tiistai 31. maaliskuuta 2009

Testailua

Huhh, tässä vihdoin ne pyöräilyshortsi-testiasut, joita olen lupaillut teille jo tovin. Itse asiassa kolmas asu on mun favourite. Naama on leikattu pois, koska käväisin juuri suihkussa ennen näiden ottamista.

Tietenkään en ole ollut missään nuo pyöräilyshortsit päällä tänään, vaikka ennätyslämmintä onkin :) Olin aivan innoissani ihanasta auringonpaisteesta ulkona ja sulaneista lumista! Anteeksi viivästys kommentteihin vastailussa, vastaan niihin tänään myöhemmin!

Just testing some outfits for my cycling shorts.

46 kommenttia:

  1. En ois uskonu, että ne saa yhdistettyy noin hienosti! Tykkään noista kaikista asuista :)

    VastaaPoista
  2. Oho, näyttää yllättävän hyvältä! Olin kyllä aika ennakkoluuloinen, kun kuvittelin ettei ne voi näyttää hyvältä. ;)

    VastaaPoista
  3. näyttää yllättävän hyvältä pyöräilyshortseiks, miten sä saat kaiken näyttämään niin hyvältä? :D ja tuo beige bleiseri on ihana, mistä se on? :)

    VastaaPoista
  4. Apua, pyöräilyshortsit! Näen jo mielessäni lapsuuden kauhukuvia =D

    VastaaPoista
  5. Yllättävän hyvältä näyttää, vaikka tuleekin lapsuus mieleen!

    VastaaPoista
  6. Lpsuuden kauhukuvia.. :D mutta hyvältä näyttävät sulla! :)

    VastaaPoista
  7. JEEE, vihdoinkin :D ihania! kolmas on munkin number uno! inspaavia, upeasti olet yhdistellyt :) i love.
    mulle ei muuten olisi ikinä tullut mieleen että farkkutakki sopisi noiden pöksyjen kanssa, mut pöyristyttävän hyvältä näyttää

    VastaaPoista
  8. Oi, tosi kivat, ei olis uskonu :)

    VastaaPoista
  9. Hienoja asuja ovat, keskimmäinen on hienoin :D Itse en kyllä ehkä käyttäisi pyöräilyshortseja, tulee liikaa mieleen lenttiksessä käyttämäni shortsit..

    VastaaPoista
  10. Mä en vaan syty noille, mutta sun päällä näyttää (ylläri) yllättävän hyvältä!

    VastaaPoista
  11. Itselleni en noita osaisi päälleni kuvitella, mutta sulla sopii ihan kivasti :)

    VastaaPoista
  12. kaks vikaa on parhaat.. eka aivan ihana ennen shortseja..:)

    VastaaPoista
  13. oot kyllä niin huippu, ku uskallat vetää päälles kaikkea tällästä! mulla nuo ei toimis _ikinä_ :)

    VastaaPoista
  14. Noi onki ihan kivan näköset, ensimmäinen kuva on ehdottomasti kyl paras :> En tajuu miten osaat noin hyvin aina yhdistellä kaikkia vaatteita <3 ???

    VastaaPoista
  15. näyttää kyllä aika hyvältä, vaikka mullaki oli tosi suuret ennakkoluulot pyöräilyshortseja vastaa.

    pitääpä kai käydä kaivamassa 10 vuotiaana saadut benettonin puna-limenvihree-siniset pallokuvioiset pyörikset esii..... ei! niillä ei ehkä pääsis tollasii tuloksii.

    VastaaPoista
  16. aivan järkyttävät :D hassua. ei pahalla.

    VastaaPoista
  17. Ensimmäinen kokonaisuus on paras :)

    VastaaPoista
  18. Ensimmäinen asu on ehdoton suosikkini. Näyttää hyvältä päälläsi. Tuntuu, että itseni päällä ei näyttäisi aivan yhtä hyvältä.. :D

    VastaaPoista
  19. kauhean näköset :D:D

    VastaaPoista
  20. Toi farkkupaita on niin ihana! <3 pyöräilyshortsielle en ihan vielä lämpene :S

    VastaaPoista
  21. öööh.... noissa asuissa ei ole muuta vikaa kuin pyöräilyshortsit.
    en vaan lämpene niille. kammottavat.

    VastaaPoista
  22. ei ei ei eie ei eiiii, muuten kyllä just bueno..

