perjantai 26. maaliskuuta 2010

Tuparit

Eilen käväisin monen muun bloggarin tavoin Star PR:n tupareissa ja Kämpin VIP-illassa. Eilen oli tusinoittain tosiaan tapahtumia tarjolla, mutta olo tuntui niin käsittämättömän laiskalta, etten jaksanut raahautua kuin näihin kahteen, joista jälkimmäisessä viivyinkin melko vähän aikaa vain.

Minä ja Anna-Maria, maksimekko on obviously Se Juttu ;) (Välihuomautus: Miks nää kuvat on ihan mössöä vaikka latasin ne Photobucketin kautta?!)

Olen päässyt täysin maksimekkoahdistuksestani, siitä pienimmästäkin, ja se on täysin vain ja ainoastaan tuon ihanan raidallisen vaatekappaleeni ansiota. Olen entistä varmempi siitä, että se sopii ihan kaiken kanssa. Paitsi nyt ehkä tuon ryhdittömän kameralle tarkoitetun kangaskassin, joka on rytyssä kädessäni. Mutta noin muuten siis. ;)

Tuttuja löytyi tosiaan vaikka millä mitalla... Tässä suoraan lounaalta kekkereihin tullut Stella ja Issues-blogin Jan.


Issuesin toisella osapuolella ja mulla on todellakin epäilyksieni mukaan samanlainen maku tavaroiden suhteen. Siinä missä mulla on vielä Acnen hehkutetut Sensational -housut hankkimatta ja Inkeltä puuttuu Acnen Pistolit, olemme kuitenkin onnistuneet salakavalasti hankkimaan sekä samat laukut (tosin mun on huonommassa kunnossa) että avainkukkarot. Avainkukkarojuttu tuli kyllä aivan yllätyksenä, kun satuttiin avaamaan laukut...

Testailtiin Johannan kanssa vähän aviatoreita. En tiedä tosin, onko tässä nyt sitten vihdoin se aurinkolasimalli, jonka ei sovi mun pallonaamalle sitten laisinkaan :D


Alla vielä Johanna ja Tiina :)


Nyt lähden kohta sivistämään itseäni Helsingin kaupunginteatteriin Kenneth Kvarnströmin uutta tanssiproduktiota vilkaisemaan. Pitänee varmaan pukeutua vähän fiinimmin kuin johonkin farkkushortseihin ja yön yli nukuttuun paitaan... katsotaan, jos saisi jonkun asukuvan napsaistua vielä tänään!

13 kommenttia:

  1. Uh, täytyy kyllä sanoa että kovasti olen yrittänyt, mutta en vaan tykkää ollenkaan tuosta Acnestasi :( Jotenkin mulle tulee mieleen vaan Marimekon pitkät pyjamat :D Sun tyyliin tuon nyt suunnilleen voi kuvitella, itselläni näyttäisi varmaan just siltä että enää puuttuu aamutossut ja silmälaput lookista.

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, vaikken kaikkea tekstiä jaksanu lukeekkaan.

    VastaaPoista
  3. Mitäs me kääpiöt hehe. :D Ehkei ihan noin lyhyitä olla oikeasti, Irene-kuvaajamme on vaan niin pitkä. Mut jeps, maksimekot on ehdottomasti se juttu! Samoin maksihameet, tästä lisää myöhemmin omalla tontillani. Kavoin muuten tuon oma mekkoni porukoiden vintiltä, tuo on ollut mulla viimeksi päällä vuonna -95 koulun itsenäisyyspäivän tanssiaisissa. ;) Ympäri mennään, yhteen tullaan ja sitä rataa...

    Ootko pienentänyt kuvat 520 kokoon valmiiksi photarissa? Mä teen aina sillä tavalla, niin ei tuu mössöä. :)

    VastaaPoista
  4. Mitä enemmän maksimekkoja katselee, sitä paremmalta ne alkaa näyttää:) Vielä en kuitenkaan itselle hankkisi!

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä nuo aviatorit sopii sulle todella hyvin!! Et sä mitään pallopäätä ole nähnytkään. :)

    VastaaPoista
  6. Voi miten kivoja kuvia ! Ja työ kaikki näytätte upeilta !

    VastaaPoista
  7. Tuo mekko on aivan karmea, miten joku kehtaa käyttää tuollaista julkisella paikalla...

    VastaaPoista
  8. Nuo aurinkolasit käy sulle tosi hyvin! Tulee mieleen Renée Zellweger:)

    VastaaPoista
  9. Hei onko tuo punanen huulipuna sun otsikkobannerissa sitä Maybellinen Pleasure Me Rediä?

    VastaaPoista
  10. Hyvältä näyttää toi mekko sun päällä! itse viehätyin moisesta esim. kun näin leffassa sellaisen carrien päällä.
    mitenköhän silti pääsisin eroon yöpaitaviboista, mekon matskulla tietysti aika suuri vaikutus asiaan..
    mut jokatapauksessa, sopii sulle!

    VastaaPoista
  11. Nyt oli pakk okirjoittaa... mun mielestä pitkän mekon tai hameen kanssa kuuluu olla lyhyt yläosa jos siihen päälle meinaa jotain vetäistä... mun mielestä tohon sun mekon päälle olisit voinut heittää vaikka lyhyen nahkatakin ja vetäistä hihat ylös ryppyyn tai jonkun lyhyen bleiserin, esim se gina tricot musta mis on puhvihihat..et mun mielestä noi mittasuhteet on pielessä, samoin tuon kaverin mekossa.. MUN mielestä..

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.