sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Trend alert: valkoiset farkut

Useille valkoiset farkut palaavat mieleen varmasti kamalien yläasteflashbackien kanssa (itse kuulun tähän ryhmään), mutta ne ovat maailman muotinenien mukaan taas in. Mitäpä niistä enempää selittämään, kuvat varmasti kertovat, mistä on kyse. Eniten ihastuin Eszterin farkkuihin, tuollaiset kelpaisivat mullekin!

Itse en ehkä lähtisi enää kokovalkoiseen (väen vängällä sain puhtaan valkoiset farkut ostatettua itselleni joskus aikoinaan), mutta joku pienellä sinisen vivahteella korjattu valkoinen käy. Itse asiassa, tästä pääsemme aasinsillalla helposti ensimmäiseen Tallinnasta eilen raahattuun juttuun, eli näihin farkkuihin.

Tosiaan varmaan Suomestakin saisi, mutta nämä ovat Bershkasta ja maksoivat about 20 euroa. Se on mielestäni ihan kohtuullinen hinta... Jätin kauppaan maailman rajuimmat hapsumokkasandaali-viritykset, yritän etsiä niistä kuvan myöhempään Tallinna-postaukseen. Nyt meen haukkaamaan aamupalaa :)

White jeans are a hot trend now and I couldn't resist buying a pair for myself. Love Eszter's jeans, they're exactly what I'm (or was) after for! I've had off-white jeans when I was like 13-year-old, but now I wanted to get a pair with a hint of blue. Found them in Bershka, Tallinn.

kuvat: stylorectic.blogspot.com, parkandcube.com, kanal5.se/style by kling, topshop.com

15 kommenttia:

  1. Minulla valkoisten farkkujen aika ei ikinä edes oikeastaan mennyt ohi. :D Ostin ihanat Cheap Mondayn valkoiset farkut joskus alkuvuodesta 2007 ja sen jälkeen olen uskollisesti niitä käyttänyt. :)

    Monesti valkoiset farkut yhdistetään pissistyyliin, mutta minun mielestäni lopputulos on kiinni vain ja ainoastaan siitä, miten housut yhdistää. :) Tänäkin talvena olen jo ehtinyt käyttää valkoisia farkkujani - esimerkiksi harmaaseen yhdistettynä lopputulos on tosi raikas!

    VastaaPoista
  2. Mä ostin viime vuonna vitivalkoiset farkut ja olen pitänyt niitä tasan kerran... Olisi siis pitänyt nimenomaan ostaa edes siniseen vivahtavat. Noh, voishan noita yrittää taas käyttää, jos vaikka kävisi kurkkaamassa miten (yllä) Jenni on niitä yhdistellyt.

    Voitko auttaa: mä haluaisin meidän blogin otsikon ympäriltä sen kehikon pois, olisiko helposti toteutettavissa?

    VastaaPoista
  3. mun mielestä noi valkoiset farkut tuo vaan ihan liikaa yläasteviboja, en voisi kyllä jotenkin kuvitella itseäni semmoiset jalassa taas näin jokunen vuotta eteenpäin. näyttäähän ne tietysti noiden fashionistojen päällä upeilta, mutta itse näyttäisin varmaan aika karmivalta ! tai aika pitkältihän se nyt tietysti on yhdistelystäkin kiinni.

    tallinnasta löytämäsi farkut näyttää kyllä jättekivoilta !

    VastaaPoista
  4. valkoset farkut mulle - ehdoton ei. ensinnäkin, useimmista yksilöistä näkyy jonkin verran läpi - yh. ja toiseksi, miten ne muka pysyis puhtaana :D

    VastaaPoista
  5. Mulla ei ole koskaan ollut oikeesti valkoisia housuja, mutta ton värisiä, kuin noi farkut on ollut - ja kivaltahan noi sun näyttää, vielä kun halvella sait :)

    VastaaPoista
  6. Itseasiassa minulla ei ole ikinä ollut valkoisia farkkuja. Vaaleat farkut voisin ottaa täksi kesäksi, tuollaiset niin kuin ekassa kuvassa oli, ne näyttävät aika makeilta. ;)

    VastaaPoista
  7. elinillä näyttää tosi kivoilta nuo farkut, mutta tosiaan ehkä käytännöllisemmät vähän siniseen taitettuna:) noi sun on tosi kivat!

