihanaa reissua! NYC on upea kaupunki, yksin, kaksin tai isommassa seurueessa :) Nautiskele.

    VastaaPoista
  4. Tutulta näyttää! Olin keväällä muutaman viikon matkalla NYCissä ja kaupunki tuli tuona aikana melko tutuksi ja erittäin rakkaaksi. Nautihan matkastasi ja muista tsekata muutakin kuin kaikki "must-see"-paikat, aito New York City löytyy vähän syrjemmästä! :)

    VastaaPoista
  5. tää on niin epäreilua!! tuo mulle joku kiva vaate jos löytyy jotain sellasta mistä mä tykkäisin! esim jos satut käväsemään jonain päivänä forever 21.. :)
    -skerde

    VastaaPoista
  6. voin kuvitella miten sult tuntuu olla siel yksin, mut oon huomannut että asiat järjestyy taval jos toisel, ota vaan rennosti ja nauti matkastasi! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.