    VastaaPoista
  23. Auringonpaisteesta ulkona ja sulaneista lumista? Täällä on tullut ainakin 20 senttiä lisää sitä valkoista, epämääräistä ainetta taivaalta!:<<

    VastaaPoista
  24. Itse en kovin pyöräilyshortseille syty, mutta saat ne näyttämään jopa hyviltä!:)

    VastaaPoista
  25. Voi kamala... Nuoruuteni traumatisoineet asiat, joiden luulin hautautuneen iäksi unholaan ovat jälleen kaivautumasta jostain esiin. Pyöräilyshortsit ja olkatoppaukset. Kaksi asiaa joihin en olisi ikinä enää halunut törmätä... En edes Aurora sinun päälläsi :)

    VastaaPoista
  26. OMG en kyl saa noista tyylikästä ilveelläkään :--D Voisinpa melkein nimetä nuo vuoden tyylimokaksi! Vaikka oletkin yrittänyt yhdistellä niitä tosi hyvin! :) Esim. haaremihousut ym. erikoisuudet on ihan parhautta noihin verrattuna xD <3 Mutta, joka aikakauteen mahtuu aina niitä nolouksia ja mokia.

    VastaaPoista
  27. Sä oot kyllä ihmeellinen nainen kun onnistut näyttämään pyöräilyshortseissa hyvältä! Tai pyöräilyshortsit näyttää hyvältä sun päällä, miten vaan. Itse olisin täysi kävelevä katastrofi nuo päällä.. ja liikaa mielessä vielä ne lapsuus/nuoruusvuodet ja niiden aiheuttamat traumat muutenkin. :D

    VastaaPoista
  28. Nyt kyllä ei puutu kuin tärkein asuste; Matti Nykänen käsipuolesta :)
    Ja tän kommentin on tarkoitus olla hauska, ei ilkeä :)

    VastaaPoista
  29. Ei, herranenaika, ei...

    VastaaPoista
  30. En kyllä kans jotenkin lämpene. Yleisvaikutelma on sellainen "tulin juuri kuntopyöräilemästä ja vedin tähän päälle nyt kiireessä jotain parempaa". Mietin myös millaiset kengät noiden kanssa kävisi. En keksinyt :s

    - Sara

    VastaaPoista
  31. Rohkeeta et uskallat käyttää tollasia, mut jotenki tuntuu et koitat vaa väen väkisin tunkee tyyliis jotai TODELLA MUODIKASTA :D

    VastaaPoista
  32. Näytät upealta! Ja oot ihan huikee! Osaat asustaa huippuhienosti.

    Mut kasarin kerran kokeneena, en kyllä enää ala farkkupaita + pyöräilyshortsit -yhdistelmää. :D

    Iloitkaa siitä siis te, joille se on uus juttu! :)

    Kiitos kivasta blogista! Usein luen, vasta pyöräilyshortsit herätti kommentoimaan. ;)

    VastaaPoista
  33. Kolmosasu on munkin ehdoton suosikki. Jotenkin ihanan rento:)

    VastaaPoista
  34. Voe hyvät hyssykät! Nyt mä ymmärrän mitä mun puolta vanhempi sisko tarkoitti sillä, kun sitä ärsyttää kun kaikki muoti-ilmiöt tulee uudestaan käyttöön! Noo, ehkä mä lämpenen näille vähän ajan päästä, kun katselen sun blogia ;)) Sitten voin kaivaa mun kutosluokan pikajuosushortsit esiin :D No mut jokatapauksessa oot yks niistä, jotka on osannu yhdistää nää shortsit niin hyvin ku ne vaan mielestäni voi!

    VastaaPoista
  35. Nyt täytyy kyllä sanoa että noi shortsit ei iske yhtään. (8

    VastaaPoista
  36. Toi eka asu on näistä mun ehdoton lemppari. Pitäis nähdä ehkä myös sääret ja kengät, että vois antaa lopullisen tuomion, mutta näiden kuvien perusteella nää pyöräilyshortsit toimii.