    VastaaPoista
  8. jee mun blogilistaprofiilissa on nyt uusi suosikki jonka lisäsin...arvaatkos mikä? :D

    ihan loistava blogi, kun luin tätä rupesi tekemään ihan älyttömästi mieli shoppailemaan... damn these easterdays.

    VastaaPoista
  9. äh, ei jaksa kiinnostaa mikä on in ja ei. Valkoiset farkut on aika klassilliset, vaikka yliannostus niistä taitiinkin saada jossain vaiheessa. Yhdistelemisestä se vaan on kiinni. Syynä oikeastaan valkoisten farkkujen vähäiseen käytettävyyteen on sama kuin valkoisten kenkien. Täällä kelit on valkoisille farkuille aika vähäiset, mutta aina ne siellä kaapissa ovat ja ajoittain tulee kiskottua jalkaan.

    VastaaPoista
  10. ouuuuu ilovethosejeansilovethosejeans =)

    VastaaPoista
  11. itselläni on valkoiset ja aavistuksen siniseen taittuvat DenimBirdsit, ja aika vähän tulee kumpaisiakaan käytettyä.

    Mutta vähän sinisemmät ovat kuitenkin mieleisemmät

    VastaaPoista
  12. Heti ensimmäisenä tuli kyllä rankat flash backit yläasteelta. Valkoiset 501 on jotain niin kamalaa... Mutta pilleinä voisivat näyttää ihan kivaltakin :) Tosin varmaan kannattaa miettiä tarkkaan mihin yhdistää.

    VastaaPoista
  13. jenni: Joovai! Mä en ole koskaan osannut käyttää niitä, mut nyt näin trendin varjolla ehkä opettelen (tuun katsomaan sun blogista mallia!) :) Totta, yhdistely on kaikessa a ja o, siksi uskon palloleggingsienkin istuvan tyyliini ;)

    joy: Mulla jäi jo teininä ne vitivalkoiset hyvin pitkälle vain kaapin pohjalle, mut ajattelin myös kurkata Jennin aikaansaannoksia ;) Tuun auttamaan teidän kommenttiboksiin jos vaan osaan!

    anna: Kiitos! Mäkään en tykkää ihan loistavan valkoisesta (sori Elin, mut ei näytä kivalta), mut hitusen siniset näyttävät kyllä kivoilta :)

    eve: Mä en tykkää ihan puhtaan valkoisista, mutta nuo omat siniseni <3 ;) Katsotaan, kuinka nopeasti ne menevät sotkuun... :D

    kinja: Kiitos! Mulla on tosiaan yhdet valkoiset, teiniaikojen jäänteenä :D

    trésors: Jepp, Eszterin farkut ovat aivan ihanat, eivät liian valkoiset :)

    runway: Kiitos! Mun mielestä taas noin valkoiset eivät sovi Elinillekään, vaikka yritys on hyvä :)

    anonyymi: Haha, kiitos mielettömästi!! Ihana saada tällaisia piristäviä kommentteja, toivottavasti viihdyt pitkään tän parissa ;)

    styledrop: Mua kyllä jaksaa nimenomaan kiinnostaa trendit, tiedä häntä miksi :) Ehkä se on olennaistakin muotiblogin pitämisen kannalta... Yhdistän valkoiset farkut vähän pissiksiin, mutta oikein yhdistelemällä tosiaan toimii!

    ansku: Sama täällä!! :>

    piret: Ehkä nyt keväällä tulee käytettyä enemmän, kun ei tee mieli enää pukea niin paljon mustaa? ;)

    anonyymi: Hah, sama täällä, rajut flashbackit yläasteelta :D Luulen, että pystyn kehittämään niille aika ei-teinimäisen asun, saa nähdä :)

    VastaaPoista
  14. Valkoset/vaaleet farkut on makeet just mustan, beigen ja harmaan kanssa, ei mun mielestä yhtään pissikset kunhan asu muuten ei oo sitä. Itse ei vaan oikeen oo raskinu hankkia, syynä Suomen kurakelit ja taipumukseni läikyttää kahvia/teetä/suklaata/punkkua/ihan mitä vaan aina just vaaleille housuille :P

    Hassulta muuten kuulostaa (tai näyttää) toi "joovai"-ilmasu huutomerkillä - mitäköhän mahdat sillä tossa tarkottaa...

    VastaaPoista
  15. satu: Haha, en tarkoita mitään oikeastaan, se on joku jäänne mun Turkuvuosilta, todeta kaikkeen "joovai" :D Mustaan, beigeen ja harmaaseen mä just ajattelinkin ne yhdistää :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.