torstai 5. marraskuuta 2009

Pressdagar

Varoitus: seuraa kuvapläjäys eiliseltä pressipäiväkierrokselta!
Kiersimme monta toimistoa läpi, jossa oli jos jonkinsorttista esiteltävää ja mun olikin erittäin vaikea valita vain muutamia juttuja tähän siitä massiivisesta kuvasaldosta, joka kamerassa oli eilisen jäljiltä. Mutta tässä tulee ne kiinnostavimmat!
Tekniikasta en paljoa ymmärrä, mutta Nokian tekemästä läppäristä - oikeammin superkevyestä miniläppäristä nimeltä Nokia Booklet 3G - mäkin innostuin. Se oli söpö ja sulavalinjainen + siinä oli paljon USB-portteja. Akku kestää 12 tuntia!

Ainoa miinus oli se, ettei laite ole Apple, kun olen MacBookiin tottunut :)

Kevään aurinkolaseissa oli nähtävissä ihan selkeästi se "kissansilmätrendi", mitä joskus aikaisemmin arvelinkin!

Lisäksi mun oli pakko saada laittaa nenälleni ne oikeat Clubmasterit noin vaan vertailukohtana mun Asos-kopioihin. Laadukkuuden tunsi kyllä heti... Ovatkohan muuten nuo alimmat reiskat se kaikkein hotein malli nyt tulevana kesänä? Toivottavasti ei, sillä mun pallopäähän nuo eivät sopineet lainkaan :D

Hapsuja!

Ensimmäisenä Piston paita suunnittelijansa päällä ja toisessa kuvassa koru, jonka valmistajaa en harmikseni tiedä. Ihan mieletön kuitenkin!

Lisää koruja, nimittäin Iberon hopeisia ranneketjuja monilla ketjuilla ja toisena TitiMadamin muovikoruja, joihin meidän vierailijaporukka ihastui välittömästi.

Star PR:n tyylikkäät tytöt, Fanny ja Tiina!

Lopuksi vielä kasa kenkiä. Ylempien valmistaja on Vagabond, joiden kevätmallistoa olen vähän jo näyttänyt aiemminkin täällä blogissa.

...ja alempien karkkikenkien valmistaja on Minna Parikka. Harmittaa ihan mielettömästi, että en ottanut kuvaa yhdistä mustista ihanuuksista, jotka Jenni vielä oikein osoitti mulle kuvattavaksi, kun arveli niiden olevan mun makuun. Mikä katkos mulla on ollut päässä? Kyseessä oli kuitenkin samanlaiset kengät kuin nuo kuvassa näkyvät keltaiset kengät mustina.

Nyt pitää mennä, kuullaan myöhemmin tänään :)

14 kommenttia:

  1. "Ovatkohan muuten nuo alimmat reiskat se kaikkein hotein malli nyt tulevana kesänä? Toivottavasti ei, sillä mun pallopäähän nuo eivät sopineet lainkaan :D"

    Jos ne lasit on ens kesän kuumin trendi, tarviiko sun siis välttämättä käyttää niitä? Vaikka ei sopisikaan sulle, onko niitä pakko käyttää ihan vaan sen takia että on muotia?

    VastaaPoista
  2. Kivaa kun kävitte ja oli taas kiva nähdä!

    VastaaPoista
  3. Voi ei, alimmat reiskat ei kyllä sovi minullekaan.

    Hei, tuohon kämppään liittyen; kuinka "lyhyellä" kylppäriremontilla loppujen lopuksi selvisitte? Meille on remppa vihdoin tulossa, hirvittää kuitenkin, että kauan se tulee kestämään.. Oliko yllättäviä ongelmia?

    Jaksan aina inspiroitua blogistasi! Täällä Keski-Suomessa ei tule koskaan pukeuduttua niin rohkeasti, kuin ehkä pääkaupunkiseudulla asuessa. Sulla onnistuu aina kaiken yhdistäminen. :)

    -Anny

    VastaaPoista
  4. Det var jätte roligt att ses igen :)

    VastaaPoista
  5. Hienoja kuvia! Tilaisuus vaikutti oikein kivalta!

