perjantai 2. heinäkuuta 2010

Urban soldier

Eilen lähdin mökille näissä vaatteissa - sopivat mielestäni yhtä hyvin mökkeilyyn kuin kaupunkiinkin. Toki vaihdoin mökillä havaianakset jalkaan ja nostin kädessä heiluvat aurinkolasit nenälle :) Olen tähän asti melko hyvin välttynyt aurinkoihottumalta, mutta katsotaanpa tämänpäiväisten grillijuhlien jälkeen tilannetta uudelleen... Ajattelin kylläkin suojautua kunnon suojakertoimilla, vaikka ilta-aurinko onkin kyseessä.

Kuva on muuten ihan tajuttoman huonolaatuinen mulla, onko teidänkin näytöillänne mun kasvot aivan rakeiset? En tiedä, miksi kuvia pienennettäessä aina välillä PS Elements vetää kuvat rakeisiksi kuin mitkä...

shortsit/shorts eBay, alustoppi/top underneath Urban Outfitters, valkoinen "toppi"/white top H&M diy, bootsit/boots Dinsko, laukku/bag Alexander Wang


Nyt alan valmistautua illan juhliin, hyvää perjantaita teillekin!

10 kommenttia:

  1. Kasvot näyttää tosiaan vähän rakeisilta :( Ihana asu muuten ja varsinkin nuo buutsit on tosi hienot :-)

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtava kuva! Näytät upeelta ja asu on kovasti mun mieleen.

    VastaaPoista
  3. Love this combact look! <3

    www.abitoffashion.com

    VastaaPoista
  4. Tää on ensimmäinen asu sulta mihin mä itsekin voisin pukeutua! :D En tarkoita sillä että muut sun asut olis hirveitä vaan että tämä asu vain sopisi mun asuinpaikan ja elämäntavan tyyliin :D

    VastaaPoista
  5. Kiitti!! Täytyy useammin sirristellä silmiä :D

    VastaaPoista
  6. Buu, en tajua mikä meni pieleen... Mutta kiitos! :)

    VastaaPoista
  7. Hahhaa :D Hauskaa, että osui nappiin! :)

    VastaaPoista
  8. Ei voi olla totta!! Juu olen kuullut, saan tästä ihan mielettömästi kommentteja :D kai mun on sitten pakko mennä itsekin katsomaan se pätkä :D Mutta kiitos paljon, ainakin google-kuvien perusteella tämä on melkoinen kehu! <3

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.