keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Outside catwalk

Voiko muotiviikkojen streetstyle- ja front row -kuviin yleensä ottaen kyllästyä? Itse en ainakaan voi. Rakastan kaikkia niitä ihania asukokonaisuuksia, joissa muotiväki lipuu catwalkeja katsomaan. Saisinpa kutsuja näytöksiin ja olisinpa tuolla! Nyt kuitenkin tyydyn katselemaan kuvia, jotka ovat melkeinpä inspiroivampia kuin ne oikeat näytösasut.










Alimmaisena jälleen se tyyli, jota olen haikaillut tässä pidemmän aikaa. Pankkiiripaita ja miesten kello. Itse vaihtaisin vielä farkutkin vanhaan Levikseen, miesten malliin tottakai.
Lisää kuvia löytää tietty kaikilta streetstyle-sivuilta, nämä kuvat on tällä kertaa poimittu täältä, ovat Tommy Tonin ottamia.

I can't get enough of street style photos from fashion weeks. Who could? They're such a bottomless source of inspiration. These photos are taken by Tommy Ton, rest of the gorgeous photos here.

11 kommenttia:

  1. Olen samaa mieltä, ei voi kyllästyä! Saan back stage ja muoti maailman ihmisten streetstylestä parhaimpia inspiksiä!

    VastaaPoista
  2. Hullaannuin ainakin tosta riikinkukkomekosta, ihana! :D

    VastaaPoista
  3. Oon aivan rakastunut noihin Tommyn kuviin ! En saa tarpeekseni ja jumituin just äsken varmaan puoleksi tunniksi selailemaan noita. Ihanaa :)

    VastaaPoista
  4. mulla on aika täsmälleen tollanen kello, se on vaan iskän vanha joten apua ei sen löytämiseen varmaan tän kertomisesta oo :D mut toi look on kyllä kiva, oon kokeillukin ton tyylistä vaikkei kunnollista pankkiiripaitaa ookaan vielä löytynyt :/

    VastaaPoista
  5. ääh susie bubble.. miks mä en ymmärrä sitä.. D=

    VastaaPoista
  6. Mä olen samaa mieltä siitä, että kuvat muotimaailman kermasta muotiviikoilla on aika lailla inspiroivampaa kuin se itse muotiviikkojen sisältö :)

    VastaaPoista
  7. Aah ma rakastan naita kuvia ! Toi eka on mun lemppari :)

    VastaaPoista
  8. Ei niitä catwalkkuvia jaksa katsoa kuin tovin. Sen sijaan nämä muut kuvat ovat tosiaan ihana, loputon suo! Näistä saa vaikka mitä ideoita.

    VastaaPoista
  9. Näissä katumuotikuvissa tykkään kun ihmiset ei ole malleina, vaan oman makunsa mukaan pukeutuneita ja todellisia, eikä catwalkia varten maskeerattuja käveleviä henkareita.

    VastaaPoista
  10. Nämä kuvat ovat kyllä varsinaisia inspiraation lähteitä :) Itse olin Pariisissa juuri fashion weekin aikaan ja oli ihana katsella pariisittaria päästä varpaisiin (ja ihastella heidän täydellistä makuaan vaatteissa...) Mua puhuttelee eniten toi vika kuva, jotenkin tosi yksinkertainen mutta samalla houkutteleva yhdistelmä. Pakko saada täydellinen paitapusero!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.