tiistai 5. toukokuuta 2009

Tiistaiasu

Tällaisissa vaatteissa huitelin tänään kaupungilla + "Clubmasterit" päässä. Löysin ton vanhan vetskarihameen jostain mun oman kaapin perältä kun nyt vihdoin vähän pengoin sitä normia tehokkaammin. Oon tähän asti syyttänyt siskoani sen hukkaamisesta... hups ja sorry. Älkää välittäkö tuimasta ilmeestäni, oon oikeasti ollut tosi iloinen koko päivän. Miinus et viisaudenhammas on puhkeamassa ja on turvottanut mun poskea, siksi hymyily ei nyt varsinaisesti kaunistaisi mua :)

bleiseri/blazer Zara, t-paita/t-shirt Asos, hame/skirt Lindex, sandaalit/sandals DinSko, laukku/bag MiuMiu

Oon alkanut käyttämään paljon taas tuota laukkua talven tauon jälkeen. Liittynee jokakeväiseen tarpeeseeni saada edes jotain kevyemmän väristä päälleni :)

20 kommenttia:

  1. vähänkö kiva muuten toi hame.

    VastaaPoista
  2. laita kuvia siskostasikin :)

    VastaaPoista
  3. lulu: Niin on, harmillisen pitkään se majaili kaapin perällä :)

    anonyymi: Enpä taida laittaa :>

    VastaaPoista
  4. oii bleiseri näyttää tosi kivalta ja asukokonaisuus muutenkin!

    VastaaPoista
  5. Kyllä tuota laukkua kelpaa käyttääkkin! :)

    VastaaPoista
  6. tosi kiva asu. takki ja laukku tuovat juuri sopivasti pehmeyttä asuun :)

    VastaaPoista
  7. Ihana tuo hame, itse olin vähän mattimyöhäinen ja enään ei taida mistään löytyä? :( Varsinkin se Monkin versio olisi ollut täydellinen!

    Kiva asu sulla, ja mukavan keväinen kuitenkin. :)

    VastaaPoista
  8. Ihana asu..Taas:D Harmittaa, etten viime kesänä ostanu noita kenkiä! Niin siistit!

    VastaaPoista
  9. Mmm, mulla on toi hame Cheap Mondayn "versiona", ja pakko sanoa että se on kyllä ollut tän kevään käytetyin vaate :) Hyvä että löytyi siis kaapin pohjilta!

    VastaaPoista
  10. ihana asukokonaisuus, keväinen. hauska nähdä sun päällä vaalempaaki :) toi laukku on mahti!

    VastaaPoista
  11. Kasvaaks viisurit kaikille? ää mua pelottaa :(

    VastaaPoista
  12. Moikka! Ostin mokkatakin 4 eurolla kirppiseltä 1-2 kuukautta sitten. Kirppiksillä niitä tulee ajoittain vastaan, joten sieltä kannattaa etsiä. H&M:ssä taisi olla mokkatakki alessakin, mutta se versio ei miellyttänyt omaa silmääni.

    Omistan yhden ruskean mokkatakin Uffin euron päiviltä ja kalliimman mokkasomisteisen nahkatakin kirppikseltä. Alkaisikohan riittää, krhöhöm...Ebaystakin voi löytää. Harmittaa, kun löysin sieltä mustan hapsutakin halvalla, mutta meni huutoaika sitten ohi...Joo ja vappu oli ja meni eikä siitä sen enempää;)

    VastaaPoista
  13. Jättääkö sullakin noi Dinskon sandaalit jalkapohjaan jotain mustaa väriainetta, joka irtoaa pohjasta? Itsellä kesällä aina ihan jalkapohjat mustina, ärsyttävää! Vaikka olen pessyt ja hinkannut niitä harjalla, niin aina vaan sitä jalkoihin irtoaa. Hö

    VastaaPoista
  14. linda sofia: Kiitos!! :)

    anna: Kiitos! Se on varmaan tulevan kesän eniten käytetyin bleiseri :>

    fiia: Hih, kiitos! :>

    laurr: Jepp, ei aina sitä pelkkää mustaa, on jäänyt vähän paha tapa käyttää sitä koko ajan :D Kiitos!

    jenna: Kiitos! Viime kesän peruja :)

    theresia: Kiitos :) Joo, ei taida ikävä kyllä löytyä... ostin ton viime kesänä, mutta samanlaisia luulis olevan edelleen kaupoissa!

    heidi: Kiitos! Haha, just rupesin miettiin et noi on aika samanlaiset kuin noi Acnet jotka ostin... :D No, riittävän erilaiset :>

    anonyymi: Se CM:n versio on kyllä todella kiva! Mulla on niin sekainen kaappi, et se syö ja hukkaa kaiken... mut joskus sieltä sit tekee kivoja löytöjä :)

    venni: Kiitos! Oon yrittänyt nyt vähän keventää värivalikoimaani ;)

    ansku: Joo, kai ainakin osa kasvaa... mua on siunattu neljällä viisaudenhampaalla :P Mut yhtään ei o vielä tarvinnut poistaa!

    sofi: Kiitos! Sandaalit on olleet hyvä ostos :)

    styledrop: Pitäs varmaan lähtee eBay jahtiin... mulla meni kans hapsunahkis ohi, olis maksanut 40 puntaa. Otti päähän, todellakin :) H&M:n tai Ginan versiot eivät ole kyllä napanneet... Zarassa olis aikoinaan ollut yks ihana, mut se oli 200e ja mun budjetti oli those days joku 20e :D

    nita-karoliina: Kiitos! :))

    anonyymi: Tais ne tosiaan jättää... nyt oon käyttänyt niitä vaan sukkahousujen kanssa + ilmat on olleet niin kylmät, et jalat ei oo hikoillu, joten en tiedä, jättääks ne enää... :o

    VastaaPoista
  15. mitä ihania puuterisävyjä! hei sullahan ei nyt ole (paljon) mustaa ;)

    VastaaPoista
  16. juppe: Ei tällä kertaa ollut :D Toi on kyllä kiva takki, ehkä just siks et se rikkoo vähän mun mustaa linjaa :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.