keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

Kaason kengissä

Syy, miksi en raaskinut Gaudete-vierailullani ostaa yhtikäs mitään houkuttelevista aleista huolimatta, oli se, että kävimme kaverini kanssa ensin Bulevardilla Nina'sissa. En oikeastaan ollut suunnitellut ostavani mitään - ehkä sovittavani French Solen ballerinoja, jotta tietäisin, mitä kokoa tilata netistä - mutta kävihän siinä niin, että lähdin siitä boutiquesta paperikassi kädessä ja kuten jo kerroin, niin koko loppupäivä menikin sitten vähän pöllämystyneenä, mutta tyytyväisenä.

Kassin sisällä oli ruskea laatikko, jonka sisällä majailivat nämä mustat korkkarit. Ainakin on nyt sitten kengät jo kaasounivormuun hankittu :)


Olen nyt yrittänyt kävellä niillä aika ajoin, jotta ne venyisivät jalkojeni muotoisiksi. Punaiset pohjat kuluvat muuten hämmästyttävän nopeasti! Eihän tämä mikään trendikäs ostos ollut, mutta kyllä jokaisen naisen kaapissa yksi pari mustia korkkareita pitää olla? ;)

I wasn't really going to buy these heels - just walked in the shop with my friend and then I just fell in love with them. I didn't own a pair of simple black heels (the ones I bought 2nd hand last year do not count because they don't fit) and I'm convinced that my wardrobe needed them. I don't know if that's a good reason buy anything but...

Kuvissa Christian Louboutin Decollete

45 kommenttia:

  1. Ehkä ei "trendikästä", mutta tyylikästä - ja jotain, josta toivottavasti riittää iloa pidemmäksi aikaa kuin tämän hetken hiteistä, joita yrittää puolen vuoden päästä myydä epätoivoisesti kirpparilla. Hyvähyvä!!

    Mitä köyhdyit, jos saan tiedustella? :)

    VastaaPoista
  2. Oh. Louboutinin Decolletet. Niin kauniit! Mutta jos mä saisin jotkut Louboutinit, ottaisin mieluiten Very Privet :)

    VastaaPoista
  3. Ohhoh, melkoinen heräteostos! <3

    VastaaPoista
  4. Kauniit ja melkoisesti tuota korkoakin. :D

    VastaaPoista
  5. Ja nimenomaan yksi pari tyylikkäitä, ajattomia ja laadukkaita mustia korkokenkiä.

    VastaaPoista
  6. OMFG! Hypistelin noita kun kävin siellä viime viikolla :) Trendeistä viis, onhan Chanel-laukkusikin klassikko, ja niihin vain kuuluu panostaa! :D Tollaset pitäis kyllä kaikilla olla! Ei mulla vielä..mutta joku päivä..

    (Näen itseni töissä lakifirmassa tollaset power korkkarit jalassa ;))

    VastaaPoista
  7. oi nuo on ihanat nuo korkkarit, varsinki ku tuo pohja on punanen <3

    VastaaPoista
  8. Voih, sua onnekasta! Olen unelmoinut omista Louboutineistä niin pitkään...

    VastaaPoista
  9. No kyllä pitää olla! Ah miten klassiset ja kauniit. Sä teet kyllä loistavia hankintoja noiden kalliimpien merkkien suhteen - klassisia ja ajattomia.

    ida

    VastaaPoista
  10. Kauniit! Mulla on samat ja varoittelen kyllä, noilla kestää melkoinen aika venyä mukaviksi...

    VastaaPoista
  11. Saisinko "röyhkeästi" kysyä, mikä noiden hinta oli Ninasissa?

    En asu Helsingissä, mutta olen ajatellut ostaa kyseiset ihanuuden ennen häitäni, jotka ovat vajaan vuoden kuluttua. Tuskin käyn ennen sitä kaupungissa,joten ainoa vaihtoehto olisi kysyä puhelimitse, mutta en kehtaa soittaa vain kysyäkseni hintaa? :D
    Täytyisi saada hääbudjettia mietittyä, ja nuohan tekee siihen jo ihan hyvän loven...

    VastaaPoista
  12. oh nätit kengät:) näyttää kyllä liian korkeilta mulle!

