maanantai 6. huhtikuuta 2009

Vieläkin fringed

Olen selostanut hapsujuttujen ihanuudesta varmaan jo sata kertaa täällä, mutta nyt vielä kerta kiellon päälle. Hapsulaukuista unelmoimisen sijaan olen nyt siirtynyt raskaaseen sarjaan, nimittäin hapsuilla väritetyn nahkatakin etsimiseen. Mulla ei ole vielä tällä hetkellä minkäänlaista käsitystä siitä, miltä tuollainen näyttäisi päällä todellisuudessa, mutta ajatuksissani olen jo alkanut pehmitä mokoman hankkimiselle. Saisi ainakin vaihtelua päällysvaatevalikoimaan, sillä nyt takkivalintaa dominoi musta tekonahkabikerini.
Nämä kaksi löytyivät eBaysta nopealla haulla

Vaikka itselläni on tapana vetää trendeihin osallistumiset joskus äärimmäisyyksiin, tähän inkkari/cowboy -pohjaiseen trendiin on ehkä helpompi osallistua laukuin ja paidoin. Ihana, vieläköhän äidillä olisi tallessa joku vanha paita, jossa on niitä söpöjä helmiä hapsujen päässä? ;)

Hapsuleggarit eivät tule olemaan mun juttu, se on kyllä selvää, mutta jos jostain saisin hapsuliivin tai sen takin, niin... Mitäs mieltä olette?

I'm so in love with all fringed stuff... Eager to get my hands on fringed leather (suede) jacket, wouldn't it be super cool? Waistcoat could do, too!

kuvat: topshop.com, ebay.co.uk, lindex.se, forever21.com

29 kommenttia:

  1. Mä ajattelin lähteä tähän trendiin mukaan ihan vain laukulla, tulis ehkä jopa liian kasarifiilarit hapsutetussa mokkapusakassa :-D

    VastaaPoista
  2. mäkin just törmäsin ebayssa tollaseen melko samanlaiseen ruskeeseen hapsumokkatakkiin. Tulipahan kyseltyä myyjältä lähettäiskö suomeen ja nyt jännätään. Kamalalta se saattaa päällä näyttää, mut tuli sellanen fiilis että PAKKO saada kokeilla. :D

    VastaaPoista
  3. voi ei, taistelen nyt itteni kanssa tosta beigestä hapsutakista, jonka olit topshopista löytäny.. olis aivan liian täyvellinen yksilö!

    VastaaPoista
  4. hahh, näitä sun kokeiluja on niin hauska seurata! :D Mun hapsut jääköön mattoon vaan. :)

    VastaaPoista
  5. Näyttäisin varmaan ihan hölmöltä hapsutakki päällä, ainakaan ne mallit mitkä oon nähny ei oo oikein ollu mun mieleen.

    Noita hapsulaukkuja sen sijaan on jo kolme kaapissa ja yhdet kengätkin.. :D

    VastaaPoista
  6. Mä haluan hapsuni kengissä. Muutamat melko täydelliset olen jo löytänyt, mutta aina on tullut joitain mutkia matkaan. Olen siis edelleen hapsuitta, eikä se ole kivaa!

    No, okei, hapsulaukkukin olisi ihana, mutta sopivaa ei ole tullut vielä vastaan.

    VastaaPoista
  7. Hapsutakki on turhan kasari, mutta laukuilla ja inkkaripopoilla mennään..

    VastaaPoista
  8. Olet ihatuttava,kun innostut aina noista jutuistasi täysillä.Täytyy sanoa omasta kokemuksesta,että viimeksi,kun hapsu muoti oli vallalla oli itse melkonuori ja ihastelin niitä salaa ja himoitsin hapsutakkia ja hapsuliivejä,kunnes lainasin tädiltäni yhdeksi viikonlopuksi mokkanahkaista hapsutakkia...näytin idiotilta ja haaveiluni tyssäsi siihen...Rohkeutta sinulta ei ainenkaan puutu ja tyylisikin on sen verran erikoinen(lue positiivinen),että voisi sinulle sopiakin.Suosittelen,kuitenkin sovittamaan huolella...LOVE!

    VastaaPoista
  9. Mä en itse ehkä kykenisi :). Tossa mallin päällä olevassa hapsupaidassa on mun mielestä kaikkein eniten asennetta.

