tiistai 27. lokakuuta 2009

School day

Meen ihan just Porthaniaan lukemaan syksyinen perusoutfit päälläni. Mua rasittaa ihan sanoinkuvaamattomasti nämä itselaukaisijalla räpsityt surkeat otokset - joka ikinen asu tulisi paremmin esiin ulkona hyvässä valossa ja nätillä taustalla kuvattuna! Kukaan ei kuitenkaan ole kuvaamassa mua päivisin, niinä tunteina kuin valo riittäisi. :(

Musta-harmaa-ruskea on sellainen kombo, joka mielestäni jotenkin kuuluu syksyn värikartan keskelle. Harmaa-mustaa nyt näkee päälläni jokaisena vuodenaikana, mutta syksyisin muhun iskee aina ruskean himo. Yleensä - kuten viime syksynä - se on konjakinruskea, jota mieleni halajaa...


tekoturkishuivi/faux fur collar GinaTricot, neuletakki/cardigan Cheap Monday, takki/jacket H&M, farkut/jeans BDG, t-paita/t-shirt Acne, laukku/bag vintage Chanel, kengät/shoes Zara

Alkoikin just sopivasti sataa, kun mun tulee lähteä kouluun. Jes. One reason more to love autumn ;)

20 kommenttia:

  1. Ihana toi sun tekoturkis kaulus, vai mikä onkaan ;)
    oot kyllä kaikissa kuvissa nätti vaikka ne ois kuinka itselaukasimella otettu! :-D

    VastaaPoista
  2. Sori, laitoin saman kommentin 2 kertaa peräkkäin, että mä osaan! 8)

    VastaaPoista
  3. On ihan pakko kysyä sellainen käytännön kysymys, että missä kannat kirjoja? Mun mielestä on aika ongelmallista hankkia sekä kivan näköistä että painavia kirjoja kestävää laukkua :/

    VastaaPoista
  4. Munkin mielestä noi itselaukaisijalla otetut kuvat on hyviä! sähä voisit harkita kämppiksen ottoa(?) :) Ihana blogi <3

    VastaaPoista
  5. Minkä pitunen sä oot? :)

    VastaaPoista
  6. you are always so amazing! oh and also I adore all of your shoes!

    VastaaPoista
  7. Heii, opiskeletko oikiksessa, kun Porthaniaan meet lukemaan? T:oikkari Rovaniemeltä :)

    VastaaPoista
  8. "Kukaan ei kuitenkaan ole kuvaamassa mua päivisin, niinä tunteina kuin valo riittäisi. :( "

    Onpas eriskummallinen lause.....

    "niinä tunteina, kun valo riittäisi" <- tuota varmaan tarkoitit...

    VastaaPoista
  9. mäkin haluisin tietää, mitä opiskelet! olet ehkä sen kertonut joskus, mutta on siinä tapauksessa mennyt se info multa ohi. en ole tainnut koskaan nähdä sua portsussa, vaikka itsekin siellä usein pyörin :)

    VastaaPoista
  10. Ei oikein näy, että onko se Chanel auki vai ei. Joo huono vitsi. ;D

    Mulla on myös konjakinruskean kaipuu, mun mielestä se sopii upeasti mustaa vasten. Omaa konjakinruskeaa tyhjiötäni on tulossa täyttämään Balenciagan ihanuus..ei malttaisi odottaa.

    VastaaPoista
  11. anonyymi: Kiitos! :) Hih, en tarkoittanut omaa naamaani, vaan harmittaa, ettei asu näy niin yksityiskohtaisen tarkasti kuin tahtoisin :/ Poistin sen kaksoiskommentin! :)

    anonyymi: Mun ei tänään tarvinnut kantaa kirjoja, mutta onhan mulla noita isompia laukkuja siihen tarkoitukseen. Beigessä MiuMiussa olen raahannut läppäriä, lakikirjaa ja paria koulukirjaa siihen päälle - tuli hieman tilavuusongelmaa, mutta laukku kesti kyllä. Eihän se nyt olis mistään kotoisin, jos sen hintainen laukku ei silloin tällöin rääkkäystä kestäisi! ;)

    anonyymi: Haha, poikaystävä riittää tähän hätään ;) Kiitos!! Hyvä, että kuvat kelpaa!

    anonyymi: 165cm

    punkie: Thank you sweetie!! :)

    anonyymi: Opiskelen joo :) Tosin Turun oikiksessa, mut asun Helsingissä.

    anonyymi: Kuin-kun... noooh :) Ilman pilkkua tarkoitin.

    irene: joskus vajaa vuosi sitten oon täällä vastannut julkisesti opiskelukysymykseen :) Opiskelen siis oikeustiedettä, oikeastaan Turun yliopistossa. Nyt käyn satunnaisesti Portsussa lukemassa yhteen tenttiin :)

    nouvelle: Hahah, jep! Ei oo vielä niitä kauhistelukommentteja näkynyt :D
    Ihania Mabeleita sulla on kanssa - ja mullekin kelpaisi ihana Balenciaga! Saanko kysyä, mikä malli on kokoelmaasi liittymässä?

    VastaaPoista
  12. Kiitos, mä vähän pelkään että nuo Mabelit ei tule jäämään noihin, nuo kausivärit ovat niin koukuttavia. Halvempiakin keräilykohteita sitä kai ihminen voisi keksiä..:D

    Mulle on tulossa Part Time-niminen malli Balenciagalta. Entuudestaan multa löytyy jo City ja Day. :)

    VastaaPoista
  13. Onko sun poikaystäväkin oikkiksessa?

    VastaaPoista
  14. nouvelle: Mabel on kyllä ihana malli! Kun ostin mun oman mustan Lontoosta, niin siellä oli juuri alennuksessa myös pinkkiä ja oranssia. Harmitti, etten kaapannut vielä oranssiakin mukaan. Eihän sitä olisi edes voinut laskea, kun se oli kuitenkin alennuksessa ;) Voih, olen kade! Giant City on mun unelma...

    anonyymi: Ei ole ei...

    VastaaPoista
  15. harrastatko jotain liikunta, vai miten olet saanut reisistäsi noin ihanan kaposet?. Kerro mulle vinkit heti ! :)

    VastaaPoista
  16. anonyymi: Hahah ne mitkään kapeat ole, saisivat olla mun puolesta kapeammat vaan :D

    VastaaPoista
  17. Anteeksianteeksianteeksi, etten oo yhtä pikaista kertaa lukuunottamatta vieraillu ennen sun blogissa! Nyt piti lukea kerralla monen kuukauden jutut läpi. Sillon joskus ajattelin, että tässä on jotain liikaa mulle, mutta niin sitä vain ihminen muuttuu. Nousit kyllä yhdeksi suosikeistani!

    VastaaPoista
  18. ihana asu! just sopivan rento, mutta silti niin tyylikäs. :)

    VastaaPoista
  19. hheidi: Oi kiitos!! Ihana, että kuitenkin palasit ja nykyään tykkäät :) Voihan se olla, että olen muuttanut bloggaustyyliäni sitten mun keväisen lopettamisaprikoinnin jälkeen, toivottavasti parempaan suuntaan :>

    henna: Kiitos! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.