    VastaaPoista
  13. Hoi kaikki, hinta löytyy ihan reilusti sivuilta: http://www.ninas.fi/

    :)

    VastaaPoista
  14. Mähän saan täällä jo toista kertaa melkee sydärin. Oot ainut bloggaaja, jolle olen aidosti kateellinen (inhottava tunne, i know). Omistat jo kaks sellasta asiaa, joista mä oon myös unelmoinu parisen vuotta...
    You go girl. <3

    VastaaPoista
  15. Ihan mielettömän kauniit kengät. Ikuiset ;)

    VastaaPoista
  16. Jumalaiset kengät. Jumalaiset. Nuo punaiset pohjat tuo kivasti särmää noihin :)

    VastaaPoista
  17. Eeeikä! Louboutinit! Oon niiiin kade :)

    VastaaPoista
  18. nyt jätti sydän lyönnin väliin! voi että, tekisin mitä vain että saisin!

    täytyy siis vain alkaa säästämään :)

    VastaaPoista
  19. Ihanat! Mä katoin noita just toissapäivänä Nina'silla, mutta en alkanut sovittamaan, kun mukaani tarttui haaveilemani Miu Miun iltalaukku :D Kenkähirmu: Nina's on kiva kauppa ja sieltä voi tilata soittamallakin, joten hopi hopi rohkeesti ostoksille. Hinnat taitaa näkyä niiden nettisivuilla www.ninas.fi

    VastaaPoista
  20. Oon kuolannut myös Louboutinin Prive -mallia jo kauan.. mm.

    Satuitko kysymään, millainen on kys. kenkien huoltotakuu? Tietääkseni se on suhteellisen hyvä, jos korko katkeaa tms. saisi kengän lähetettyä korjaukseen Ninasin/Louboutinin laskuun?

    VastaaPoista
  21. Ovatko kengät kiiltonahkaa?

    VastaaPoista
  22. Vouu, kelpaisi mullekkin! Joskus vielä... hei, osaatko muuten sanoa onko noissa koko true to size (esim. Zaran kenkiin verratessa) vai pitääko ottaa isommat/pienemmät?

    VastaaPoista
  23. voi sua nainen... oon kans tosi harvoin kateellinen kellekään :D mutta nyt... teit sen taas! .. acnen kengät, chanel laukku ja nyt nää!! :DD ei

    VastaaPoista
  24. onnea ihanuuksistasi :) Olen hieman katkera, sillä kaksien Louboutinien jälkeen joudun melkein toteamaan ettei nämä namut istu jostain syystä jalkaani.

    VastaaPoista
  25. Nuo on hienot, simppelit,mutta sitäkin tyylikkäämmät ja ajattomat. :)

    VastaaPoista
  26. TSIIGAAS TÄÄ !! bongasin tän vaa jostain yhtäkkiä:D
    http://www.styleforstyle.it/moda/la-tuta-in-jersey-dilaga-tra-le-street-styler/2560/

    VastaaPoista
  27. jokaisella naisella pitäisi olla yksi pari punapohjaisia kenkiä:P

    VastaaPoista
  28. Ihanat! Olen jo kauan ktasellut noita (rahatkin jo säästetty) mutta en millään malta mennä ostamaan! :) En tiedä miksi... haha!

    VastaaPoista
  29. Mä ostin noi samat kengät joskus pari viikkoa sitten...? Jonotin niitä kolme kuukautta!! Kumma kun Suomessakin on jonoa ja siltikään niitä ei koskaan näe kenenkään jalassa!!! Ostaako ihmisen niitä koristeeksi? No mikä ettei! ;) Harmi tosiaan että se pohja kuluu niin nopeasti, kun ei itse kovin usein pääse kävelee punaisella matolla! ;)

    VastaaPoista
  30. Hei!

    Nina's:n sivuilta löytyy vinkki noihin kuluviin/likaantuviin pohjiin:

    http://www.ninas.fi/bulevardi13/?cat=6

    Rullaile vähän alaspäin, niin löytyy.

    Onnea ihanista kengistä!

    VastaaPoista
  31. Ooh, Louboutinit. Olen sanaton. Tätä ostosta et taatusti kadu; klassikot kestävät kanssasi ikuisuuden, kunhan vain pidät niistä huolta.

    Onnentyttö!

    VastaaPoista
  32. Heippa, nyt kun testiajot on ilmeisesti tehty, niin olisi kiinnostanut, etä onko Louboutinien lesti kaikkien kehujen arvoinen?

    VastaaPoista
  33. aink: Niinpä! Toivottavasti vaan kestävät mun käytössä :) Klassiset mustat korkkarit sopivat yllättävän moneen asuun!

    sara: Nekin ovat kyllä kauniit! Mä halusin nimenomaan mahdollisimman klassiset mustat avokkaat, kun ne tosiaan puuttuivat :)

    jen-ska: Haha, jep! Ja lompakkoon koskee vieläkin :P

    laura: :) Mut mun talvikengissä onkin 12cm :S

    may: Ajattomuus on juuri se, mitä kaipasin nyt kaappiini; klassiset vaatekappaleet sekoitettuna trendijuttuihin on tekee sen hyvän tyylin, mun mielestä :)

    christa: Haha, mähän kipittelen noilla töissäkin ;) Tuo tiettyä arvokkuutta!

