torstai 13. elokuuta 2009

So late...

Jeps, oon vähän myöhässä näiden kanssa, mutta minkäs teet. Yritin taistella ko. kapistuksia vastaan kevään ja kesän, mutta nyt loppukesästä sitten sorruin. Taidan syyttää vain saamattomuuttani, olisi pitänyt ostaa aiemmin. Vähän niinkuin nahkatakkini kanssa kävi - jos joku nyt muistaa - ostin sen kahden vuoden kamppailun jälkeen vasta viime keväänä.
Joten tässä ovat mun uudet boot strapsit.

Tavallaan nuo ovat kenkien tuunausta: kumpaankin jalkineeseen tulee aivan eri tavalla ryhtiä ja näköä tuon remmin mukana. Mitäs tykkäätte?

Yes, I know they're nothing new. I tried hard to fight against my will to buy these - I fought through last spring and this summer until they just got me. I went and clicked "Buy It Now" in eBay. I should learn, never try to fight back because I seem to surrender like always... But hey, they really do look cool on everything! :)

29 kommenttia:

  1. Hei, mä jumitan vieläkin niiteissä, noitakin olen himoinnut jo vaikka kuinka kauan... Et siis todellakaan ole ainoa perässäkulkija ;) Näyttää tosi hyvältä !

    VastaaPoista
  2. Upeat! Pitänee itsekin alkaa pitää tuollaisia kenkäkoruja silmällä...

    VastaaPoista
  3. Älyttömän hienot, täytyykin itse väsäillä samanlaiset omiin bootseihini.

    VastaaPoista
  4. mua kans himottais kovasti tollaset. ne vois pelastaa mun yhdet hieman tylsähköt mokkanilkkurit.

    VastaaPoista
  5. Oi että! Aivan ihanat, nam :P

    VastaaPoista
  6. Upeat! Mistä löysit omasi? Olen koittanut koluta paikkoja, mutta Pohjois-Suomessa bootstrapit tuntuvat olevan ihan uskomattoman hakusessa.

    VastaaPoista
  7. Näyttää hyvältä. :) Kannatan juuri tällaisia pieniä juttuja, joilla saa tuunattua jo olemassaolevista vaatteista ihan uuden näköisiä! Nyt sinulla on vähän niin kuin neljät kengät kaksien sijaan. ;)

    VastaaPoista
  8. Katoin eka että olet ostanut eripari kengät! :D Hieman ihmettelin, mutta ajattelin että joku uusi muotivirtaus... Ja sitten NAPS, tajusin! Hienot on kyllä, itse olen katsellut tuollaisia HooPeesta. Mistä olet omasi ostanut ja mikä oli kappalehinta?

    VastaaPoista
  9. Mä olen myös estinyt tuollaisia vaikka mistä ja mietin, että teen pian itse jos ei löydy. Mistä nuo on kotoisin? :)

    VastaaPoista
  10. MISTÄ NOI IHANUUDET ON, JOISSA ON KAPEAMPI KORKO? =)

    VastaaPoista
  11. siis ootko sä ostanu noi kengät, vai tehny vanhoihis noi remmit?

    VastaaPoista
  12. Tosi kivan näköiset, mistä ostit nuo? :)

    VastaaPoista
  13. Huh, noi on upeet! Näyttää suorastaan törkeen hyvältä tossa oikeenpuoleisessa kengässä.

    VastaaPoista
  14. Vautsi, mistäs sä tommoset löysit ? Ja paljonkos kerty hintaa ? =) JA oot kaikkee muuta ku myöhässä, uskomattomat makeet ja mulla ei oo ainakaa tullu mieleenkää noi ennen ku NYT !

    VastaaPoista
  15. hei olen uteliaana kyselemässä blogipohjasi perään. Tahtoisin juuri samankaltaisen!

    Mikähän blogimalli sulla mahtaa olla! Musta tuntuu että kaikissa valmiissa malleissa tuo kuva tila on liian ahdas mun kuville, vai oletko säätänyt sitä tässä itse? :-)

    VastaaPoista
  16. Oijjoi tuo remmi korkonilkkureissa on jotain niin täydellistä!

    VastaaPoista
  17. upeat ovat !! itsekin haikailen vielä mustien perään, mutta ehkä pärjään ruskeilla kirppariremmeilläni :)

    -piret

    VastaaPoista
  18. Mistä ja millä hinnalla olet löytänyt kyseiset kenkäkorut? Jonkinlaiset vastaavat himottavat nimittäin tälläkin suunnalla...

