lauantai 9. toukokuuta 2009

Uusia juttuja

Näitä en ole aikaisemmin vissiin täällä näyttänytkään, vaikka mekonkin hankinnasta on joku viikko jo aikaa.

Tarvitsin uuden minimekon ja tämä H&M:n Hervé Léger-inspiroitunut bandagemekko tuli siinä mielessä kuin tilauksesta. Nyt on taas jotain nätimpää päällepantavaa juhlailtoina. Kengät taas - noh, mulla ei ikinä (tai no, niin pitkään kuin muistini nyt kantaa, eli ainakaan vuoden sisällä) ole ollut värillisiä kenkiä. Musta-harmaa-valkoinen linjani on jatkunut niissäkin hyvin pitkään. Nyt sitten on keltaiset, mun kevään ihastusvärissä vieläpä. Loppuasu voikin sitten kaikin hyvin olla musta ;) No ei... valkoinen toppi, farkkushortsit ja nuo = kesän täydellinen perusasu!

16 kommenttia:

  1. ihanat kengät! mistä ne ovat ja paljonko maksoivat? itsekin kaipaisin jotain värikästä kevääksi :) ja mekkokin on tosi hieno

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa, että keltaiset tossut löysivät hyvän kodin. =)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kengät :> Piristää varmaan kivasti mustia asujasi!

    VastaaPoista
  4. Mulla on tollaset kengät kanssa, mut vaa kelta-valko raidalliset harmailla nauhoilla. Pakko sanoo, että ihan sairaan mukavat jalassa :)

    VastaaPoista
  5. Ostin kanssa kevääksi vaalean beiget Kedsin kangastossut. Ne ovat todella mukavat ja lämpimät jalassa. Vähän paremmat jalassa kuin balleriinat. ;)

    VastaaPoista
  6. Vastaako Tretornin koko omaa normaalia kokoasi? Onko malli kapea vai leveä? Kiitos jos vastaat, iski nimittäin himo, mutta mulla on kamalan kapeat jalat, joihin ei käy oikein mitkään kengät.

    VastaaPoista
  7. Mulla on samantyyppinen mekko henkkamaukasta, tosin siinä noi olkaimet on paksut ja niitä on kaksi molemmin puolin. Varoituksen sana: minishortsit kannattaa laittaa alle, nousee ihan mukavasti kävellessä..

    VastaaPoista
  8. ihanat keltaiset kengät :) keltainen on myös mun ihastusväri tänä keväänä, oon haalinu sitä ehkä liikaakin..

    VastaaPoista
  9. Kerrassaan ihanan väriset tennarit. Keltaset kengät on tänä keväänä pistäny mun silmään oikeen erityisesti.

    VastaaPoista
  10. Noi tossut on kivat :) Oon itse ostamassa saman näköisiä cittarista, siellä on värilliset tossut kympin :p

    VastaaPoista
  11. söpöt popot. yhtä söpöt kuin toi edeltävä lause^^

    VastaaPoista
  12. Kivat piristyskengät, itse haluaisin heleän vaaleanpunaiset tollaset kangaskengät :)

    VastaaPoista
  13. Oon himoinnut tuota mekkoa tosi pitkään, mutta jotenkin se on aina jäänyt hyllyyn! Ehkä mun pitäis ostaa saman tyylinen, mutta hame-mittaisena:-)

    ida

    VastaaPoista
  14. Iiih, ihanaa, että sinulla on keltaiset kengät, sillä oon piilotellu omia keltasia conversejani pitkään vain kaapin perukoilla, kun en oo keksiny, minkälaisten vaatteiden kanssa niitä oikein käyttäisin. - Perus tyylini on kuitenkin melkoisen hillitty ja suosin erityisesti maanläheisiä värejä.

    Niin se kai vaan on, että inspiraatiolähteet helpottavat omaa pukeutumista tosi paljon... Jotenka asukuvia med keltaiset tossut odotellessa. ;)


    Oon muuten seuraillu blogiasi noin kuukauden päivät ja nyt vasta uskaltaudun kommentoimaan. Niin kovin uutta ja ihmeellistä tää blogimaailma vielä.. Kiitos inspiroivista kuvista ja kivoista lukuhetkistä!

    - rosa

    VastaaPoista
  15. anonyymi: Ööh, no oikeastaan sain ne, mutta Tretorneja saa vaikkapa brandos.fi:stä! :) Värikkäät kengät kyllä piristävät asun!

    tiina: Hih, kiitos vielä! :>

    jenna: Kiitos! Toivotaan, tuovat varmaan edes vähän mielenkiintoa asuihin ;)

    anonyymi: Joovai! Noi on kyllä huiput, aika keveät ja nätit :>

    trésors: Kedsejä mäkin oon harkinnut, mutta sittemmin unohtanut et tarvitsen ne :) Tennarit ovat oivat kesäöihin :>

    sari: No mun mielestä noi on aika kapoiset, mutta toisaalta mulla on taas akuankkajalka eli räpylä, joten siksi saattavat tuntua kapeilta. Kannattaa käydä koittamassa toki - tai tilata paikasta, jossa on hyvä palautussysteemi!

    indie: Mutta kun mä oon kääpiö, ajattelin et se ei mulla nousis :) Joo, huomasin sen olkainmallin vasta ton ostamisen jälkeen, se on kyllä hienompi. Siitä vetoketjullisesta en niin välitä...

    wikke: Mulla kans keltainen on noussut oikein pinnalle just tänä keväänä! :)

    majayna: Mä en oo ennen tajunnutkaan, että keltaiset kengät voivat näyttää hyvältä, mutta näiden mukana on varmaan vaihdettava mielipidettä... en tiedä mikä väri-innostus muhun on iskenyt! :D

    patentti: Joovai?? Kiitos vinkistä, meen haaliin muun värisiä sieltä!

    anonyymi: Heh, kiitos! :))

    nami: Kiitti! Vaaleanpunainen olis kans kyllä hyvä väri, pitää mennä sinne Cittariin kattoon jos siellä olis...

    puukkohupparitytöt: Tosta on vähän samanlaista kirkkaankeltaista hamemallia, jossa noi bandaget on vaan sivuilla ja AH se on makea! Hanki se, jos jonkun tuollaisen ostat! :)

    rosa: Kiitos paljon ihanasta kommentista! :) Mullakin pukeutumisvaikeuksia kyllä huomattavasti aina helpottaa se, että on joitain inspiraatioblogeja, joista saa uusia mutta käyttökelpoisia ideoita omaan tyyliin. Siksi niin pidänkin blogeista! Keltaisia kenkiä tullaan täällä näkemään, ei huolta! :)

    leoona: Hih, kiitti! 24,90e H&M, ei ole hinnalla pilattu ;)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.