    VastaaPoista
  37. en osaa vielä sanoo mitä mieltä oon noista, toisaalta ihan kivat, toisaalta eiii =D

    mutta syksyyn mennessä mielipide varmaan heilahtanut kyllän puolelle.... =D

    VastaaPoista
  38. minna: Kiitos!! Ne on kyllä hankalat yhdistää :D

    anonyymi: Jooooh!

    suvi m: Kiitti! Itse olin skeptinen lähinnä vain yhdistelyn vaikeuden vuoksi, mutta hyvin ne näyttävät istuvan asuihin :)

    anonyymi: Enkä saa, kunhan kuvittelet vaan :D Beige bleiseri on Zarasta, ostin joku viikko sitten :)

    ragdoll: Vitsit, miks mulla ei tuu mitään flashbackeja lapsuudesta? Onko mun äiti varjellut mua pyöräilyshortseilta? ;D

    riikka: Muoti niiin kiertää aina ja ikuisesti ympyrää... :>Kiitos!

    piia linnea: Kiitos! Lapsuus tuntuu tulevan monella mieleen ;)

    juppe: Kiitos!! Joo, tollainen löysä farkkupaita on itse asiassa just nappivalinta noiden kanssa jostain syystä :)

    sofi: Kiitos! En mäkään ;D

    tanja: Kiitti! :) En voi vakaumukseni mukaan kammoksua pyöräilyshortseja, kerta käytin vähän niitä pidempiä pohjeleggingsejäkin joskus :D

    sara: Kyllä sä vielä innostut noista ;) Kiitos!

    nami: Kiitos! :)

    emma: Haha, kiitos! Tosiaan, ekassa on ehkä vähän jotain liikaa (eli shortsit? :D)

    aija: Oi kiitos! Oon niin kokeilunhaluinen katsos :)

    anonyymi: Kiitos, en osaakaan, vedin tässäkin päälleni vähän mitä sattui ja miltä nyt ekana tuntui :)

    anni: Haha, ehkä ne värikkäät pyöräilyshortsit on sellaiset todellisen edelläkävijän versiot?? :)

    anonyymi: Joovai? Kivathan ne on :D

    cake: Se on kyllä ehkä eniten mua :)

    -L-: Ei voi edelleenkään sanoa, ennen kuin kokeilee ;) Kiitos!

    anonyymi: Ei kaikki voi samasta tykätä :)

    leoona: Nooh, onhan tässä aikaa kesään vielä :) Farkkupaita on kyllä mun favourite, en tiedä, miksi jengi vastustaa sitä niin henkeen ja vereen :D

    eve: Joovai? Höh, mun mielestä ne tuo noihin asuihin jotain uutta ja hauskaa, kun muuten ovat niin perusasuja! :)

    anonyymi: Joopas :D

    molla-maija: Kyllä se siitä vielä sulaa, tsemppiä :)
    (En taida jaksaa mainita, että tänään +9 mittarissa ja auringonpaistetta ;))

    linda sofia: Kiitos! Jaksat olla aina niin kannustava :>

    karolii-na: Ehkä innostut vielä ajatuksesta tässä kevään edetessä? :)

    mia: Olkatoppaukset ovat tosiaan myös taas in :D Mulle ei ole traumoja jäänyt, joten olen avoin kaikelle uusvanhalle (kuten noille shortseille, obviously ;))!

    anonyymi: Kiitos! Ei nää varmasti suurelle osalle iske lainkaan, mutta mun mielestä ovat hauskat, eivätkä tyylimokat ollenkaan :>>

    miia: Kiitti! Eikä, miks mulla ei ole noita traumoja? Oon varmaan lyhytmuistisin ihminen ikinä sitten :D Mä otan ihan avosylin vastaan myös olkatoppaukset (as long as en näytä kehonrakentajalta niissä :))!

    anonyymi: Heh :) Luulen, että Matti diggais enemmän verkkarit ja bandanahuivi-lookista ;)

    anonyymi: :D

    sara: Ajattelin esim. jotain samantyyppistä kuin ne Dinskon peeptoe-saappaat (joita en siis edelleenkään omista :D) jalkaan :) Mä jostain syystä innostun kaikesta sekopäisestä...

    anonyymi: Höpsis. Ei teidän tarvitse huolehtia siitä, mitä mun tyyliin kuuluu ja mitä ei kuulu, koska mun "tyyli" muuttuu muodin mukana. Tää on muotiblogi! :)

    anonyymi: Oi kiitos! Itse olen ihan fiiliksissä farkkupaidoista ja kavereista, koska kasarin puolessa välissä syntyneenä en muista siitä ymmärrettävästi paljoakaan :) Mut pyöräilyshortseja kehotan kokeilemaan, ne on piristävät!! :)

