lauantai 24. lokakuuta 2009

Pahoitteluni!

Olen joku maailman surkein bloggaaja tällä hetkellä, mutta mulla on vain niin kiire kaikkialle, etten ehdi istua koneen ääressä. Tänään olen ollut koko aamupäivän liikenteessä ja jälleen pitää lähteä. Olen menossa seuraamaan aika erikoisia SM-kisoja tänään, kun lajia harrastava kaverini pakotti minut mukaansa, nimittäin tankotanssin SM-kisoja :D Alla päivän asu, jossa tällä leidillä on täysin harjaamattomat hiukset ja hassun värinen naama. Näin varman päälle - mun kielellä siis harmaa-musta-valkoisen- mennään, ainakin kun on kiire :)

jakku + hame/jacket + skirt 2nd hand, saappaat/boots Topshop Brittany2, huivi/scarf GinaTricot, laukku/bag A.Wang

Superhauskaa viikonloppua teille, palataan huomenna toivotun kenkäpostauksen ja toivottavasti laadukkaampien kuvien merkeissä! Mun pitäisi jo olla menossa, mutta tietenkin juuri nyt on iskenyt armoton vaatekriisi illan tamineista...

12 kommenttia:

  1. Noi saappaat ja toi laukku on ihan täydelliset! :)

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä sofian kanssa! Hmm...tankotanssin SM-kisat.:D

    VastaaPoista
  3. Hieno toi jakku, muutenkin tosi kiva asu, itellä ei koskaan mitään noin hienoa kuin sulla kiireessä! :D

    VastaaPoista
  4. uu ihanat nuo ylipolven saappaat!:o

    VastaaPoista
  5. Ihana asu ja mä oon niiiin kade tosta sun Wangin laukusta!

    VastaaPoista
  6. Taas ihana asu, kuolaan (suoraan sanottuna) sun vaatteides perään! ;) Tankotanssin SM-kisat?, sulla tulee oleen mielenkiintosta ! ! !

    VastaaPoista
  7. sofia: Kiitos! :)

    anonyymi: Kiitti! Hahah, ne oli aika erikoiset kisat kyllä, vaikka oon vanhana tanssinharrastaja aika kaikenlaista tanssia nähnyt... :D

    fuksia: Oi kiitos! :) Mustavalkoinen näyttää aina tyylikkäältä, siks se on aika varma valinta!

    jenni: Kiitos! :) Ne on huiput!

    teresa: Kiitos! Laukku on lemppari!

    chiayo: Oi kiitos ihana!! :)

    maria.maliki: Thanks sweetheart!

    anonyymi: Kiitos kiltti sinä :) Tankotanssikisat oli aikamoiset, oli kaikkea balettityylistä todella kapakkatyyliseen esitykseen... :D

    VastaaPoista
  8. Tuo jakku on ihan uskomattoman hieno! Itsekin tuo tyylisestä jakusta haaveilen, mutta on vähän sellainen kutina, ettei se mulle sopisi!:D

    VastaaPoista
  9. Ei ne kylläkään olleet SM-kisat, kun oli kilpailijoita ainakin Venäjältä ja Ruotista myös. Mut eikö ollut hienoja esityksiä? Ensimmäinen kansainvälinen tankotanssitapahtuma Suomessa!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.