    VastaaPoista
  6. No kiva. Mun oli tarkoituksena lähteä huomenna kaupungille etsimään urheiluvaatteita, mut nyt alkoi kovasti tuntua siltä, että voishan sitä vähän piipahtaa vaikka bulevardilla Parikalla.. ja kun siellä päin on niin miksei ehkä myös hundparkissa.. ai niin, helsinki10 on kans ihan lähellä.. ja jos autolla jaksaa lähteä niin vois sitä piipahtaa korkkari37:ssakin..

    Toisin sanoen tää postaus tais koitua mun jo valmiiksi laihan rahapussin kohtaloksi, kiitti vaan. :D

    VastaaPoista
  7. hei ensimmäiset parikat jotka iskevät ihan täysiä :o kiitos kun jaoit tiedon noiden olemassaolosta :D

    VastaaPoista
  8. Oi oi, kaikkea ihanaa sitä näyttäisi olevan luvassa. jos en läppäsi ihmisiä olisi niin tuo nokia houkuttaisi!

    juliet xxx

    VastaaPoista
  9. Pitääpä kyttäillä iberon koruja, nuo kuvassa olevat näyttää ainakin todella kivoilta!

    VastaaPoista
  10. "Kevään aurinkolaseissa oli nähtävissä ihan selkeästi se "kissansilmätrendi", mitä joskus aikaisemmin arvelinkin!"
    Ai että nyt ennustat jo trendejä :D Aika helppoa tietää mikä seuraavana kautena on "in", kunhan avaa netin tai lukasee pari alan lehteä läpi.. Argh.

    VastaaPoista
  11. Vagabondhan on yllättävän kiinnostavan näköstä! Onhan tossa nyt niitä viime sesongin Acnen jäänteitä näkyvissä, mut kelpais silti.

    VastaaPoista
  12. Vagabondin kevätmalleja olen kuolaillutkin jo, merkillä on kyllä tällä hetkellä oikein hyvät mallistot meneillään ja tuloillaan! Muutenkin kivoja bongauksia :)

    VastaaPoista
  13. anonyymi: Todennäköisesti etsin vaan itselleni sopivat kissansilmälasit :)

    tiina: Oli kiva käydä, kuten aina! :)

    anonyymi: Kylppärin kanssa taisi mennä joku 3,5 viikkoa, ongelmia ei ollut, kun hoksattiin tilata Kvikin kaappi tarpeeksi ajoissa. Niillä oli vähän toimitusongelmia aikaisemmin meidän keittiön kanssa... Kiitos paljon kauniista sanoistasi! Päivän piristys :>

    fanny: Ja det var! Jag var tvungen a lägga ut bilder på era outfiter, dom var ju så fina :)

    -L-: Kiitos! Oli kyllä hauskaa :)

    jenni: Hahah, pieni shoppailu ei tee koskaan pahaa ;) Mä en ole ikinä edes vielä uskaltautunut Korkkari37:än sisälle, sellainen katastrofin vaara siellä luullakseni piilee :D

    ruu: Ole hyvä! Itse asiassa noi punaiset on mun ekat Parikat, joihin olen vähän ihastunut! :)

    juliet: Mä taas olen niin Macci-ihmisiä, etten tiedä, osaisinko käyttää Windowsia enää kunnolla :) Mut olisihan toi aivan mahtava bloggaajalle tuo kannettava! :)

    teresa: Niin ovat! En ole oikein ennen huomannut Iberolla mitään mielenkiintoista, mutta nuo olivat kyllä jotain!

    anonyymi: Mä en juurikaan lue alan lehtiä tai ole netin suurkuluttaja - enkä ymmärrä, mitä pahaa siinä on, että olen iloinen siitä, että mun alitajuntaan on tarttunut jostain huomaamattani tällainen havainto jo joskus aikaisemmin?

    sugarfrosted: On, noissa remmisandaaleissa ainakin, mut mäkin voisin silti ottaa noi :DD Tuossa ei edes ollut Vagabondin kevään parhaat platot, toivottavasti ne tulee myös Suomeen :)

    lilou: Kiitos :) Mäkin olen nähnyt vielä villimpiä Vagabondin juttuja aikaisemmin - nyt täytyy vaan toivoa, että saapuvat myös Suomeen.

    VastaaPoista
  14. Voi et sattuis tietää noiden oikeanpuolimmaisten Parikoiden nimeä/hintaa/muuta tietoa? Yritin bongata MP -sivulta mut ei löydy...huhhuh noi kengät oli niin love at the first sight!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.