    linda sofia: Ja se punainen pohja vilahtelee hauskasti kun kävelee :)

    sofia d: Kiitos! :)

    fanny: Hassua, mä en oikein edes ollut haaveillut :/ Jotenkin ne vaan hurmasivat mut vasta livenä nähtyinä! :)

    puukkohupparitytöt-ida: Haha, kiitos! Välillä pitää tosiaan tasapainottaa trendihörhöilyä ;)

    heini: Ne tuntuvat mulla nyt jo vähän venyneen, oon venyttänyt niitä tyyliin joka päivä :D Kaasoilut on onneksi vasta 3 viikon päästä tiedossa :)

    kenkähirmu: Oi tottakai kehtaat! Hinta tosiaan löytyy sivuilta, mutta Nina'sin palvelu on todella ystävällistä ja olen itse soitellut sinne vaikka missä tyhmässä asiassa ja ainoastaan tiedustellaksenikin jotain pikkuasiaa :) Jotenkin aina oletan, että luksusmerkkejä myyvissä liikkeissä palvelun pitääkin olla 5 kertaa parempaa kuin muualla, jotta sieltä jotain tahtoo ostaakin :)

    irina: Noissa on kyllä oikeastikin (ei pelkkää huhupuhetta) hyvä lesti joten niillä on parempi kävellä kuin uskoisi - esim. mun samankorkuiset Asoksen korkkarit ovat huomattavasti huterammat :)

    E: :)

    rezzi: Nyt Chanel/Louboutin-rahasto pystyyn, en halua susta ruumista! ;D

    riikka: Kiitos! :)

    anonyymi: Kiitti - ikuiset muodoltaan, käyttöiältään mun käsissä tuskin ;D

    tipitii: Totta! Ne tosiaan vilkkuvat hauskasti kun noilla kävelee (eihän sitä tosin itse nää, mut muille kivan näköistä) ;)

    nylon: Kiitos! :)

    anonyymi: Haha, kiitos! :D

    VastaaPoista
  34. anonyymi: Voinen pian allekirjoittaa tuon, kunhan päkiä vaan tottuu puristukseen... ;)

    elina: Kannattaa säästää! Oon kyllä tykännyt paljon, vaikka ensin vähän epäilin, et tuliko huti...

    jenni: Kiitos! :)

    dolores: Joovai! Itse rakastan Miu Miu:n laukkuja :) Joskus en ees uskalla Nina'siin sisälle, saattaisin mielenhäiriössä ostaa jonkun niistä ihanista Miu Miu:ista :D

    punkie: Hahah, thanks :)

    sofi: Kiitti! :)

    anonyymi: Ohops, en kyllä kysynyt.. mutta luulisi, että noissa on parempi korjaus-/vaihtotakuu kuin normikengissä. Täytyypä muuten soittaa ja kysyä!

    nadjastrange: :DD

    anonyymi: Eivät, ne ovat jotain ihme high-shine -nahkaa, mutta eivät varsinaista kiiltonahkaa. Nina'sissa on samanlaiset punaiset kiiltonahkaisina!

    jenni!: Noissa on ihan true to size, mutta niiden kuuluu olla vähän puristavat ensin, koska kuulma venyvät melkoisesti. Mulla on oikea koko 36.5 ja juuri se oli sopiva - ja puristaa vähän päkiästä. Toisinaan en saa niitä jalkaan ilman ns. sukkahoususukkia, mutta ainakaan eivät tipu :)

    susse: Haha, joo, oon näköjään ihan seonnut näistä hankinnoista päätellen... lupaan, et en enää osta mitään kateutta aiheuttavaa :D

    piret: Oi ei, miksi? Mulla on varsinaiset akuankkajalat, mutta nuo ovat kyllä hyvin venyneet vastaamaan mun räpylän muotoa :/

    nouvelle: Kiitos! Ajattomuus on nyt selkeästi se mun juttu, kun ajattelee viimeisimpiä hankintojani...

    anonyymi: Haha, joo, mä bongasin ton kanssa joku aika sitten! Harmi, kun en tajua yhtään mitä siinä lukee :D

    anonyymi: Niinpä :D Adressin paikka? ;)

    biscotti dreams: Noh, onhan niitä varmasti tuhannen kertaa järkevämpiäkin käyttökohteita, mutta Louboutinit on kyllä todellista hemmottelua itselle! (Ai miten niin yritän taivutella sua ostamaan? :D)

    sirpak: Haha, tosiaan! :)

    elena: No ei tosiaan pääse, lähinnä mukulakivikatukäyttöön menevät :)

    ailime: Kiitos, täytyy vilkaista! :)

    vimps: Kiitos! Yritän pitää noista huolta - mun standardeilla :D

    winda: Kiitos! :)

    alisa: Voin kyllä kehua, noilla on Paljon parempi kävellä kuin esim. Zaran samankorkuisilla :) (mulla ei oikein ole vielä muita vertailukohtia..)

    VastaaPoista
  35. http://i31.tinypic.com/20arlsp.jpg hyhyyyyyyyyy :--DD

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.