tiistai 15. syyskuuta 2009

Outoa

En muista, mistä tuon ensimmäisen kuvan kaappasin arkistooni, mutta se on kokonaisuudessaan hyvin inspiroiva. Siniraidallinen, valkokauluksinen pankkiiripaita ylös asti napitettuna on saatu näyttämään kiehtovalta, vaikka normaalisti se saa mussa aikaan lähinnä puistatuksia. Tavattoman tyylikäs vanha kamera, pyöreät silmälasinsangat ja solmuun laitettu musta miestenvyö eivät nekään ole haitaksi, kun supertyylikästä outfittia tavoitellaan.

Toisessa kuvassa on yksi asia, joka on alkanut jälleen kiehtoa mua, nimittäin kelsiturkki(mainen takki). Muistan, että mulla joskus aikoinaan oli musta pitkä kelsiturkki, nyt haikailisin vähän sellaista lyhyttä ruskeaa, tuollaista bikermallista. Lisäksi kuvassa näkyy jotain, mitä ymmärsin tässä pitkän pähkäilyn päätteeksi hankkia tänään :)

Näemmä takit on mun uusi syysfiksaatio, mitä näistä viime aikojen postauksista voi päätellä!

Two photos - collected from somewhere - that inspire me a lot right now. Seemingly I've got a fixation for coats and jackets this autumn... That fur-biker-leather-whatever-jacket is just awesome!

kuvat: jostain, knighttcat.com

6 kommenttia:

  1. Zarassa on noita biker-turkki-nahka-virityksiä. Love them. Osta.

    VastaaPoista
  2. Toi eka kuva on julkaistu syyskuun Paris Voguessa :) Mä olin ihan hulluna siihen koko editorialiin. Ylläristi ;)) Diane Keaton vaan on niin hyvä tyyli-idoli. Ainakin Saralla on siitä enemmän kuvia blogissaan.

    VastaaPoista
  3. Tosiaan Zarasta kannattaa katsella, toihan on putiikin lookbook kuvia. Zarassa on aivan ihania takkeja koko ajan <3 Mullakin on takkifiksaatio! Jotkut on kenkäihmisiä jne mä oon takki-ihminen :D Ja tuontyyppisiä takkeja löytyy kaksi jo omasta kaapista haha.

    VastaaPoista
  4. Voisin todella hyvin kuvitella sinut juuri tuossa ensimmäisen kuvan asussa :)

    VastaaPoista
  5. moikka! joo kyllä mä oon jyväskylässä viikonloppuna. lauantaina on illalla työpaikan kekkerit, mutta muuten ei oo sen kummempia suunnitelmia:)

    VastaaPoista
  6. anonyymi: Niin on, toi on vissiin niiden mainoskuvakin :) Itku kun ovat vaan niin kalliita!

    malia: Ah, niinpä tietty! Täytyy käydä vilkaisemassa Saran blogia, jos kuvasarjasta löytyy lisää jotain näin inspiroivaa! :)

    indie: Niin on, mut pitää keksiä joku halvempi versio tosta, Zaran ihanat takit kun ovat ah, niin kalliita!! Höh, mistä sä sellaiset takit oot löytänyt?? Tuun varastaan :D

    anonyymi: Oi kiitos! Se on just sopivan androgyyni asu mulle :)

    runway: Hyvä, soitellaan! :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.