lauantai 16. toukokuuta 2009

Lauantaina

Nyt kävi sitten niin, että palautin ne valkoiset sandaalit eilen. Tajusin, etten osaa käyttää muita valkoisia kenkiä kuin rakkaita Conversejani, joten en halunnut ajatella sitä harmin määrää, kun ne olisivat jääneet käyttämättömiksi - joskin kauniiksi koristeiksi - kenkähyllylleni. Turvallinen valinta voitti siis! Tässä päivän asu

shortsit leikattu isän vanhoista Leviksistä/shorts clipped of dad's old Levi's, huivi/scarf GinaTricot, laukku/bag MQ Stockholm, kengät/shoes Acne

Ilta jatkunee herkuttelun, hyvän punaviinin ja leffan Euroviisujen parissa. Kuvassa mun pari päivää sitten vääntämäni mozzarellasalaatti; olihan siitä pakko ottaa kuva, kun olen normaalisti niin avuton keittiössä! :)

Hyvää lauantain jatkoa teille, palaillaan huomenna!

13 kommenttia:

  1. Mielettömät kengät! Love them. :)

    VastaaPoista
  2. Herkullisen näköinen salaatti :D

    VastaaPoista
  3. eeih. olisit pitäny ne valkoset. :D

    VastaaPoista
  4. Tää oli varmaan mun lempi asukokonaisuus siltä ajalta ku oon seuraillu sun bloggailua :)
    Ja aivan mahtavat kengät!

    VastaaPoista
  5. kiva asu!;) kuka kuvaa sinua kadulla, kun monet kuvat on otettu siellä? 8D

    VastaaPoista
  6. oi mikä ihana salaatti kuva ! mikä kamera objektiivi ja putki sulla oli ku otitton kuvan :)
    nii ja upee asuki !

    VastaaPoista
  7. oujee toi huivi on hiano! mullekki kelpais:)

    VastaaPoista
  8. oisit pitäny ne valkoset : )

    VastaaPoista
  9. Sun bleiseri on ihana. Oon ettinyt jotain ton tyylistä ikuisuuden, mulla on varmaan puolet postauksista sen etsintään liittyviä .D Onko noi hihat kokopitkät?
    Ja sortsit on kans älyttömän kivat(=

    Too bad ettet pitänyt niitä valkoisia :)

    VastaaPoista
  10. rachell: Kiitos! <3

    lautski: Kiitti! Ne on ihanat jalassakin vielä :>

    maijjuli: Heh, kiitos! Yleensä mun kokkailut eivät ole esittelykelpoisia :D

    lotta: Mustat sopivat mun tyyliin paremmin :)

    eliis: Oi kiva! :) Kengät ovat kyllä<3

    anonyymi: Poikaystävähän mua kuvailee :) Kiitos!

    anonyymi: Kiitti! Kamera on Canon 450D ja objektiivi olis 50mm kiinteepolttovälinen :)

    irina: Kiitos, käy ihmeessä klikkaamassa GT:n sivuilta se kotiin :>

    anonyymi: Mut en osaa käyttää valkoisia kenkiä :P

    semma: Kiitos, se on ihan normi bleiseri, jostain Lindexistä viime vuonna ostettu. Hihat on siis kokopitkät, joskin aina käärin ne tuolla tavalla lyhyemmiksi :)

    sofi: Oi kiitos!! :)

    VastaaPoista
  11. Näitä farkkushortseja siis tarkoitan toisessa kommentissani!
    =)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.