keskiviikko 1. heinäkuuta 2009

Somebody inspired me

Hei taas! Olen ollut taas todella pitkään pois blogin äärestä - no kommentteihin olen vastaillut, mutta postailu on jäänyt viikoksi. Olin viikonloppuna Turussa (kiitos parille lukijalle, kun tulitte moikkaamaan! :)) ja alkuviikon olen viilettänyt ties missä, puistoissa istuskelemassa ja rannallakin makaamassa.

Asussa mennään edellisestä takaisin kohti mun normityyliä: tässä asu, johon sain inspiraation jostain kuvasta jossain blogissa (!), mutta joka tapauksessa se porautui mieleeni. Farkkupaita, jakku ja collegeshortsit. Täydellistä viileämpään iltaan, kuten tähän iltaan.

jakku/jacket H&M, farkkupaita/denim shirt 2nd hand, collegeshortsit/college shorts GinaTricot, laukku/bag Mulberry, kengät/shoes Acne, aurinkolasit/sunglasses 2nd hand

Oikeasti en yritä näyttää ylimieliseltä - en tiedä miksi aina ainoastaan ne kuvat, joissa näytän vihaiselta tai muuta hassua, ovat ainoat julkaisukelpoiset... Nyt aletaan katsoa leffaa, mut yritän vähän lyhempää postaustaukoa tällä kertaa :)

No, I don't try to look angry or anything, it's just that the only pictures that are good enough to be published here include my extremely serious face :D I saw a very interesting picture of college shorts, denim shirt and jacket -combination somewhere, don't remember in which blog it was but the picture was tattooed on my mind.

29 kommenttia:

  1. Olisiko mahdollista, että laittaisit joskus blogiisi näytille jonkun kuvan, jossa hymyilet?:) Olisi mukava nähdä vaihteeksi sellainen kuva sinusta. Yleensä kun kuvasi tosiaan ovat hieman vakavammanpuoleisia, vaikka eipä siinä mitään, jos tarkoitus on asua esitellä.

    VastaaPoista
  2. Hehee, ihana kun oot vakava<3

    Ja taas kerran aivan nappiin asukokonaisuus, en ois koskaan ennen tätä voinut uskoa, että KUKAAN saa collegeshortseja näyttämään hyvältä. Itse silti vieroksun niitä, vaikka sä saat matchaamaan. Hehee :)

    VastaaPoista
  3. Mun päällä tollaset shortsit näyttäis lähinnä siltä että oon lähdössä treeneihin :) Ihanasti yhdistelet vaatteita ja saat ne näyttämään hyviltä!

    VastaaPoista
  4. Mä näytän kans aina ylpeeltä ja vihaiselta. Oon kuullut siitä koulukuvaajaltakin:)
    Ja jos hymyilen niin omahyväiseltä ja välillä näyttää kun mulla on rallisilmät?:D sooo hot Ihana asu ja kuvat!!

    VastaaPoista
  5. Ihana asu jälleen kerran! Mä olen sitä mieltä, että hymyily kuvissa on yliarvostettua! Jos edes yritän hymyillä, menee se aina sellaiseksi luonnottomaksi virnuiluksi. Lisäksi mulla on tosi isot posket, jotka hymyillessä leviää entistä enemmän. Me no likey. :D
    Mun mielestä näytät just hyvältä vakavampana, olet oikein kunnon fashionista, joka tietää tasan tarkkaan mitä tekee. :)

    VastaaPoista
  6. http://www.styleforstyle.it/moda/la-tuta-in-jersey-dilaga-tra-le-street-styler/2560/

    VastaaPoista
  7. http://www.styleforstyle.it/


    Sorry for the mistake mistake!!!!
    Today you are on my home page...for your amazing look!

    Kisses G*

    VastaaPoista
  8. Edelleen niin chic asu - kesäinen mutta skarppi.

    VastaaPoista
  9. Eee, unohtui mainita, että mulla oli Morrisseyn lauantaisella keikalla samantyylinen asu: harmaat collegesortsit, musta väljä teeppari, musta pitkä bleiseri ja hunajanruskeat Vagabondin viime kesän malliston kesällä!

    VastaaPoista
  10. Aargh, ...viime kesän malliston nilkkaremmiballerinat.

    VastaaPoista
  11. Hahaa, oli kiva myös moikata sua! Ja luonnossa olit hirmu nätti ja hymyileväinen :) Mä jatkoin siitä sitten tanssilattialle...oli ihan törkeen kivat bileet Donnalla!

    VastaaPoista
  12. asu on jälleen ihana ja mitä kuviisi (niiden ilmeisiin) tulee: ne ovat hyviä. ne toimivat. ei ole niin justiisa, jos ne näyttävät vakavilta tahi ylimielisiltä. harva edes onnistuu olemaan kuvauksellinen ja sussa on kaikki hyvät ainekset kasassa moiseen ja minen niin välitä mistään hymyilevistä kuvista, jos tarkoituksena on kuitenkin noinkin hyvin, kuin miten sä sen teet, niin kuvata asua eikä pärstää. älä turhaan selittele ilmeitäsi:) me kaikki tiedetään, että kuvas (ilmeesi) toimii!

