perjantai 23. huhtikuuta 2010

Tarvitaan täydennystä

Tarvitsen tällaisia pikku lisäyksiä vajavaiseen vaatekaappiini näin pienen harkinnan jälkeen. Etniset korut alkavat aina viehättää keväisin, etenkin massiiviset sellaiset. H&M:n Fashion Against Aids -kampanjan mallistossa on ainakin jokunen passeli koru, mutta kyllä Asokseltakin löytyy vastaavia.


Tarvitsen ehdottomasti myös hopeiset kengät. Olen edelleen aivan myyty hopean- ja kullansävyisille jutuille. Harmi vaan, että nuo täydellisyydet ovat Nina'sista, Louboutinin ja maksavat 420€.

Lisäksi on saatava vielä leveälierinen hattu. Tällainen on pyörinyt joskus aikaisemminkin pään perukoilla, olen sellaista sovittanutkin, mutta ostamatta on jäänyt. Ja taas harmittaa. Mun pitäisi varmaan aina ostaa kaikki mitä vähänkin haluan, että pääsisin näistä jälkikäteisharmituksista eroon, mutta se tulisi vaan aika kirpaisevan kalliiksi...

2 kommenttia:

  1. Oi, nuo kengät ovat ihan älyttömän mageet!!! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on kiikarissa myös yksi tietty iso aurinkohattu, joka on kiusannut mua jokaikinen päivä 8 tuntia marraskuun alusta saakka. Mutta kohta se toivottavasti on mun! ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.