keskiviikko 19. toukokuuta 2010

keskiviikkoironiat

Stressaamani tentti ei ole ohi. Voisi olla, jos en olisi saanut mukavaa puhelua junaan koulumme kansliasta, jossa ilmoitettiin että olen ilmoittautunut väärälle henkilölle ja professori on Espanjassa, joten mulle ei nyt ole tenttikysymyksiä dvs. tentti on peruttu. Oikeastaan osasin vain nauraa hysteerisesti - sitä, että nukuin sekä viime että sitä edeltävänä yönä vain 3 tuntia tankaten loput tunnit jotain johdannaissopimusten luovutusvoittoverotusta; sitä, että olen laittanut tentin liian monen kivan asian edelle; sitä, että kerrankin olen lukenut koko tenttiin mihin olen menossa ja ennen kaikkea sitä, että olin sitten jo Karjaalla menossa kun puhelu tuli :D Onneksi Turussa oli jälleen tavan mukaan mielettömän kaunis päivä sentään!

139473_980
Oikeasti tulin vain sanomaan, että tämä kuva on ilmestynyt toisinaan verkkokalvoille, kun siellä olisi pitänyt pyöriä verolakeja. Arvaamaton kuosisekoittelu on nyt in, joten pakkohan sitä on testata ;)
Nyt lähden terassille, palataan huomenna.

pic: stockholmstreetstyle.feber.se

8 kommenttia:

  1. omg! vastaavia tenttisössäyksiä on käynyt mullekin.. kerran saavuin paikalle 11:55, ajoissa mielestäni! ja aulassa pyöri paljon random ihmisiä..siellä oli selvästi joku 'tapahtuma'..menin infokoppiin kysymään, että eikö täällä ole tenttiä? sanottiin, että ei, eikä he tiedä mihin on siirretty. Ja ei mulla oo nettitunnuksia turun yliopistoon, koska oon vielä ÅA:n puolella.. Tentit oli caloniassa, ja se ois lukenut netissä, mutta eihän sitä iltaa ennen tajua kattoa yliopiston nettisivuja... Jäipä tentti tekemättä :D nå sillo se ei naurattanut..

    VastaaPoista
  2. Tavanomaisempi aloitustapa olisi ollut "Stressaamani tentti on vihdoin ohi", mutta käyhän se noinkin. ;D

    VastaaPoista
  3. Mä rakastan sekoitella eri kuoseja..
    Käy kurkkaa mun lemppari kengät.Olis hauska kuulla mielipide :)
    http://nita-karoliina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. iiihana täydellinen laukku! :)

    VastaaPoista
  5. VOI EI! Otan osaa muru! :D No nyt voit ehkä lohduttautua sillä, että osa työstä on seuraavaa luku-urakkaa varten tehty jo valmiiksi.

    VastaaPoista
  6. Oioioioi, harmin paikka! Onneksi terassikelit ovat täällä ja harmitus unohtuu pian!

    Kuvioiden sekoittaminen on mielestäni hot, kunhan se osaa tehdä vain tyylikkäästi. Jään odottelemaan neitokaisen asukokeiluita teemasta kuvio+kuvio+kuvio=)

    Olitko Weekayn&Monkin avajaisissa vai menikö päivä tenttiin lukiessa? Odottelen blogimaailman raportteja kyseisestä tilaisuudesta. Piti tulla paikalle mutta kuinkas siinä sitten kävikään. =/

    <3Ninnis

    ninniksenblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. christa: tentti Caloniassa? Meillä on aina tentit Yliopistonmäellä... kerran kesätentissä meinas käydä noin, kun luulin tentin olevan C:llä ja menin vahingossa joidenkin sosiaalitieteilijöiden tenttiin lakikirjat kainalossa :DD Onneks mut aika nopeasti passitettiin oikeaan osoitteeseen

    vanill: Niinpä... :DD

    nita: Käyn! Kuosien sekoittelu on vaan kovin vaikeaa, ainakin mulle, joka rakastan mustaa :D

    viivi: Niin on! Ärsyttää ku en yhtään tiedä, mikä toi on!

    jenni: Laiha lohtu :D Kiitos kilttiys, ses imå!

    ninnis: Olin käymässä, mut lähdin kotiin aika nopeasti tuon tenttilukemisen takia :( Tuo kuviosekoittelu varmasti vaatii vähän pohtimista, sillä se on helposti huti. Laitetaan siis pohdintamyssyyn :D

    VastaaPoista
  8. siis se oli siirretty sen jonkun tapahtuman takia caloniaan..just sieltä yliopistonmäeltä missä ne aina on..tää oli TY:n tentti :E ovessa ei ollut lappua eikä mitään..vain netissä ois lukenut.. ja tosiaan en ois kerennyt juosta muualle..nyt on onneks netti kännykässä :) et jos noita tulee..saa infon heti :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.