    VastaaPoista
  19. Mä en voi mitään, mutta ei iske. Tykkään tyylistäsi muuten, mutta tämä on nöy. Buutsiremmit ja -remelit tuo liikaa mieleen kasari-ysäri -vaihteen rokkarit, joilla noi oli viritettynä käärmeennahkabuutseihin, jotka oli vedetty pillifarkkujen päälle. Lookkia voi ihastella vieläkin mm Kallion kuppiloissa, jossa radalleen kiertämään jääneet kokoontuu :D

    VastaaPoista
  20. Mäpä tykkään! Sit on hyvä et noi saa myös pois, jos ei haluu käyttää:) Mistä noi on ostettu?

    VastaaPoista
  21. Tein just postauksen lemppariblogeistani, ja sun blogi löytyy siitä :) Check it out!

    VastaaPoista
  22. laura: Kiitos! :)

    essi: Haha, tää perässäkulkeminen on niin paljon helpompaa kuin kaiken uuden kokeileminen :) Kiitti!

    anonyymi: Jaahas..

    nylon: Kiitti! Varmaan jostain goth/punk -liikkeestä löytyy :)

    aridith: Kiitos! Mä en jaksanut (lue: osannut) väkerrellä, menin ja ostin valmiina :)

    tuhlaus: Nyt vaan kipin kapin kauppaan: noiden avulla munkin vanhat kengät saavat jatkoaikaa :)

    sirpak: Kiitos! :)

    aino: Hih, kiitti! :>

    anonyymi: Mä ostin eBaysta, kun en uskalla mennä sellaisiin rokkariliikkeisiin sisällekään ;D

    jenni: Nimenomaan! Täytyy vielä tehdä empiiristä tutkimusta, et josko saisin vielä useampia kenkiä tuplattua :)

    996: Haha, eikä :D Ostin noi tosiaan eBaysta, hinta tais olla yhteensä joku päälle 25e. Olihan se kallista, mut oli pakko saada! :)

    anna-maria: eBay, kaikkien muotifriikkejen aarrearkku ;)

    anonyymi: Ne on Zarasta, ostettu viime syksynä :)

    anonyymi: Haha, no oon ostanut vanhoihin kenkiin remmit ;)

    Noora: Niin mäkin!

    steffi: Kiitti, eBaysta tosiaan kotiutuivat :)

    anna-maija: Kiitos! Juuri niissä mä ajattelinkin noita enemmän käyttää :)

    VastaaPoista
  23. !sini: Noi on tosiaan eBaysta, hintaa joku vähän päälle 25e. Näin noi joskus aikoja sitten Sofis Moden Sofilla, siksi arvelin et oon nyt jo vähän late :)

    piu: Mulla taitaa olla Minima pohjana, sitä kun on helpoin rukkailla itte. Oon kyllä säätänyt leveyden itse, mutta kuvien leveys perustuu siihen, et ne on Photobucketissa eikä Bloggerissa. Lataan ne Photobucketiin ja nappaan vaan HTML-koodin tänne :)

    ida: Haha, kiitos! :)

    piret: Mä arvoin noiden kanssa vaikka kuinka kauan ja kerran oon jättänyt yhdet kirpparillekin :P Ne sun on kyllä hieno löytö! Harmikseni jouduin sit ostaan uutena, kun en enää mistään kirppikseltä löytänyt :/

    vimps: eBaysta tosiaan ja hintaa vähän yli 25 euroa :)

    anonyymi: Voi tuska, pitää lähtee johonkin Roskapankkiin hakeen inspistä! :D Toi kuulostaa nimittäin kaikessa kamaluudessaan aika must see -kamalta :D

    heidi: Niin mäkin! Kenkäremmeissä on just toi hyvä puoli - ne saa myös pois :) Noi on tosiaan eBaysta!

    JK: Hih, kiitos! :)

    mepa: Oi kiitos! Käyn varmasti tsekkaan :)

    VastaaPoista
  24. Joo itsellä tosiaan sama homma niiden kuvien kanssa(tosin käytän flickriä), mutta noihin valmiisiin blogipohjiin ei vain tahdo mahtua kunnon kuvat ilman että sitä säätelisi. Ja kun mä en vaan millään jaksaisi lähteä värkkäämään sitä taas :-D kai se vaan on pakko!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.