perjantai 3. huhtikuuta 2009

furleatherstuff

Ei tuu mitään, yritän hymyillä vienosti ja nyt näytän itserakkaalta... 

takki ja t-paita H&M, housut Vila, farkkupaita kirpparilta ja karvahuivi GinaTricot

jacket and t-shirt H&M, trousers Vila, denim shirt 2nd hand and faux fur collar GinaTricot

Oon ihan kyllästynyt mun itselaukaisijalla napsittuihin kuviin ja preferoin yli kaiken poikaystävän järkkäriotoksia. Onneksi nyt on niin valoista jo pitkälle iltaan, että voin aina odottaa poikaystävän kotiintuloa ja voidaan ottaa pari kuvaa asusta silloin! Yksi hyvä puoli lisää kevääseen :) Jalassa on muuten Converset, ne eivät tässä näy. Ollaan ehkä menossa tänään keikkaa kuunteleen, en olekaan ollut pitkään aikaan...

9 kommenttia:

  1. onpas sun tukka kasvanut! Miksi musta tuntuu että kaikkien muiden hiukset kasvaa ihan hurjaa vauhtia, paitsi mun :-(
    Mä kyllä pidin sulla ehkä enemmän siitä lyhyemmästä polkasta :-) toi näyttää jotenkin liian pitkältä polkaks ja liian lyhyeltä ollakseen pitkä :-D tiedätkö mitä tarkoitan? :-)

    VastaaPoista
  2. piu: Onhan se toki viime kesästä jo vähän... tai siihen mä vertaan :) Mulla on hiustenkasvatusprojekti menossa, haluan pitkästä aikaa taas pitkät hiukset, kun nyt oon pari vuotta mennyt lyhyisillä. Siksi ne ovat nyt vähän epäpituiset :D

    VastaaPoista
  3. Et näytä ainakaan mun silmään itserakkaalta vienosti hymyilevänä :D <3

    VastaaPoista
  4. Hyvältä sie neitokainen näytät, ekkä itserakkaalta :)

    Hih, mie oon mieltyny kans tekoturkis-nahkayhdistelmään ja iteltäki löytyy tommonen GT:n karvahuivi vai mikälie virallisesti onkaan.

    Hauskaa keikkailtaa, jos päätät sinne lähtiä ja mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. farkkupaita on nerokas ! itse pitänyt nyt jo kaksi päivää peräkkäin ihanaa kirpparipaitaani :) enpä olisi tätäkään uskonut vuosi sitten näkeväni :)
    -Piret

    VastaaPoista
  6. ihana et joku muukin sanooo 'preferoida' ihana asu, as usual! Ja valon tulo on jees elämän ja tottakai asukuvien kannalta!
    xx

    VastaaPoista
  7. hmm.. voisitko pitää jossain kuvissa vaikka silmäsi auki? =OOOOOOOOOOOOOOO :-)

    VastaaPoista
  8. onko nuo housut sellaset Vilan nahkahousut?

    VastaaPoista
  9. lulu: Huh, kiitos! Kun en osaa pitää silmiäkään auki, niin tulee helposti sellainen vaikutelma :>

    ilonasi: Kiitos! Oli kyllä todella hauskaa keikalla :) "Harmi" vaan, että kohta alkaa olla liian kuuma tekoturkisjutuille...

    piret: Niin on! Mäkin oon aivan rakastunut tuohon jättipaitaan :D

    aya: Haha, en tiedä, mitä muutakaan sanaa vois tossa käyttää... tai no ehkä "priorisoida", mut se ei tavallaan paranna asiaa :D Kiitos!

    anonyymi: Ihan mahdotonta, mun silmät on ihan tyhmän näköiset :D

    anre: On juu :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.