maanantai 23. marraskuuta 2009

Lämmittäjät

Käväisin viime viikolla nopsaan H&M:llä pyörähtämässä ja katsastin samalla mielenkiintoisimmat neuleet, jotka löytyvät tälläkin hetkellä liikkeestä. Kylmät ilmat saavat aina kaipaamaan pehmeää ja paksua neuletta lämmittäjäksi, siksi syksyllä tuntuu, ettei neuleita voi koskaan olla liikaa! Tällä hetkellä itselläni on muutama mustavalkoinen neule, mutta seuraavanlainen murretun värinen puuttuu vielä kaapistani (ok, joukossa myös yksi mustavalkoinen...) Tällaiset neljä bongasin:

Nämä olisivat hauskaa vaihtelua mun yleensä niin mustavalkoiseen tyyliini. Se voisi saada vähän lempeämpää sävyä pehmoisesta neuleesta näin syksyllä! Harmi, etten samalla ehtinyt käymään Zarassa, mutta käväisen tällä viikolla tekemässä bongailuja siellä :)

18 kommenttia:

  1. mulla on toi eka neuleliivi ja se todella lämmittää!

    VastaaPoista
  2. Vaude vau. Toi eka neuleliivi on ihana. Sain idiksen että yhdistäis sen biker nahkatakkiin. Ehkä viel tarkenis!?

    VastaaPoista
  3. Lämmin neule on talven ja syksyn must!! Mustat neuleet ovat ehdottomasti helppokäyttöisimmät, mutta yksi kaunis väriskäs (tarkoitan siis harmaa, beige, nude) neulekin on hyvä olla. :) Kaikki esittelemistäsi ovat kauniita!

    VastaaPoista
  4. noi kaikki näyttää tosi kivoilta! MUTTA itse oon kattellu tota valkosta neuletta..se on kuitenki akryyliä ja näyttää valmiiksi jo vähän nuhruselta..joten kaikki muut kivempia minusta :)

    VastaaPoista
  5. Talven lämmittäjiä->kyllä kiitos! Kiroilen edelleen säännöllisesti ettei HM trendiä ole kaikkialla(lue muualla kuin Helsingissä), toivottavasti asiaan tulee opiskeluaikanani vielä muutos!

    VastaaPoista
  6. Nananannaa! toi vika 29,90 kannattaa jattaa suosiolla kauppaan ku ostin viime vuonna ja meni ihan samantien ruppanaks, yhta nukkamossoa ny! Vaikkakin lammitti.. yhyy harmittaa ku vaatteet menee huonoks, varsinkin ne joista tykkaa...

    VastaaPoista
  7. Mäkin olen jo aikaisemmin ihastunut tuohon alimmaiseen oikealla olevaan neuletakkiin, mutta tosiaan, akryyli esti meidän rakkauden :(

    VastaaPoista
  8. so sweet, i love !
    xoxo from France
    www.sojenny.com

    VastaaPoista
  9. Tuo eka on ihan mieletön, pitänee itekkin mennä kattelemaan jos tarttuis mukaan :)

    VastaaPoista
  10. oii ihanan värisiä kaikki! tykkää itse eniten tuosta vasemman alakulman neuleesta..:)

    VastaaPoista
  11. Kahdesta alimmaisesta en niin tykkää, mutta ylimmät (=Tekokarvajuttu & mustavalkoinen) on niinku... Niinku... IHANII!<333 Ei voi muuta sanoa;)


    /Heli

    VastaaPoista
  12. Moikka,

    Haluaisin kysyä, että miten asunnossanne olette järjestäneet vaatesäilytyksen? Tuli mieleen tämä kysymys sitä teidän juttua dekosta lukiessani. Saatko kaikki vaatteesi mahtumaan kaappeihin vai säilytätkö paljon tavaraa myös varastossa tms? Olisi upeaa nähdä joskus kuviakin! Kiitos.

    VastaaPoista
  13. Kivoja lämmittäjiä! Mä en myöskään koskaan pääse eroon mun valkoinen/musta/ruskea-vaatetusväristä. Musta on vain liian helppo väri! Kuitenkin tuo ensimmäinen neule oli kivoin ja sopisi sulle erittäin hyvin! Millaiset ovat muuten postikulut Topshopista tilattaessa?

    VastaaPoista
  14. Hejdär! Mitä kuvienmuokkausohjelmaa käytät & millasella kameralla kuvaat?

    VastaaPoista
  15. oi, kelpais mulle noi, ihanan lämpimän näköisiä! <3

    VastaaPoista
  16. irene: Se on ehkä noista makein, tuon sen alapuolella olevan rinnalla!

    coco: Se on kyllä mieletön - itsekin yhdistäisin sen just niin, että bikerin päälle :)

    -L-: Niin on, ilman sellaista ei kyllä tule selviämään talvesta :> Mä kaipaisin vähän jotain elävämpää väriä (juuri esimerkiksi jotain beigeä yms.) valikoimaani piristämään :)

    anonyymi: Hmm, mä pelkään, että melkein kaikki neuleet ovat nykyään akryylia - ja jos eivät ole, niin mallit ovat usein tylsiä (esim. Filippa K). Ainakin Tikrun neule, jonka omistan, on myös osittain akryylia!

    sirpa: Se on about paras! :)

    ninnis: Ah, mun mielestä kaikissa H&Mssä sais olla ainoastaan Trendiä :D Mihin niitä LOGG sun muita edes tarvitaan ;)

    jeesustelija: Oi ei! No sit sitä en kyllä voi suositella. Se ehkä vähän kyllä näyttääkin jo tuossa henkarissa nukkaiselta :P

    teresa: Harmi! Mulla jotkut akryylineuleet ovat pysyneet mulla hurjasta käytöstä huolimatta nukkaantumattomina, mutta se on kyllä aina tuuripeliä. Ylempänä nimim. jeesustelija sanoikin jo, että toi on huonoa laatua...

    anre: Se on mun toinen suosikki ton karvareunusjutun ohella! :)

    jenny: Thanks! :)

    anonyymi: Käy ihmeessä, mäkin voisin kyllä harkita just sen ostamista!

    anonyymi: Haha, se ja toi karvareunusneule on parhaat :)

    heli: Hahahha :D Nimenomaan, ihana on ehkä paras adjektiivi tässä :D

    ann: Ahahahah no en kyllä voi laittaa kuvia, se on niin karmea kaaos se mun "vaatesäilytys", että kaikki mun ystävätkin kauhistelee sitä :D Mulla on siis vaatekaappi (jota ei Dekossa näy), jossa on rekki ja lokeroita, mutta se on aivan räjähtämispisteessä koko ajan. En oikein voi viedä vintille kuin ehdottomat kausivaatteet, sillä eihän sitä tiedä, milloin tekee mieli vetää kukkamekko päälle keskellä talvea ;) Jos saan joskus siivottua, niin voin sen teillekin esitellä!

    beauty smartie: Se on noista kieltämättä ehkä se mun näköisin neule kyllä :) Topshopin kulut taisivat olla tasan 5£

    a: Hejsan! Mä käytän PhotoShop Elementsiä ja kuvaan pääosin Canon 450D:llä, joskus myös pokkarikokoisella Olympuksella pian, kun vaan opin ensin käyttämään sitä :)

    raita 2: Niin ovat! Syksyisin tuntuu aina, et tarviis joku tuhat eri neuletta lämmittämään :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.