perjantai 3. huhtikuuta 2009

Now I get it


Ruotsalaisissa blogeissa pyörimisen jälkeen ymmärrän, mistä Zaran bleiseristä touhotetaan eniten - ja ymmärrän myös miksi, se on hieno! - ja että jopa kukalliset pyöräilyshortsit voivat olla käyttökelpoiset. Ainakin Erin Wassonin mielestä. En voinut vastustaa kiusausta laittaa vielä yhtä makeaa kuvaa pyöreistä aurinkolaseista ja parista erittäin rajusta kengästä, jotka löysin Proenza Schoulerin sivuilta jonkin aikaa sitten. Toinen on kummallinen Carrie-aamutohvelin ja katu-uskottavan korkkarin sekoitus. Toiselle taas olisin valmis tekemään tilaa kenkäpinossani vaikka heti...


kuvat: fashiongirl.feber.se, emsedge.blogg.se, emmanygren.se, proenzaschouler.com

11 kommenttia:

  1. Toi valkonen blazeri näyttää tosi hyvält! Ite bongasin sen Nykistä mun en sitt kokeillu:) Näyttää kyll yllättävän hyvält ei yhtää liian Miami Vice-tyyline

    VastaaPoista
  2. Eihän tuo kukallisissa pyöräilyshortseissa oleva ole Erin Wasson?

    VastaaPoista
  3. uii toi biisi ja noi tytöt on ihania :)

    VastaaPoista
  4. Tuo toinen kenkä on kyllä upea!! :D

    VastaaPoista
  5. erikas: Se on kyllä tosi hieno! Mä en vaan oo nähnyt sitä Helsingin Zaroissa ollenkaan? :o

    anonyymi: Ei ole ei, mutta ko. kuva on Wassonin stailaama :)

    viv: Todella! :)

    kinja: jep! Oli ihan mahtava keikka eilen!

    kullanmuru: Niin on, todellinen huomionherättäjä!

    VastaaPoista
  6. Linkitin sut mun blogiin, tulethan sanomaan jos tahdot sen pois :)

    VastaaPoista
  7. toi valkonen bleiseri on kyl ihana!

    VastaaPoista
  8. Zaralla on nyt toi valkonen bleiseri että jos kiinnostaa niin kannattaa käydä kattomassa, se viedään varmaan käsistä, heh! Ihailin sitä tänään mutta tajusin että jopa S olisi liian iso minulle! Oi, miks mä oon näin lyhyt?!:D

    VastaaPoista
  9. winda: Mitä ihmettä, miksi haluaisin sen pois? Otan sen kunniana! Kiitos :)

    linda sofia: Niin on, saisi hetimiten liittyä mun vaatekaappiin!

    äppelblom: Kiitos tiedosta! En nähnyt sitä siellä vielä alkuviikosta :) Täytyy käydä katsomassa, jos mulle vielä riittäisi yksi...

    VastaaPoista
  10. Hei, tiedätkös onko noita bleisereitä Zarassa vielä myynnissä? Ja minkälaiseen hintaan? En asu kovinkaan lähellä näitä liikkeitä niin tuntuu helpommalta kysyä.. :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.