keskiviikko 20. toukokuuta 2009

Jos voisin...

...niin pukisin jotain tällaista. Olen tänään lähdössä ulos parin kaverin kanssa, mutta todennäköisesti päädyn kekkeröimään neutraalimmissa vaatteissa. Laitan kuvan myöhemmin tänään, jos vaan ehdin!

Pyöräilyshortseja ei ole vielä oikein tarennut (tarjennut?) vetää jalkaan, mutta viime viikkojen säät ovat joka tapauksessa vakuuttaneet mut siitä, että kesä tulee myös tänä vuonna ja että pyöräilyshortsit pääsevät jalkaan myös ihan oikeasti. Leikistihän ne olivat päälläni täällä.


Minäkin olen aivan myyty H&M Divided Exclusive -mallistolle, tai pikemminkin sille, miten H&M:lla osataan myös. Rock-aihe tuntuu vaan vähitellen jo loppuunkalutulta, mutta ehkä onkin aika totuttautua vähän hitaampaan kiertokulkuun myös muodin saralla. Omatuntoa nimittäin helpottaa suuresti tieto, että tänä vuonna ostetut vaatteet saavat armoa vielä ensi syksynäkin. 

kuvat: topshop.com, cheapmonday.se, acnejeans.com, modefeber.se, luisaviaroma.com

9 kommenttia:

  1. joo mulle käy aina niin, että innostun joistain jutusta vasta kun se on niinku ihan totally last season :D no mulle on kyllä melko samantekevää vaikka joku vaatteeni ei olisikaan sitä kuuminta hottia juuri sillä hetkellä, jos itse pidän siitä :)
    okei, pohjeleggareita en osaa (enää!) kuvitella päälleni, se myönnettäköön.

    VastaaPoista
  2. Ainakin mulle toi rockin tuleminen on tervetullutta, pukeutuminen on aina nojannut siihen suuntaan niin itse ainakin olen varma että niitä tulee vielä käytettyä.

    Olisi muuten mielenkiintoista jos tekisit omasta tyylistäsi jotain linjaa, onko sulla ollut siis mitään linjaa (:D) vai oletko mennyt mihin nenä näyttää?

    VastaaPoista
  3. ihana toi punanen kirjekuorilaukku. :]

    VastaaPoista
  4. Mä koen niin löytäneeni tästä rokkilinjasta oman juttuni, että on ihan loistavaa, että tää pyörii teemana :) Sitten alan tuskailla, kun tää menee pois muodista, mä oon yhä rokkilinjoilla ja mistään ei enää löydy mitään kuolattavaa :D

    VastaaPoista
  5. toi punanen kirjekuorilaukku on ihana <3

    VastaaPoista
  6. ihana laukku! pöksyt ja toppi on kans mahtiksia! :D

    VastaaPoista
  7. hei voisitko tehä joskus meikkipostauksen? tai hius?

    VastaaPoista
  8. juppe: Haha, mullakin on todella vaikeuksia suhtautua uuteen muotiin jos olen johonkin just päässyt hyvin sisälle... :P Pohjeleggarit on mullekin todella iso no-no!

    patentti: Mulla taas tyyli pyörii kuin tuuliviiri, mutta mikäli rock on vielä ensi vuonnakin in, niin sitten mäkin olen rock :) Ei mulla siis tosiaan ole mitään linjaa, siksi tää onkin muoti- ei tyyliblogi ;)

    lotta: Se on Acnen! :)

    nita-karoliina: Mäkin, todellakin!!

    maria: Mut silmä tottuu jossain vaiheessa sit uuteen, jos ja kun rock väistyy. Ikävin vaihe on tosiaan se, kun ollaan ns. siirtymävaiheessa - oon todella huono päästämään siitä edellisestä jutusta irti :D

    linda sofia: Niin on! Se on Acnen luomus<3

    maijuli: Toi toppi olis kyllä niiiin mun vaatekaapissa, jos meillä vaan olisi Topshop... :/

    annla: Voisin toki, mut eipä niistä paljon koostuisi :) Mun meikki kun on vähän ripsiväriä ja aurinkopuuteria poskille!

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.