    VastaaPoista
  10. Tykkään! Haluaisin aloittaa metsästämään hapsukenkiä jostakin, siistit! Ja tuo musta hapsunahkatakki on ihan jees!! Mutta ruskee on jotenkin...Ruma? :D
    Mutta etköhän sä sen hienoks päälläsi saa:) Jotain beigeä ja vaaleta sekaan vaan, ni tulee hieno siitäkin takista sitten. Ja KORKEAT korot:D
    ja tykkään tuon mallin päällä olevista kledjuista eriyisesti(=
    KEEP ON GOING

    VastaaPoista
  11. Heh, mulla tulee niin tosta hapsutakista mieleen meiän kasarinäytelmä koulussa, jossa itse esitin 80-luvun sekopäistä Dingo-fania ja mulla oli tommonen hapsullinen farkkurotsi päällä. Se oli muutenkin jo ihan hirveä, mutta siinä oli vielä rintaliivejen näköiset, vihreät olkatoppaukset, jotka oli myös ihan kamalat.

    Eli en oikein pidä noista hapsutakeista, tosin ei noi näytä läheskään yhtä pahalta, kun se mun hapsutakki siinä esityksessä oli.. :D

    VastaaPoista
  12. Hapsuliivi tai laukku olis ihana! :)

    VastaaPoista
  13. noi hapsujutut on kyl kivoja:) ite ostin viime syksynä kirpparilta sellaisen kasarihapsuliivin ja se on ollu kyl tosi kivannäköinen ja sitä voi käyttää mekkonakin ku se on sellainen väljänmallinen:P sellainen hapsutakki on ollu itelläki hakusessa.. harmi vain että vanhat takit on yleensä ihan tosi isokokoisia.

    VastaaPoista
  14. Mä olen kyllä ihan hapsufetissi. :)

    VastaaPoista
  15. oon sen verran tylsä etten hapsuille lämpene, mielenkiinnolla odottelen kuitenkin jos sinä aurora sellaisen ostat, on nimittäin sellainen kutina että sä saisit sen näyttämään hyvältä :)

    hapsukengät -ja laukut on kyllä lähellä sydäntäni!

    VastaaPoista
  16. heh mä näin just pari viikkoa sitten kirppiksellä mustan mokkahapsuliivin 2eurolla! en sit uskaltanu ostaa sitä ku olisin näyttäny joltain moottoripyöräjengiläiseltä :D

    VastaaPoista
  17. ajattelin vain kertoa, että gina tricotin sivuilla ainakin on neuletakki jossa on hihoissa hapsuja. : )

    VastaaPoista
  18. Ginassahan myytiin noita hapsuliivejä vielä jonkin aikaa sitten :-) nyt sinne on ilmestynyt neuletakki, jonka hihoissa roikkuu hapsuja.

    VastaaPoista
  19. mä tykkään enemmän vaan yksityiskohdissa noista hapsuista, oli joskus pienenä ihanat vaaleanruskeet mokkanilkkurit, tuli vaan nyt mieleen, ku aihe käsittelyssä!(en kyllä tykänny sillon, ku äiti pakotti käyttään...<3):D

    VastaaPoista
  20. hapsut on jees sopivissa määrin, must jotkut noist jutuist menee vähä yli tai et ne ei enää oo kauniita. joistain hapsulaukuista tykkään, ja useimmista kengistä, muista en niinkää:)

    VastaaPoista
  21. en kauheesti lämpene hapsujutuille, mutta joku hapsulaukku ois aika kiva :>

    VastaaPoista
  22. Heei hyvä kun "muistutit" mua siitä, että omistan hapsuliivin. Nyt pitää vaan löytää se jostain... Miten oonkin voinut unohtaa niinkin tärkeän vaatekappaleen :>

    VastaaPoista
  23. Aah.. Teki just mieli vielä pahemmin sellasia hapsusaappaita ja laukkua..;)

    VastaaPoista
  24. löysin turusta yhdestä second hand-putiikista maailman makeimman mustan hapsuboleron! mutta myytiin yhdessä mekon kanssa, joka oli äärettömän ruma ja ne makso 50e, joten jäi hankkimatta. ehkä DIY-projektina?:)

    ~Hanna

    VastaaPoista
  25. piu: Mä taas en saanut hankittua sitä hapsulaukkua, joten lähestyn tätä ehkä vähän eri tavoin ;)

    moderndayhippie: Joovai! Toivottavasti saat sen! Mulla on vielä vähän hakusessa, millainen sen täydellisen yksilön tulisi olla :D

    ag: Haha, se olisi! Yksi syy lisää taas saada Topshop Suomeen ja äkkiä...

