maanantai 11. toukokuuta 2009

Dagens!

Tällä asuvalinnalla laukkasin tänään pitkin Helsingin kaatosateisia katuja. Niin mun tuuria, et just ehdin sujauttaa ballerinat jalkaan ja lähteä kotoa, kun vettä alkoi tulla saavista ja taivaalla rätistä salamat... Pelkään ukkosta ihan mielettömästi! Joskus pienenä mua on peloteltu, että ukkosella ikkunasta, lampusta ja sähköpistokkeestakin voi tulla pallosalama, joten oon ihan paniikissa aina ukkosella, kun en tiedä missä sit on turvallista :D

farkkuliivi/denim waistcoat eBay, t-paita/t-shirt American Apparel

Nyt meen mun kaverin kanssa kävelylle, toivotaan et mikään sadekuuro ei iske just nyt...

14 kommenttia:

  1. Ihanat rokkivibat tässäkin asussa - ei niihin kyllästy koskaan! Sivuheitto on oiva lisä :) toispuoleiset kampaukset ovat muutenkin jees!

    VastaaPoista
  2. Muakin on peloteltu pallosalamalla. Tosin vain sillä, että se voi tulla ikkunasta. Kiva asu!

    VastaaPoista
  3. Kiva toi oikeanpuoleiden missä värit on feidattu. Freesin näkönen :)

    VastaaPoista
  4. Jos asut jossain tossa lähellä, missä otat aina näitä päivän asu-kuvia, oot tosi onnekas! :) rakastan noita kulmia.

    VastaaPoista
  5. Ihan mahtava toi sun takki! Höh Tukholmaankin sais tulla kunnon ukkoskuuro, mulla on ikävä sellasia :)

    VastaaPoista
  6. mun mielestä ukkonen on just kiva! :D

    VastaaPoista
  7. Näytät näissä kuvissa jotenki uuuuber hotilta. Nami. <3

    VastaaPoista
  8. Täällä on toinen joka pelkää ukkosta - ja jota myös pienenä peloteltiin ukkosella tavalla jos toisella. "Jos et nyt mee nukkumaan niin ukkonen tulee", sanoi velipoika, joka kyllästyi kun pikkusisko ei meinannut mennä ajoissa nukkumaan. ;)

    Ja tosi kiva asu jälleen kerran!

    VastaaPoista
  9. tykkään kans tosta alexander wang-tyylistä et on nahkaa ja farkkua. hot!

    t.krisse

    howzithangin.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. äää ei oikea chanel niinkö

    VastaaPoista
  11. Mua kanssa peloteltiin tolla pallosalama jutulla :S Kiva toi paita!

    VastaaPoista
  12. milla: Kiitos! Sivuheitto oli ainoa, mitä keksin tuolle tylsälle letilleni tässä vaiheessa ;)

    pinja: Sille urbaanilegendalle(?) on vissiin aika monta versiota kyllä :D Kiitos!

    anonyymi: Heh, kiitti!!

    tiiataika: Kiitos! En tykkää tuosta vihreästä väristä tuolla taustalla, joten nappasin sit siksi värit toisessa kuvassa pois :>

    s.a.: Asun tuossa ihan lähellä, onhan nää kivoja kulmia kyllä :)

    katariina: No mun puolesta vaikka kaikki ukkoskuurot vois mennä Tukholmaan ja pysyä pois Helsingistä ;D Kiitti!

    anonyymi: No ei oo! :D

    rezzi: Kiitos, mun mielestä näytän überrasittuneelta vaan :))

    christina: Kiitos! Huhhuh, teillä on viety ukkosella pelottelu vähän vielä pidemmälle kuin meillä :D

    krisse: Kiitos! Farkkuliivi+nahkatakki-yhdistelmä on mun mielestä just paras!

    ladyam: Oi kiitos! :>

    anonyymi: Ei Chanel tee noin siistejä paitoja ;)

    nylon: Kiitos! Mä en oo ikinä pallosalamaa nähnyt, mut silti edelleen pelkään (kiitos sukulaisten :D)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.