maanantai 27. heinäkuuta 2009

Uusi hame

Oltiin viikonloppuna häissä ja rippijuhlissa. Jotenkin kesäviikonloppuja on niin kovin vähän ja kaikki ne ovat täynnä vastaavia kekkereitä - vapaat Helsinkiviikonloput ovat olleet hyvin harvassa tänä kesänä.

hame/skirt H&M, bleiseri/blazer Zara, kengät/shoes Acne, laukku/bag Chanel, aurinkolasit/sunglasses Asos

Tämän näköisenä matkustelin ympäriinsä viikonloppuna. Juhlissa päälläni oli vanha Zaran mustavalkoinen silkkimekko ja Louboutinit, joista lähti punainen väri päkiän kohdalta jo lähes kokonaan.

Ennakkotietona: aion myydä nämä Zaran sandaalit, koska ne ovat liian isot mulle (kokoa 37, mulla on 36-36.5) ja siksi jääneet käyttämättä. Hinta on varmaan about 45e + postikulut (8.70e), kiinnostuneita?

18 kommenttia:

  1. Hei lopetan kohta sun blogin lukemisen, kun sulla on aina niin ihania juttuja, hihi ei kai! Ihana asu taas! Mullakin on noi mustat zaran sandaalit, miten sä yhdistäisit ne? En oo kans kauheasti käyttänyt, kun en tiedä oikein minkä kanssa ne sopisivat?

    VastaaPoista
  2. olisin halukas ostamaa kenkät

    VastaaPoista
  3. Ihana hame! Koettelee kovasti mun H&M-boikottia...

    VastaaPoista
  4. Huikea hame, näyttää kerrassaan hienolta !!

    VastaaPoista
  5. Sen pienen bloggaustauon jälkeen sun blogi on noussut aivan uudelle tasolle! Kuvat on tosi hienoja ja hyvin otettuja, ja jututkin pelkkää asiaa! :) Ei haittaa vaikka et niin usein postaakaan, kun on niin ihania postauksia!

    VastaaPoista
  6. sulla on kyllä ihana blogi! Halausin tietää paljon tollanen aito channelin laukku maksaa? Ei mulla varmasti ole siihen varaa, mutta jos alkais säästämään... :)

    VastaaPoista
  7. Upea hame! Taas yksinkertaisen kaunis asu :)

    VastaaPoista
  8. Ihana asu taas kerran :) ja tosi hienot kuvat! Katselin itsekin kyseistä H&M:n hametta viime viikolla...täytyypä ehkä käydä uudestaan tsekkaamassa nyt kun näen kuinka hienolta se näyttää päällä!

    Olisin mahdollisesti myös kiinnostunut ostamaan Zara-korkkarisi!

    VastaaPoista
  9. Upea asu, toi hame on mieletön! Sun tyylitajus ei kyllä ikinä petä :)

    VastaaPoista
  10. Upea asu, oon niin kateellinen Chanelista ja Louboutineista! :)

    VastaaPoista
  11. Sä sit ostit ton hameen! :) Tarttuiko muuta mukaan shoppausreissulla esim. se H&M:n reikätoppi?

    Sori kun en eka tunnistanut sua, mä vaan olin jotenkin niin häkeltyny kun yhtäkkiä käännyit ja se olikin sä ;) titenkin tiedän kuka olet, kun kerran suosikkiblogiani kirjotat! :D <3

    VastaaPoista
  12. Tuntuu etten ole nähnyt muunlaisia kenkiä kuin noita gladiaattori-sandaaleja koko kesänä.

    VastaaPoista
  13. Eiiih, sulla on vaan aina niin makee tyyli että oon älyttömän kateellinen! Vaikka mitä yrittäis, niin aina perästä tullaan ;)

    VastaaPoista
  14. Täälläkin ilmoittautuu yksi halukas ostamaan! Ovatko siis aivan käyttämättömät?

    VastaaPoista
  15. ulla: Haha, ei todellakaan oo :D Kiitos! Mä oon ajatellut niitä vähän kaikenlaisten yhdistelmien kanssa, esim. haaremihousujen ja jonkun valkoisen topin kanssa (paljon käsikoruja); pillifarkut+nahkatakki+noi ja vaikkapa joku "kauluspaitatyyppinen"+musta hame+noi tuomaan rockhenkeä. Itku et eivät vaan pysy jalassa!! :(

    rylli: Tsk tsk uusi postaus :)

    matilda: Kiitti! Toi oli hauskan graafinen, kiinnitti heti mun huomion :)

    piret: Kiitti! :)

    heli: Haha, kiva kuulla, kiitos! :) Postauksia on tosiaan tippunut harvanlaisesti, mutta hyvä, että ovat ainakin vaikuttaneet tasokkailta ;)

    rrii': Oi kiitos! Tuo Chanel maksaa uutena Suomessa 2120 euroa, mutta käytettynä saa aidon esim. www.vintage-paris.blogspot.com:sta (itse ostin sieltä) n. puoleen hintaan :) Kannattaa säästää, mä olen ainakin todella tyytyväinen "sijoitukseeni" ;)

    christa: Kiitos! :)

    fanny: Käy ihmeessä, maksoi vain 19e, toi graafisuus tosiaan vetosi muhunkin :)

    punkie: Thanks! So ordinary though :)

    sara: Haha, kiitos! Pettää useinkin, yritän olla vaan paljastamatta sitä teille ;D

    sofi: Kiitti! Suosittelen kyllä säästämään Chaneliin, on tämä niin ihana (Loubeista en ole vielä varma..) :>

    aino: Haha, no ei tod. haittaa, oon aika eri näköinen työvaatteissani pankkihiirulaisena ja rillit päässä :D Se toppi ei lähtenyt mukaan, mut sellanen harmaa neule kyllä :> Ps. Ollaan ehkä vihdoin ens vkonloppuna menos/tulos Nollaan!

    heini: Noh, mutta ne on munkin lempparit...

    anonyymi: Oi kiitos! Mun tyyli: joku erikoinen juttu + paljon mustaa/valkoista :D Ei kovin makeeta :F

    anonyymi: Noh, eivät ole aivan kauppaanpalautuskunnossa, mutta pohjassa on vain jokunen naarmu kokeilukerroista :)

    VastaaPoista
  16. Herranjumala kun oot upeen näkönen sekä asussas että rusketuksessas! oli jännä huomata, ettet olekaan lopettanut blogisi kirjoittamista, mahtavaa! ääälä koskaan lopeta :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.