maanantai 14. joulukuuta 2009

Nopsaan

Oon vähän huono päivittäjä nyt, mutta jatketaan sekunti vielä löytöjen linjalla. Tässä pari juttua, jotka bongasin H&M:stä tänään. Yllä musta minihame, jossa on hauskat nyöritykset sivuissa, vain 19,90e.

Toisena kiilto(teko)nahkainen bikertakki myös H&M:stä. Vaikka kuvassa takki näyttää paljettiselta, niin materiaalina on siis ultrakiiltävä nahkamainen pinta! Malli oli käsittääkseni precis sama kuin se tekonahkainen musta, joka esim. mulla on, mutta päivitetty versio. Hintaakin takilla oli samaiset 49,90e. Palailen ehkä jo tänään jonkunlaisen asukuvan kanssa, kunhan ensin saan sellaisen käsiini! Hold on! ;)

10 kommenttia:

  1. Toi bikertakki on kiva! Etsinnässä olisi just joku tuon mallinen takki kevääksi..

    VastaaPoista
  2. Mulla on H&M:n samanlainen biker-takki, mutta aitoa nahkaa, sain kaverilta. :)

    VastaaPoista
  3. Loving that skirt too, I would love a pair of black jeans with those laces.

    xx
    FashionCloud

    www.thefashioncloud.com

    VastaaPoista
  4. siis ostitko noi? muista et alet alkaa ihan kohta, vink vink.

    VastaaPoista
  5. mulla tulee noista nyörityksestä 90-luvun viboja :/

    VastaaPoista
  6. talia: It really is!

    noora: On! Pitäisköhän upgreidata oma vanha...

    riikka: Se on! Mä haluaisin jonkun pirteän värisen kevääksi :)

    anonyymi: Kuulostaa kivata kaverilta! mä en oo koskaan kai nähnyt aitonahkaisia H&M:lla :/

    the fashion cloud: They sold some laced jeans on H&M some months ago, or was it last spring I saw them..?

    anonyymi: Haha, just sitä varten en ostanut... ;)

    pipari: Se on just hyvä! Tosin ei enää niitä edestä nyöritettäviä housuja :PP

    VastaaPoista
  7. Missä HM:ssä tuon hameen bongasit? Mä en löytänyt tänään Aleksin mymälästä.

    VastaaPoista
  8. anonyymi: Forumista! Kannattaa käydä ostaan, nyt se on alennettu 9 euroon! ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.