    VastaaPoista
  13. Mukavan rento asu, näyttää hienolta! Ja näytät kuvissasi hyviltä, hymyilit tai et. Tuskin se täällä pääasia on :)

    VastaaPoista
  14. Vau kiva asu :) sun tyylis on upee!

    VastaaPoista
  15. oisko ollut garance doresta tuo collegeshortsiasu, itsekin jotenkin ihastuin siihen ihan hirmuisesti! upea toteutus tässä taas, kuten aina ! :)

    VastaaPoista
  16. Nyt on pakko kommentoida,

    sä vaan saat kaikki asut toimimaan! Todellinen fashionista ;)

    VastaaPoista
  17. Ihanat vaatteet! Hienot kuvat:)

    VastaaPoista
  18. Täytyy sanoa, ettet kyllä livenäkään näyttänyt yhtään vähemmän ylimieliseltä tai vihaiselta. Vai liekö Jyväskylä vaan ollut niin epämiellyttävä kaupunki? Hymy ei maksa mitään! ;)

    VastaaPoista
  19. Hei, sun bannerin viimeinen käyttöpäivä meni jo!

    Aijoo vielä noista laukuista, ihan järkevää olla luottamatta Chanelin nykyiseen laatuun; mun oma meni rikki ja lähetettiin korjattavaks ja siinä menee iäisyys :( Toisaalta, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta mä haluun olla tavaroideni ensimmäinen käyttäjä, niihin on voinut jäädä edellisistä omistajista jotain energioita..

    VastaaPoista
  20. vau sun jalat on upeat! oletko urheilija vai mikä?!:D

    VastaaPoista
  21. nea: On joskus... :D Yleensä näytän vaan vielä pallonaamaisemmalta, siksi kai alitajuisesti välttelen hymykuvia :)

    anonyymi: Kiitos! Tosin asu on melko samanlainen kuin Garance Dorén (?) kuvaama, mutta en olisi ehkä itsekään uskonut et toi voi näyttää normisuomalaisellakin hyvältä :)

    katsku: Kiitos! :)

    getpalmd: Kiitos, ne on mun murut :)

    riikka: En usko, kannattaa kokeilla! Ne on aika kätevät - menee sekä koti- että ulkokäytössä :D

    noora: Ihan sama täällä! :D Kerran yritin hymyillä näissä kuvissa ja näytin vaan pallonaamaiselta ja todella itseriittoiselta :DD Kiitos!

    anna-maria: Kiitos! En ehkä osaa hymyillä kuvissa, näytän jotenkin aivan kamalalta. Ja pallonaamalta. Vakavuus ei ole pahasta ;)

    styleforstyle: Thank you!! I'm glad you liked it :>

    vimps: Kiitti! Hassua tosiaan, miten asusta saa kesäisen, vaikka on kolme yläosaa päällekkäin :)
    Shortsit sen tekee? Sun asu kuulostaa tosi hyvältä!

    jennivee: Oli tosi kiva, että uskalsit tulla sanomaan! :)

    _merita: Okei, ehkä vaan pelkään, et ihmiset ajattelee mun olevan rajun ylimielinen, kun olen vain vakava... ja normisti kyllä hymyilenkin :D Kiitos!

    kivasti kirjoittaa Maijjuli: Hyvä juttu ettei haittaa! Ei tarvitse sitten vaihtaa yltiöhymy-kuviin ;)

    sofi: Oi kiitos!! :)

    anna: Joo, sieltä varmaankin! En jaksanut selata kaikkia streetstyle-blogeja läpi, niin jäi lähdetieto saamatta :)

    linda sofia: Kiitos! Ne on mun lempparit (ylläri :D)

    anonyymi: Kiitos! Mut kyllä mulle tulee aikamoisia huteja toisinaan ;)

    heidi: Kiitti! :)

    anonyymi: Joskus myös ärsyttää eikä hymyilytä. Vastavuoroisesti voisit moikata, niin huomaisit, etten ole ylimielinen tai vihainen.

    cliceme: Kiitos :)

    ª : Tiedetään.. mulla on uus tuolla, kunhan vaan saisin sen lisättyä :P Mun mielestä taas just vintagelaukut ovat ihan huippuja, koska varsinkin Chanel (ja esim. LV) ovat mieleeni turhan brassailevia uusina. Energioista en tiedä :D

    drinkki: No en ole :D Mut kiitos!

    VastaaPoista
  22. Ai vitsi oon kade nuista sulosääristäsi :) Myös asu on erittäin jees.

    VastaaPoista
  23. siis etkö lopettanukkaan bloggailua?! -.-

    VastaaPoista
  24. Ihana asu ja hyvin kubattu, niinkuin asusi yleensä aina ovatkin :D

    VastaaPoista
  25. Hyvältä näyttää! Kävin jo aikaisemmin katsomassa, mutta en kommentoinut. Juuri tuo kuvasi oikein hyppäsi silmään ;) Tykkään!
    Minusta näytät määrätietoiselta.
    - P

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.