lauantai 9. toukokuuta 2009

New favourite

Vain musiikkia tällä kertaa... en tiedä, kuinka moni teistä jakaa edes vähän saman musiikkimaun mun kanssa, mutta tämä on ehdottomasti kuuntelemisen arvoista!
Kiitos ystävälleni, joka tutustutti mut tähän. Youtubessa on myös parempilaatuisia videoita, mutta niitä ei saanut liitettyä tänne


Ja saman biisin remix, josta itse asiassa diggaan vieläkin enemmän
Albumi on vaan saatava!! Neidin MySpace täällä.
Palaan huomenna taas Helsinkiin (nyt oon tosiaan Turussa), ensi viikolla lupaan jutella jotain järkevämpää. Tää edeltänyt viikko on mennyt kaikenlaisessa soheltamisessa. :)

9 kommenttia:

  1. Ihan loistavaa, on mullekkin kohtuu uus tuttavuus. Tätä kuunneltiin just eilen etkoilla ja quicksandia sit laulelinkin epävireisesti loppuillan :DD

    VastaaPoista
  2. Erittäin hyvä! Quicksand on myös loistava biisi.

    VastaaPoista
  3. Kiitti esittelystä, mä tykkäsin kovasti!

    VastaaPoista
  4. Juu tästä tykkään! kuulin kait ekaa kertaa noin kuukausi sitten mutta en löytänyt kyseistä bändiä mistään kun ei ollut mitään hajua miten "la ruu" kirjoitetaan:D Kiitos siis valaisemisesta!

    VastaaPoista
  5. sulla on tosi karsee tyyli, nauroin sun vaatteilles.

    VastaaPoista
  6. Kiitos. Oon pitkään miettinyt mikä tämän biisin esittäjän nimi on, kun tämä on soinut Ylexllä. Ihana kappale. :)

    VastaaPoista
  7. Haha tätä ja quicksandia ja muita on tullut viimeisen puolen vuoden aikana tullut kerjäiltyä kaikissa juhlissa soitettavaksi :D onneksi on soitettu!

    VastaaPoista
  8. annab: Mä oon kuunnellu just kans quicksandia ja kaikkia muitakin myspacesta löytyviä ihan hypessä :D

    ee: Niin on! :)

    huppu: Vitsit jes, ennen kukaan ei oo digannut mun musiikkipostauksista!! :>

    iinap: Oleppa hyvä vaan :) Mäkin kuulin ihan vähän aikaa sitten tän ja olin heti in love :>

    anonyymi: :'DD Sun kommentti nauratti mua niin paljon, et olihan se julkaistava... :D

    emmanuelle: No niin on, tää on varmasti mun kesäbiisi 2009! :>

    indie: Mä liityn nyt ja heti siihen kerjäyskuoroon! :D

    VastaaPoista
  9. ihan hyvältä tuntuva musamaku sulla ;) lisää näitäkin postauksia siis!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.