keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Kaikki mulle tänne heti kiitos

Mistäköhän olen saanut päähäni, että mua viehättää tällä hetkellä eniten mustavalkoiset (graafiset) kuviot ja kaikki käsien koristeluun liittyvä?

Christopher Kanen mallistosta Topshopille kuumottelisi edelleen tuo yksi laukku, jos en olisi jo saanut yhtä toista juttua näköpiiriini. Saa nähdä, tuleeko tämä toinen juttu toteutumaan. Topshopilla on muuten jälleen Emma Cookin sorvailemia bootseja. Olisivat ehkä makeimmat talvikengät tähän mennessä. Ostakaa ne pois tästä, niin eivät harmita mua niin paljoa ;) Oon kirpparirundin tarpeessa, viimeistään viikonloppuna suuntaan sitten Valtteriin.

Over there is some things that fascinate me now: black and white patterns and all the decorations that have something to do with hands. I love the Emma Cook for Topshop boots, too. It's so unfair that you just can't get everything you want - that would only be like every cool thing ever made... Not impossible, huh? ;)

10 kommenttia:

  1. Harmi kun mulla ei oo varaa noihin kenkiin :D Muuten ostaisin kyllä;)

    VastaaPoista
  2. Noita Emma Cook bootseja näkyy kokoajan brittiEbayssä, ihan _järkyttävän_ rumia, haha :-) (Makuasia ;-) )

    VastaaPoista
  3. Graafiser kuviot on ruvennut miellyttämään munkin silmää :)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä kauheet kengät :D ei kyllä sopiskaan yhtään mulle + en osais kävellä niillä :DD

    VastaaPoista
  5. Hei, tänään keskustan Zarassa oli vielä haluamaasi "pussukka laukkua"..Kipin kapin sinne siis :)

    VastaaPoista
  6. Yök! kaikille noille. En käyttäisi vaikka maksettaisiin :) Onneks makuja on monia. :)

    VastaaPoista
  7. Tuo sormus-rannekoru härpäke on aivan IHANA, tai ehkä ihana on väärä sana, mutta se on ihan yli siisti!!! Tykkään kyllä muuteski, mutta se on ehdoton suosikki nuista =)

    VastaaPoista
  8. jenna: Haha,no ajatus on tärkein ;D

    getpalmd: Mun mielestä ne on just siistejä! Makujuttuja tosiaan :)

    sofia: Mulla ne on iskenyt ihan täysillä, tulee ehkä joku uus sen takia kaappiinkin ;)

    tannttu: Miks! Just hienot kengät! :D

    greta: Oi vitsit, pitää käydä kattomassa tänään kun säntään keskustaan! Kiitos!

    sisukka: Höh!

    anonyymi: se on kyllä todella hieno, harmi, etten osaa sanoa, mistä tuollaisen saisi :P

    VastaaPoista
  9. Tulin kertomaan että Zarassa Aleksilla tosiaan on 1 kpl noita pussukkalaukkuja vielä, joku muu olikin siitä jo raportoinut. Siellä se vielä on. Meinasin laittaa varaukseen Auroran nimellä mutta ajattelin että ehkä se olis jo vähän friikkiä, hahah. :D
    Se oli heti ovien vasemmalla.

    VastaaPoista
  10. anna: Eikä, olisit laittanut vaan! :DD

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.