keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Musta keskiviikko

Tänään ulkoilutin toista kertaa mustaa jumppapukuani, mustan kanssa tietenkin. Mennään siis edelleen helpoimman kautta ;) Huomenna pitäisi lähteä Turkkuseen aamulla ja mulla ei ole vielä vappuasua suunniteltuna... Onneksi bilesuunnitelmat selkeytyivät täysin tänään, joten odotan huomista aivan innoissani!

hattu/hat H&M, haalari/jumpsuit Asos, korkkarit/heels Primark

Jopa mun hiukset näyttävät noin hatun alla ihan kivoilta! Oon muuten pähkäillyt, mitä niille pitäisi tehdä. Ehkä vaan käyn kerrostuttamassa ne, niin niistä tulisi hieman kevyemmät, eivätkä ne roikkuisi jatkuvasti pitkin päätä. En tiedä, saas nyt nähdä taas. :)

Had my jumpsuit on for the first time - combined with all black outfit - because it was the easiest way to wear it ;)

16 kommenttia:

  1. Ihana asu! Tosi kivasti yhdistelty. Noi kengät varsinkin on ihan unelmat, tykkään kovin :)

    VastaaPoista
  2. looking like a rockstar ! vappuasupaniikki täällä myös iik

    VastaaPoista
  3. Jälleen kerran loistava asukokonaisuus! Aurora, sä oot mun inspiraatio ja stara! Mistä tuo mahtava hansikas on muuten peräisin? Vai oletko sen itse tuunaillut? Ihana!

    VastaaPoista
  4. Hei oliko hankalaa kävellä noilla korkkareilla? Mä oon vasta kerran testikävelly niillä ja oli jotenki tosi kököt jalassa, remmit oli kokoaja jotenki huonosti ja tuntu et kengässä on huono lesti...tai sit en oo vaa tarpeeks pro kävelemään korkkareilla :D

    VastaaPoista
  5. ootko miettinyt, että kävisit kampaajalla keventämässä vähän sun hiusten latvoja? :) raskaat latvat jotenkin tekee pyöreistä kasvoista raskaat, kevyet saa ne näyttämään kapeammilta ja eloisammilta, suosittelen !

    VastaaPoista
  6. Mä haluaisin nähdä sulla kokopunaisen asun, TEE SE! :-)

    VastaaPoista
  7. riikka: Kiitos! Kengät ovat kyllä kivemmat kuin ostaessani ajattelinkaan :>

    piret: Haha :D Mä taidan mennä ihan peruskamalla läpi vapun, tein just sen päätöksen :)

    vimps: Oi kiitos! :D Leikkasin jostain vanhasta hanskasta sormet pois ja kiepautin niittirannekorun sen ympäri :)

    aino: Ei ollut, ne on oikeastaan aika helpot kävellä, vaikka ovatkin mun korkeimmat kengät :>

    anonyymi: Joo, itse asiassa sitä just oon miettinyt. Saavat mun pään näyttämään vähän omituisen muotoiselta (ja kaulan lyhyemmältä) tuon pituisina, kuin ovat nyt :)

    anonyymi: Hoh, I doubt et koskaan teen :D

    VastaaPoista
  8. Toi jumpsuit on ihan megahyvä, ihana.

    VastaaPoista
  9. Pakko oli tulla minunkin sanomaan että ihan älyttömän hyvältä näyttää. (;

    VastaaPoista
  10. Vautsi, ihana asu!. Älä vaan lyhennä sun hiuksia, ne on tosi kivan pituiset.

    VastaaPoista
  11. upea asu. olet yks harvoista suomalaisista tyylikkaista pukeutujista :)

    VastaaPoista
  12. Mä en leikkais hiuksia enää yhtään, kun sulla näyttää ainakin kuvien perusteella olevan ihan mukavan paksut hiukset! Anna kasvaa niin saat makeen pitkän&paksun tukan=)

    VastaaPoista
  13. Haluisin kysyy et onko kukaan koskaan sanonu sulle että näytät tosi paljon Ana Johnssonilta?=)

    VastaaPoista
  14. nola: Oi kiitos! Se on kyllä helppo ratkaisu päivän asuksi :)

    ruusu: Kiitos! :)

    piitzi: Kiitos! Ei, lyhentää en ajatellut, mutta keventää :)

    nita-karoliina: Kiitos :)<3

    heidi: Hmm, mutta ajattelin kerrostaa, koska ne saisivat silti kasvaa rauhassa, mutta olisivat keveämmät ja sopisivat paremmin mun kasvoille :)

    a: Thanks!

    anonyymi: Ei, ei ole sanonut :) Mutta kiitos, hän on kyllä kaunis! :)

    VastaaPoista
  15. hieno asu, tykkään! muutenkin hyvä blogi sulla, jonkun aikaa on tullu seurattua päivittäin ja nyt piti sitte inspiroituneena aloittaa omakin :)
    tervetuloa kattelemaan :)
    -veera

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.