perjantai 2. lokakuuta 2009

Aamuhei

Oon ihan just lähdössä kaupunkiin ja sieltä moikkaamaan ystävääni, mutta tässä nopsaan muutama pala Balmainin s/s 2010 näytöstä niille, jotka eivät ole sitä vilkaisseet vielä. Tavallaan tuttua ja turvallista Balmainia - revittyä, glitteriä, nahkaa ja massiivisia olkapäitä - mutta toisaalta vähän liian samaa, mitä on nähty iät ja ajat. Värit ovat muuttuneet enemmän pronssiin ja muihin lämpimiin sävyihin päin.

Ensivaikutelma tästä oli vähän nähty, mutta toisaalta mallistossa on hyvin kiinnostaviakin elementtejä.

Jos runway-kuvat eivät inspiroi, niin inspiraatiota voi etsiä vaikkapa tällä hetkellä Pariisissa oleilevan Malian kuvista, joissa vilisee näytösten front row -väkeä!

Catwalk-aiheessa vielä: tässä muuten vielä mun eilisen avausjakson suosikkiasut Muodin Huipulle -sarjasta! Tehtävänantona oli suunnitella iltamenoihin soveltuva puku, joka kuvastaa suunnittelijan omaa designfilosofiaa.

Onko samoja suosikkeja?

Balmain s/s 2010 was kind of disappointment to me - it seems like they can't go forward from that glittery-trashy stuff we've seen for two or three shows now. A bit more carefully examined there is still some good things too and at least the hues have changed. On the second photo there is some designs from Finlands Project Runway TV show.

13 kommenttia:

  1. juuri samat asut oli munkin suosikkeja!!;)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Paljettipotkupuvusta pidin itse kanssa, tosin vähän yllätyin, ettei sun suosikeista löytynyt Achilleksen eikä Mertin luomuksia :-)

    VastaaPoista
  4. Samat suosikit, paitsi toi keskimmäinen. Ideana ihan hyvä, mutta toteutus ei toimi.

    VastaaPoista
  5. Tykkään tuosta ensimmäisestä mekosta, mutta en yhtään mallista, jonka päällä se on. Musta tuo mekko vaatii kantajaltaan vähän enemmän rintavarustusta että näyttäisi hyvältä.

    Makeet muuten nuo sun uudet kengät:)

    VastaaPoista
  6. Tuo Olgan suunnittelema keskimmäinen mekko on upea ! Toinen mun suosikkiasuista oli Mertin. :)

    VastaaPoista
  7. Aika lailla samat, keskimmäinen ei iskeny! (:

    VastaaPoista
  8. Täysin samat suosikit täälläkin :)

    VastaaPoista
  9. Tykkäsin tuosta Marian mekosta (ensimmäinen). Olgan ja Helyn mekot oli pettymyksiä. Väärä kilpailija kyllä putos kisasta vaikka ei Hanna-Maariankaan puku mun suosikkeja ollut. Suosikit oli ehkä tuo Marian mekko sekä Antti P:n mekko (juhannustansseihin se oli mielestäni kylläkin aika lyhyt). Muutenkin tykkäsin ehkä kaikista muista jollain tavalla paitsi noista Olgan ja Helyn. Olgan idea oli kyllä jollain tavalla mielenkiintoinen.

    VastaaPoista
  10. ihan samat suosikit, selkeesti vahvimmat suunnittelijat noi kolme mut katotaan what happends in the next episode :)

    VastaaPoista
  11. anonyymi: Meillä on hyvä maku ;)

    getpalmd: Mertin luomus oli kyllä mielenkiintoinen, mutta se sekä Achilleksen asu olivat jotenkin niin ennalta-arvattavan "justnythot" (ainakin Achilleksen luomus)... tai no en tiedä, ehkä se oon vain mä, joka olen nyt vähän tympiintynyt kaikkeen mustaan :)

    emma: Mä rakastan ton keskimmäisen yksinkertaista graafisuutta :)

    anonyymi: Miksi :D Toi malli on mun mielestä ihan superkaunis! Luulen, että mekko saattaisi avonaisine kaula-aukkoineen näyttää helposti vähän halvalta, jos mallilla olisi enemmän rintaa. Ja kiitos, menisivätpä vielä jalkaankin! :)

    hnna: Se Mertin asu oli myös kyllä upea hattuineen kaikkineen :)

    prinsessa masc: Keskimmäinen on tietty mahdoton pitää oikeasti päällä, mut mua se miellytti :)

    ladyam: Vitsit meillä on loistava maku ;D

    i'm lacking: Se Helyn mekko oli mun mielestä vähän ehkä odotettavissakin - tunsin ehkä vähän sääliä myötähäpeäni keskeltä, kun näin sen ja siks toivoin, ettei häntä tiputettaisi. Luulen, et Hely ei ole lainkaan muuntautumiskykyinen, joten hän tippunee ensi jaksossa? Mua tosiaan viehätti Olgan mekossa tuo äärimmäisyyteen viety pelkistetty graafisuus :)

    paperisade: Toivottavasti Olgakin pärjää noiden "konkareiden" rinnalla! On kyl mielettömän kiinnostava sarja suomalaiseks realityks :)

    VastaaPoista
  12. mun suosikki on mert :D ja tuo valkoinen mekko ei lämmitä mua kyl nyt yhtää

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.