    basu: Just sitä minäkin :>

    noora: Kiitos! Muoti on tosiaan sellainen karuselli, että vanhat ideat vaan muokataan uusiksi ja uusiksi. Eikä se haittaa, koska sehän tekee mummolan vintistä aarreaitan ;) Kiitos! Voi olla, että mielipiteesi tosiaan vielä muuttuu kevään aikana! Kunhan nyt vaan pääsisin pitämään noita säiden puolesta :)

    anonyymi: Noh, ei ne kaikille voikaan iskeä, kun maut ovat niin erilaisia! :)

    veea: Täytyy näyttää parempia kuvia sitten, kun näillä pääsee ihan oikeasti ulos, mutta kiitos! :)

    anonyymi: Mullekin noi oli ensin vähän, et mitäköhän oikein meinaan noiden kanssa, mut nyt ovat alkaneet tuntua hauskoilta :) Mulla on niin tapana hurahtaa kaikkeen outoon!

    VastaaPoista
  39. voi, mun mielestä ei noissa nyt ole mitään maatamullistavaa/järkyttävää, ihan perus shortsit. Käytin paljonkin tollasia viimekesänä ja eei tullu pahoja katseita, ehhe!
    Sitäpaitsi näyttää hyvältä, as usual.

    VastaaPoista
  40. Ihan järkyttävää miten pyöräilyshortseista saa hyvän näköiset, tosin helpottava tekijä lienee sun timmit jalat. Itse en koskaan vois laittaa noita päälleni julkisesti (paitsi pyöräillessä?) vaikka oonkin niinsanotusti ennakkoluuloton ja sinut kroppani kanssa :D Liika on liikaa, etenkin vastaantulijoiden silmille! Eka asu on nappi luultavasti bikertakin ansiosta (tosin voidaan kysyä mikäpä ei olis), muut ei niin iske.

    Sulla on kyllä ihana tyyli, luultavasti osin siks että sen on niin samanlainen kuin mulla tai ainakin sellainen, minkälainen haluisin mun tyylin olevan, ja koska näytät aina pikkumyyltä nutturasi ansiosta kuten mäkin :D Erityisen vilpittömiä kehuja siis! :D

    Pakko vielä vähän valittaa ja olla kateellinen, vähän oon kyl katkera siitä, että vaikka mieli olis avoin uusille muotivirtauksille, niin kroppa aina ei, kuten just nuo pyöräilyshortsit jotka sopii sulle kuin nenä naamaan. Ikävä kyllä kaikilla ei oo juoksijan taustaa ;) miksei äiti ja isä pakottanu mua ahkerammin jumppaan skidinä?! Voinko kysyä miten sä pidät kuntoa yllä?

    VastaaPoista
  41. Mielessäni yhdistäisin mustat pyöräilyshortsit johonkin überlyhyeen minihamoseen/-mekkoon! Toimisi ihan sairaan hyvin<3 Esim. valkeaan? Onko sulla jotain sellasta, niin voisit kuvata ^tollasen asun mun mieliks :))??

    VastaaPoista
  42. rachell: Kiitti! Niinpä, mullakaan ei kyllä tuu mitään traumaisia fläsäreitä noista, ne on todella hauskat vaan :D

    ansku: Oi kiitos!! Mulla on siitä hassu kroppa taas, että jalat pysyy suht treenatun näköisinä, olinpa missä rapakunnossa tahansa :D Hahaha, joo, pikkumyyltä näyttäminenhän ei välttämättä ole mikään miinus, itse ainakin tykkään siitä lookista! Mulla on vähän tanssimistaustaa, mutta suurin vaikutus jalkojen muotoon on varmaan nykyään salitreenillä. Teen paljon jalkaprässiä ja lenkkeilen joskus ;) Kiitos kivasta kommentista vielä!

    anonyymi: Huh, eipä taida multa löytyä valkoista roiskeläppäminiä! Itse näen nuo parhaina ehkä just ison, muodottoman t-paidan kanssa :)

    VastaaPoista
  43. Todella makea idea käyttää pyöräilyshortseja noin, arvostan ! varsinkin 1&3 asu oli hirveästi mun mieleen. saanko udella että mistä oot ton ensimmäisen kuvan rotsin löytäny, näyttää vähän stradivariuksen viime kevään takilta?

    VastaaPoista
  44. anonyymi: Kiitti! Shortsit tuo asuihin jotain piristävää, muutenhan noi olis aika perus :) Toi on ihan se H&M Dividedin feikkinahkis, näyttää yllättävän hyvältä :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.