tiistai 22. syyskuuta 2009

This is the way

Siinä missä olen kyllästymässä farkkushortseihin, ihastelen jatkuvasti enemmän tällaisia löysiä farkkuja. Ovatkohan nämä nyt sitten porkkanafarkut? Olen kuullut kauhistelua kyseisen nimisistä housuista ja helpotuksen huokauksia siitä, että se kamala porkkanafarkkutrendi on ohi, mutta en ole oikein koskaan päässyt selville siitä, millaiset housut ovat kyseessä. Joka tapauksessa mun ihastelema housutyyli on juuri nyt tällainen, käärityillä lahkeilla.



Olen vähän väsynyt repaleisiin farkkuihin, niitteihin, ruutuihin ja pääkalloihin - tämähän ei tarkoita, että jätän rannekasat ja sormukset nyt heti pitämättä tai että en koristelisi tänään ostetuilla hakaneuloilla jakkuani - mutta luulen vähitellen meneväni esimerkiksi housuostoksissani grungettomaan suuntaan. Nämä hassunmalliset farkut ovat ykkösenä niissä hankinnoissa!

Nämä ovat kaikkea muuta kuin vaatekaapissani tällä hetkellä housuhyllyllä on.
Onko samoja fiiliksiä vai saanko pitää pussifarkut ihan omanani?

PS. Tänään blogikirppiksellä myydään mekko ja toppi, don't forget! ;)

kuvat: copenhagenstreetstyle.dk, altamiranyc.blogspot.com, anywho.cover.dk

19 kommenttia:

  1. Noi on kyllä ihan hirveet hih...

    VastaaPoista
  2. Mä oon kierrellyt kirppiksiä lähiaikoina just siinä toivossa, että löytäisin tuollaiset :) Muutamia oon sovitellu, mut aina on ollu jokin vika. Pitää jatkaa etsintöjä :)

    VastaaPoista
  3. Hmm, tulee aivan mieleen äiti silloin kun itse olin pieni. Mutta ehkä juuri siksi noista tulee tosi kotoinen ja turvallinen olo... Tykkään! :D

    Tessa

    VastaaPoista
  4. Näyttää hyvältä tietyillä ihmisillä (esim. salee sulla) mutta ei sopisi mun vartalolle yhtään! :D

    VastaaPoista
  5. Noi on tulossa, haaremihousujen ja korkeavyötäröhousujen myötä.. samaa suuntausta arvelisin :) Ostin raakasilkkiset ton malliset kesällä kirpputorilta, ne on aivan ihanat, tulee blogiin näytille kun paineet huomisesta tentistä hellittää :(

    VastaaPoista
  6. Oikeilla jäljillä olet.. :) Löysin omat porkkikseni UFF:lta ja niitä tuntuu olevan joka UFF väärällään, joten ei muuta kuin etsimään omia!:) Tahtoisin myös sellaiset business-malliset mustat porkkanahousut. :)

    VastaaPoista
  7. Noi näyttää muuten törkeen tyylikkäiltä! Ehkä mäki voisin sellaisia jostai itselle alkaa metsästää. Sulle ne varmasti sopii hyvin:)

    VastaaPoista
  8. joo mulla on nyt melkosen tovin tursunnut niitit ja reiät ja kallot ja tämä kaikki niin pahasti korvista että melkein harmittaa kun niitä puskee joka tuutista.
    Onneks alkaa helpottamaan!

    VastaaPoista
  9. Heh, löysin omani kesällä aleista kympillä -ja nimesin muuten porkkanahousujen sijaan pappahousuiksi! On olleet kovassa käytössä, toivotaan ettei ne ole jo ihan täysin out! (Eipä sillä että se ainakaan mua estäisi niitä käyttämästä.. :)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: Makunsa kullakin :)

    janni: Mulla on ne yhdet Pariisista ostetut mokkaiset versiot, mut tosiaan haluisin kanssa just tuollaiset farkut :) Luulis, että nyt vielä löytää! :)

    anonyymi: Haha, no mut sittenhän sä ainakin tiedät, mistä noita etsiä! :)

    aino: No en tiiä sopiiks, täytyy käydä jossai kirppiksellä testaamassa! Saletisti sopii sullekin :D

    christa: Korkeevyötäröisethän on olleet jo kauan, mut noi leveet ja vähän ridaushousumalliset eivät ainakaan vielä (jos nyt chinoja ei lasketa) oo hirveesti voittaneet tilaa katukuvassa :) Kuulostaa kivoilta ne sun raakasilkkiset kyllä! :)

    anna-maria: Sitä, et olis väärällään, mä just toivonkin Mulla on vanhat porkkistyyliset Velourin mustat housut, mut haluaisin tuollaiset ihan aidot versiot :D

    katja: Kannattaa! Laitetaan kaikki ne pillifarkut vähäksi aikaa narikkaan ;)

    rachell: No sama täällä, jotenkin liian helppoa vaan vetäistä joka päivä niittiä ranteeseen ja jonkun revitty paita päälle. Onneks se on väistyvä trendi s/s 2010 mallistoissakin...

    jenni: No ei ne nyt out ole, just kirjotin et ne on in ;)

    VastaaPoista
  11. Joo, huh mä en pystyisi, mutta sull voisi näyttääkin hyvältä!

    Mä taas kyselen sulta pariisista, ootko jossain vaiheessa tekemäsä sitä kauppapostausta? Ja kaikki muutkin vinkit ehdottomasti jakoon, kiitos :)

    VastaaPoista
  12. pee: Tottakai oon tekemässä! Se on vaan oletettavasti niin pitkä postaus, etten ole saanut aikaiseksi :P Yritän tehdä sen nyt asap :)

    VastaaPoista
  13. Tuollaiset baggyt ja ylisuuret porkkanafarkut on ollut mun hankintalistalla viime keväästä lähtien, mutta eipä ole sattunut vastaan. Ei kiva.

    VastaaPoista
  14. Mulla on ollu porkkanafarkut aina yhet lempparimalleista! ja noi ekan kuvan farkut on tosi söpsöt (:
    xoxo

    VastaaPoista
  15. mua on jonkin aikaa jo vähän houkutellu ton malliset, mutta kankaiset mustat housut, en kuitenkaan niitä osaisi käyttää niin tuskinpa ostan, mutta olis noi yllä kivan erilaiset normifarkkuihin verrattuna <:

    VastaaPoista
  16. just söötit noi pöksyt! ja parempihan se on ettei kangistu kaavoihin vaan välillä vaihtelukin virkistää :)

    VastaaPoista
  17. Juuri tänään mietin että miksi noita tuommoisia farkkuja kutsutaan! Eivätkö ne tavallaan ole chinot?

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.