tiistai 19. tammikuuta 2010

Dagens

Näillä säillä olen miettinyt jo monta kertaa, että miten yleensä ottaen olen koskaan selvinnyt ilman Martenseja. Tänään Helsingin kelit ovat taas juuri tuota, miltä mun takana näyttää, mutta maihinnousubootseilla pärjää melkein peilijäälläkin. Tänään päätin yrittää taistella harmautta vastaan ja vetäisin jalkaani kaapin uumenista löytyneet Ginan vanhat colour splash/kukkaleggarit. Työpäivästä tuli heti pirteämpi!
190110-1
takki/coat H&M, ympyrähuivi + leggings/circle scarf + leggings GinaTricot, farkkupaita/denim shirt 2nd hand, kengät/shoes Dr. Martens, laukku/bag Mulberry (boyfriend's)

Huomenna aion jatkaa samaa linjaa vähintään laukun ja kenkien muodossa - harmaa-musta-yhdistelmä alkaa nyt olla vähäksi aikaa nähty. Ainakin viikoksi. Puuterivärit, liehuvat helmat, korkeat korot, raidat ja kaikki muu keväinen ihana saisi olla ajankohtaista jo!

In gray and semi-freezing weather + dangerous ice hiding under snow blanket there's almost no any other shoes possible to wear than Martens. I don't know how I've managed to survive all these 23 winters without them! I tried to cheer up this all-gray season by wearing my old GinaTricot leggings. I must say that my day became a bit brighter!

43 kommenttia:

  1. Tosiaan, ihanaa olisi jo pukea päälle keväisiä mekkoja ja vähän kevyempiä kenkiä! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan keväinen asu :) Tuo muhkuhuivi on houkuttelevan lämpöisen näköinen, ah <3

    VastaaPoista
  3. Farkkupaita ja siniset kukkaleggarit toimivat mustan kanssa hienosti. Ihana, virkistävä asu!

    Kukathan ovatkin tulossa kovalla tohinalla kevätmallistoihin. Olen mietiskellyt omia 1990-luvun alun kukkakostyymejäni ja niiden kotiuttamista lapsuudenkodista nykyiseen vaatehuoneeseen...

    VastaaPoista
  4. Toi sun ihanan muhkea huivis aiheuttaa kyllä pientä kateutta.. Tosi ihana asu!
    :)

    VastaaPoista
  5. ihana asu! ja tykkään paljos noista legginseistä ja farkkupaidasta, sopii ihan sika hyvin:) on nii kiva lukea sun blogia, näistä asukuvista saa kivoja vinkkejä omaan tyyliin!

    VastaaPoista
  6. Ihanan pirteältä näyttää. :) Kovasti myös toivon, että sinä pääset tuonne Tukholman muotiviikoille!

    VastaaPoista
  7. Ihan niin, koska tuo alkusyksy,syksy&keskitalvi on vedetty harmaat ja mustat päällä, niin nyt kun kevätkin jo (toivottavasti) kohta tulee, niin olis jo aika kaivaa korkkarit ja puuteririmpsut esiin! Samoin merihenkiset vaatekappaleet ja pirteät leggingsit! (Viimeisen sä jo toteutitkin<3)
    Sitten vielä semmonen kysymys, että onko sun oikea nimi Taika? ;)
    Kun joku täällä blogin kommenttiboxissa niin sanoi. :)
    Muuten, tykkään tästä Indiedayssin blogista ihan tosi paljon, tää on niin sun näkönen!<3 :)
    /Cessu

    VastaaPoista
  8. IHANA! :) ääh rupee mun stylistiks :)

    VastaaPoista
  9. o.O Eikö sulla oo kylmä kun aina oot noissa kuvissa leggareissa/hameessa tai muuten vaan hirmu vähäsissä vaatteissa? Tuskin sielä Helsingissä kummiskaan kesä on? :--D
    Mut sulla on kyllä ihana tyyli ^^

    VastaaPoista
  10. Muuten, en muista ootko kertonu sitä aikaisemmin täällä vai etkö paljasta asiaa, mutta mua rupesi yhtäkkiä häiritsemään, että missä sä oot töissä? :D Tai siis mitä teet työksesi?

    VastaaPoista
  11. On kyllä ihanat tuo Martensit. Oon vaan monesta paikasta kuullu että ne hankais ihan hirveesti, onko sulla ollu sellasta ongelmaa?

