sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Pikkuinen kenkäobsessio

Tässä alla ainakin kahdeksan paria, jotka ovat kummitelleet mielessäni enemmän tai vähemmän aikaa. Näiden lisäksi olen täysin ihastunut Burberry Prorsumin syyskenkiin, joissa on kunnolla platopohjaa mun mieleen ja rajuja nauha-remmi-viritelmiä. En mitenkään pysty listaamaan kaikkia ihania kenkiä, joita mieleni tekee just nyt, joten niitä tulee sitten ripotellen tässä pitkin syksyä...

Jokasyksyinen tarve ostaa ruskeat nilkkurit nostaa näköjään myös päätään. En ihan kyllä siinä suhteessa ymmärrä mielihalujani, sillä eihän mulla ole yhtään ruskeaa laukkuakaan, vaatteista nyt puhumattakaan. Ruskeat syyskengät kaapissani aiheuttaisivat siis vain tarpeen hankkia uusi laukku ja lisää vaatteita - onkohan tässä riittävästi loogisuutta mulle jättää ne tänäkin syksynä hankkimatta? ;)


1. Alexander Wang Denim Hanne Boot $782, OakNYC
2. Chloé Suede lace-up ankle boot 495 €, NAP
3. Whyred Raphaela 349 €, Whyred
4. Topshop Pony Ankle boot by Boutique £130, Topshop
5. Demonia Creepers $30-50, eBay
6. Jeffrey Campbell black potion boot $168, OakNYC
7. Dr. Martens lace up heeled boots £64 / 80,33 €, Asos
8. Marc by Marc Jacobs black ankle boot 290 €, Nina's

12 kommenttia:

  1. Ah kuinka ihanat noi alexander wangin kenät onkaan! Tekisin mitä vain noiden eteen

    VastaaPoista
  2. Mun kuolaneritys lisääntyi 50 % ykkös ja neloskenkien kohdalla ! PAKKO SAADA ! mutta taitaa jäädä haaveeksi ..

    VastaaPoista
  3. Sun blogin ansiosta oon alkanut himoitsemaan tollasia pony nilkkureita (vai mitkä olikaa?) :--D

    VastaaPoista
  4. marc by marcit on tosiaan kuolaamisen arvoiset, nam! jeffrey campbellit kelpais kanssa....

    VastaaPoista
  5. Chloé, Whyred, topshop ja Marc ovat rakkautta, ei voi kiistää.

    juliet xxx

    VastaaPoista
  6. Aw! Whyredin ja Marc Jacobsin kengät, voi että. Täydellisyydet.

    VastaaPoista
  7. Ihanat whyredin ruskeat nilkkurit :)

    VastaaPoista
  8. Hei eikä noi Demoniat! Ite oon katellu ihan bootseina niitä mutta eikä noi on sitte ihanat... syyskenkien kuolausta tapahtuu myös täällä :D

    VastaaPoista
  9. Noi topshopin poninkarvakengät on aivan mahtavat. Mulla on yhdet poninkarvakengät ennestään, ja niissä on vain yksi vika: ne kaljuuntuu. :) Niiden kanssa ei voi oikein pitää pitkiä lahkeita, ja kävellessä on pidettävä jalat kaukana toisistaan.

    Toisaalta, eivät mitkään kengät ole ikuiset.

    VastaaPoista
  10. mulla on nuo ensimmäiset wangit. en voi muuta kuin suositella: todelliset kenkäkarkit! painavat about kilon per kenkä...

    jeffrey campbellit olisivat myös upeat, mutta avoin kärki on hieman huono suomen syksyssä...

    VastaaPoista
  11. Noita Marcin vois itseasiassa harkita...

    VastaaPoista
  12. anonyymi: Ne on... vitsit kun olis varaa :P

    anonyymi: No ainakin ykkönen on ihan mun ulottumattomissa, mutta noi ovat molemmat aivan täydellisiä kenkiä!

    jk: Haha, ne on sen arvoisetkin! :D

    kid: Ne on! Jeffrey Campbellit ei es oo niin kalliit kun luulin!

    juliet: On! :)

    anonyymi: Noi Whyredit olis täydelliset ruskeat kengät, kävisivät melkein joka tilanteeseen!

    sofia: Niinpä! Toistan^^ :)

    sade: Mä ottaisin nimenomaan matalina, just tollaiset mun kenkäkaapista puuttuu!

    linda: Ohoh, vai niin! En edes tullut ajatelleeksi, et ne vois kaljuuntua :/ Noi on kivat, mut vielä mieluummin ottaisin ne Finskin poninkarvakengät :)

    stellagee: Oh sua onnellista :) Rahapussi ei nyt pysty niihin, mutta käyn sitten ihailemassa sun tontilla. Saat muuten treenit siin samalla sit ;)

    indie: Jep, ne olis kivan tavalliset mut sopivasti Clarksit, tiedäthän ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.