keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Splendid!

jcsplendid

Nonni, katsokaa, mitä hain tullista eilen! True love! Oon ihan mielettömän ihastunut näihin, korko 13,5 cm täyttä puuta. Nyt tarvitaan kesäkelit ja ne leveät lahkeet näiden pariksi... Tarpeeksi Celine/Chanel -viboja, mutta silti enemmän perinteiset sandaalit kuin hollannikkaat. :)

Tilasin kengät siis Solestruck.com:sta, josta joku lukija aikoinaan vinkkasi mulle ihastellessani eräitä toisia Jeffrey Campbellin kenkiä. Samasta osoitteesta saa myös mm. Sam Edelmanin luomuksia. Kengät tietty ovat sen verran hintavia, että tullia tulee jonkun verran, mutta tällä kertaa lisämaksettava oli vain n. 18 euroa. Ei paha näistä kultapaloista!

These beauties were waiting for me at Customs. Originally by Jeffrey Campbell, ordered via Solestruck. They're most gorgeus wooden heels/clogs I've seen so far (well, after Chanel's of course). I'll be living in them this spring. At least as soon as that snow will leave for a longer time than just temporarily for half a day.

11 kommenttia:

  1. Perfektot! Olen yrittänyt saada Solestruckista Jeffrey Campbellin Cheetah-kiilakorkoja, mutta eipä ole oikeaa kokoa osunut kohdalle. Ja miten ihmeessä en ole huomannut, että siellä myydään Sam Edelmanin kenkiä. Eräät mustat kiilakorot hänen tuotannostaan on jäänyt pahasti kummittelemaan :)

    VastaaPoista
  2. Noi on ihan oikeasti järjettömän hienot ja ihan ehdottomasti hienoimmat tähän mennessä näkemäni puukenkäviritykset. Tykkään siitä, etteivät ne katkaiset jalan linjaa ihan yhtä tylysti kuin pistokasmalli.

    VastaaPoista
  3. efiina: Kiitos! <3 Tosiaan, siellä on myös niitä. Tavallaan hyväkin, että koot on useista kengistä menneet, muuten tulisi houkutus tilata enemmän :D

    linda: Kiitos! Munkin mielestä ovat jotenkin paljon hillitymmät puukorot kuin muut, joita olen nähnyt :)

    anna: Joo, näin ton Belleville-jutun joskus aikoja sitten jossain ruotsalaisessa blogissa. Nämä eivät ole käsittääkseni minkään kopiot, saat toki korjata jos tiedät paremmin.

    VastaaPoista
  4. Juu, en tarkoittanut että nämä olisivat :)

    VastaaPoista
  5. Miitä ihmettä?! Miks kaikki kehuu noita? Haloo, noi on järkyttävät!

    VastaaPoista
  6. Apua, mulla menee kyllä vielä hetki katsellessa sun kuvia ennen kuin pystyn sulattamaan noi kengät. Tämä on siedätyshoitoa mulle puukenkiin. :)

    VastaaPoista
  7. Vau!! Noi on ehdottomasti yhet hienoimmista mitä oon nähny. Kesä, tule jo!

    VastaaPoista
  8. Mä ihastelin kaupassa noita yksi päivä mut päätin ostaa sit clinicit kuitenkin. Mulla on yhdet kivat puukengät Pariisista kunhan haen ne Suomesta tänne..
    http://nita-karoliina.blogspot.com/

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.