torstai 22. huhtikuuta 2010

Today's


Käytiin Ainon kanssa vähän Zarassa pyörimässä tänään, sieltä muutama bongaus yllä. Erityisen rakastunut olen tuohon silkkimekkoon ensimmäisessä kuvassa, mutta ah, se on niin kallis... Kenkien hintaa en valitettavasti hoksannut jotenkin katsoa, joten se jäi arvoitukseksi. Arvelen niiden keikkuvan satasen hintaluokassa. Vähän chloémaiset, mutta sopivan Swedish Hasbeens.


Zarakeikan jälkeen kävimme jälleen testaamassa Stockan F8:n salaatit ja tällä kertaa myös samppanjabaarin. Molemmat (edelleen) kehumisen arvoisia :D

7 kommenttia:

  1. Kenkien hinta on 129€. Tiedän koska hankin ne itselleni jo reilu kuukausi sitten. Paksun platoopohjan ansiosta tuntuvat todella mukavilta jalassakin. :)

    VastaaPoista
  2. sovitin kans noita kenkiä, tuntui kunnon kävelykengiltä ja näyttikin kivoilta! ja sitten noi mokkashortsit pyörii jatkuvasti mun mielessä vaikka oon sovittanu kaksi kertaa ja todennut molempina kertoina että ne leventää kamalasti lantiota!
    http://miiamaariastyle.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Täälläkin siinti samainen silkkimekko silmissä, mutta kiikutettuani sen sovituskoppiin ei se sittenkään vastannut odotuksia. Värin ja materiaalin puolesta se olisi saanut tulla asuttamaan vaatekaappiani, mutta olkapäissä oli jotain varsin kummallista. Ja mekolla kun oli täällä Espanjassa hintaa "vain" 79e..

    VastaaPoista
  4. Aivan mahtava toi silkkimekko!! Mutta luulen, että toi hinta on mun osalta melko ylitsepääsemätön. Kengätkin houkuttais kyllä... ;)

    VastaaPoista
  5. Oliko noita takkeja sillä jäljellä monia? Ja missäpäin kauppaa? Ah toi näyttää niin ihanalta, oispa siel viel s/xs jäljellä:)

    VastaaPoista
  6. Hihi oli ihan pakko kommentoida kun olen itse tuolla töissä ! =) KIva kuulla että tykkäsit =) Tuo trenssi näyttää aika perfectiltä!

    VastaaPoista
  7. tintti: Hyvä, kiitos infosta! Nuo ovat ihanat, kiva kuulla, että ovat sellaiset jalassakin :)

    miia: En itse ole sovittanut noita mokkashortseja, mutta voisivat kyllä olla mun tyyliset :) Paha vaan, jos leventävät :P

    she: Haha, oon kai lukenut liikaa ulkopolitiikkaa, sieltä tuo g8... ;) Korjattu!

    madde: Mitä kummallista? :o Mä en ole uskaltanut viedä sovariin, tai vien vielä kotiin asti :P

    sunny: Sama juttu! Aika huikea hinta Zaran mekosta...

    laura: Taisi olla kaksi, tuo oli muistaakseni S :) Eilen olivat siinä liikkeen etuosassa oikealla

    carita: :)) Tuo vastaa kyllä hyvin käsitystäni täydellisestä trenssistä!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.