    laura: :D:D Innostut vielä ;)

    aija: Mulla on vasta yhdet hapsukengät, mutta takki olisi oiva lisä nyt kaappiin, kun en saanut hapsulaukkuakaan hankittua...

    vimps: Näin ehkä H&M:llä maailman kauneimmat hapsusandaalit, jos sellaisia kenkiä etsit :) Mä ehkä skippaan hapsulaukun ja keskityn myös kenkiin (ja takkiin/liiviin ;))

    milla: Joovai, takki voi kyllä aiheuttaa omituisia katseita jopa Helsingissä :D

    anonyymi: Kiitos! :) Sovituksen mahdollisuutta ei eBayssa ole, mutta täytynee sitten ostaa niin halpa, että voi myydä pois, mikäli se ei istu. Toki varmaan väärän kokoisena näyttää katasrofilta :)

    veea: Siinä on, kelpuuttaisin sen heti, jos vaan meillä olisi se Topshop.. :/

    anonyymi: Niin mäkin tykkään, ärsyttävää et se on Topshopin malli! Argh! Musta hapsutakki olis todella jees, jos löytyis vielä mokkaisena, niin avot :)

    annu: Onhan noi aika autenttista kasaria, mut mietin, jos tuollaisen saisi jotenkin asustettua nykypäivään :) Ettei tulisi sekopää-dingofani-viboja :D

    sofi: Mä metsästän takki tai liiviä, ihan måste kesäksi!

    girzi: Oon kade, haluaisin myös hapsuliivin! Noista eBayn mitoista ei varsinkaan aina ota selvää, joten täytynee olla varovainen..

    etta: Sama täällä! :D

    juppe: Haha, saa nähdä, mun pukeutumistaidot taitavat olla kuitenkin niin rajoittuneet, että voisi tulla katastrofi :D

    nadjastrange: Eikä, missä kirppiksellä! Haluun käydä hakeen sen!!

    anonyymi: Ok, kiitos vinkistä! Täytyy käydä katsomassa :)

    lina: I know... :P En voi käsittää, miks en ostanut sitä liiviä silloin alennuksesta siellä?? 4,90e, nyt sydän itkee verta! :(

    emma: Haha, mulla oli sellainen paitamekko, jossa oli joku printti ja hihansuissa ja helmassa jotain hapsuja, joissa oli helmiä... Taisin kyllä käyttää sitä ihan iloisesti :D

    irina: Kengät ja laukut on kyllä huomattavasti rauhallisempia (=käyttökelpoisempia) kuin hapsutakki/-liivi, mutta joskus mulla menee vähän over the top nää jutut :D

    erika: Lindexillä on muuten sellainen pussukkamainen laukku valkoisena ja mustana ja sitten sellainen pienempi, tekomokkaa oleva ruskea hapsulaukku! Oon itsekin harkinnut, ihme et ei ole tarttuneet mukaan :)

    annab: Hyvä juttu! Mulla on oma vasta hakusessa (oi miksi en ostanut sitä Ginan liiviä joskus, argh!)...

    johanna: Haha, hapsukuume tarttuu! ;)

    hanna ja sofia: What, 50e?? Ärsyttävää, luulis et ne vois myydä niitä erikseenkin... DIY-versiota olen kaavaillut, voisi tulla makea! :)

    VastaaPoista
  26. Mä oon huomannut itessäni ton saman hapsu-pakkomieleteen. Joka jutussa melkeen sais nyt olla hapsua.. kaksi hapsulaukkua jo löytyykin. Ginan hapsupaidat on just hienoja :) kun ne vaan olis iiihan hieman pitempiä.. toisaalta, sellanne on varmaan aika helppo tehdä itsekin. Mutta siis, mullakin tää hapsu-habitus on alkanu menee kohta jo aika överiksi :)

    VastaaPoista
  27. lizzie: Haha, tuntuu tällä hetkellä, että kaikessa saisi olla hapsuja :D Mulla on vasta kengät, oon siis rajusti jäljessä!

    VastaaPoista
  28. Mä ostin pari viikkoa sitten kirppikseltä minimittaisen mokkanahkaisen hapsutakin muistaakseni kolmella eurolla. Oli ihan huippulöytö! Blogista löytyy kuvaa, jos sua kiinnostaa.

    VastaaPoista
  29. aika usein blogias päivittelet.....

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.