    VastaaPoista
  12. ihana asu! värit käy kivasti yhteen :)

    VastaaPoista
  13. haha mulla on noi samat kukkaleggarit ja tykkään niitä hirveesti.
    viime syksynä kun ilmat olivat jo vähän hämärtyneet vetäisin nuo jalkaani ja joka ikinen ihminen katsoi minua kun kävelin kouluun. se oli aika huvittavaa. illemmalla kaupassa joku pikkupoika sanoi äidilleen, "kato mitkä housut?".
    kesällä kukaan ei ollut kiinnittänyt niihin huomiota. säilöin leggarit talveksi kaapin perälle tuon episodin jälkeen :D voin sitten vappuna laittaa nuo jalkaani, silloin se on jo varmaan sallittua :D

    VastaaPoista
  14. AAAAA, mun on ihan pakko saada ne omat Martenssit. Nää kuvat ei kyllä yhtään lievitä mun himoa!

    VastaaPoista
  15. Aika hyin sopivat docit ja kukkalegginsit yhteen :)

    VastaaPoista
  16. dr. martensit on käynyt itselläkin mielessä hankintalistalle lisättäväksi. niilläkö pärjää siis tuolla loskaisilla ja silti saippuanliukkailla kaduilla? tämänhetkisillä talvikengilläni kun jokainen uloslähtö tuntuu itsemurhahakuiselta, en ymmärrä miten paljas katu voi olla niin liukas...

    VastaaPoista
  17. Ihanan värikäs asu, kun sinun ylläsi on tottunut näkemään pääosin mustavalkoista. :)

    VastaaPoista
  18. Amazing leggings! Love the boots too!

    www.abitoffashion.com

    VastaaPoista
  19. Olisi todellakin, tuntuu vaan kylmenevän taas :/

    VastaaPoista
  20. Kiitos :) Oli pakko yrittää vihdoin pukea jotain muuta kuin aina sitä samaa väriskaalaa... :)

    VastaaPoista
  21. Kiitos! Ovathan ne tulossa jälleen kerran... Olen itse miettinyt myös kukkafarkkuja ja lököisempiä kukkahousuja, saa nähdä millaiset mulle loppupeleissä päätyy :)

    VastaaPoista
  22. Kiitos! Ihana kuulla, että mun blogista on myös jotain käytännön iloakin jollekin! :>

    VastaaPoista
  23. Siihen voi ihanasti hautautua! Kiitos! :)

    VastaaPoista
  24. Kiitti! Mäkin! Vitsit Mintun olisi pitänyt olla hiljaa väliaikatiedoista, koska nyt vaan aloin jännittämään hulluna! :o

    VastaaPoista
  25. Totta! Mä oon todella epätyypillisesti itselleni katsellut jopa kaikenlaisia rimpsuhameita ja valkoisia pitsisukkahousuja, on vissiin ihan mieletön keväthinku jo! :D Joo, se on mun oikea nimi. Kiitos, kiva kuulla! Oon saanut aika ristiriitaista palautetta, mutta itse tykkään muutoksesta :)

    VastaaPoista
  26. Haha, kiitos ihana! Hoppas du har det bra i Norge! :)

    VastaaPoista
  27. Hmm, kuvat eivät ehkä kerro ihan kaikkea. Noiden leggareiden alla on paksut sukkahousut ja tuon takin alla melkein aina musta neuletakki, joka ei vaan näy kuvissa. Ei mulla niillä varusteilla kovin kylmä ole :)

    VastaaPoista
  28. Aloitin juuri uudessa työpaikassa, eräässä mediatoimistossa, jossa teen sekä juridisia hommia että osallistun projekteihin. Se on juuri täydellinen duuni tällä hetkellä mulle! :)

    VastaaPoista
  29. Mulla ne hankaa vähän nilkasta, joten pitää varmaan käyttää Stellan niksiä ja vasaroida ne! :)

    VastaaPoista
  30. Hahah, kannattaa ostaa eBaysta, jos ei halua maksaa Suomen hintoja (120-159e). BrittieBaysta sain poikaystävälle Martensit jollain 70e:llä, uutena boksissa :)

    VastaaPoista
  31. Hih, se on totta! Välillä pitää yrittää laajentaa omaa väriskaalaa epämukavuusalueelle ;)

    VastaaPoista
  32. Mun mielestä ne on kyllä hauska kombo :D

    VastaaPoista
  33. Hahhaha, ei vaan käytät niitä nyt! :D Vihreät mokkahousut saivat enemmän katseita kuin nuo. Oikeastaan en huomannut, että kukaan olisi erityisemmin katsonut mun leggareita. Tai sit olen tottunut saamaan enemmän outoja vilkaisuja.. :D

    VastaaPoista
  34. No ainakin melkein :D Kaikilla muilla talvikengilläni pärjää huonommin :)

    VastaaPoista
  35. O-ou sulta tais unohtua housut? No ei mutta siulla on kiva tyyli( :

    VastaaPoista
  36. Et oo ennen leggingsejä nähnyt? :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.