tiistai 31. maaliskuuta 2009

Stalkkailua

Kävin tänään kaupungilla pyörimässä ja syömässä sushia poikaystävän kanssa - ja sen lisäksi kaupoissa, tottakai. Löysin aivan ihanan hameen, se on tuo vihreä silkkihame tuossa alla. Noin 35e H&M:sta, mutta koot olivat menneet... Argh! Ehkä voisin käydä nappaamassa vähän vääränkin koon, kun hame on noin ihana... Se sopisi aivan täydellisesti niiden rodartetyylisten leggareiden, valkoisen topin ja nahkatakin kanssa!

Tuo jakku sen sijaan on se, joka nähtiin jo täällä. Se on myös kiva päällä, joskin näin sen tuolla kaupassa vaan vihertävänä versiona :)


Jos mulla olisi kesäkuntoinen kroppa, niin ostaisin varmasti tällaisen tuubitopin, joka sopii varsin mainiosti wangmaiseen kesälookiin ison jakun ja värikkäiden shortsien tai minihameen kanssa. 

Muut bongailut ovat tässä, suurin osa on tällä kertaa GinaTricotista. Tuo harmaa liivi (josta on kovin heilahtanut kuva), on Zarasta.

Harmaat shortsit maksavat 15,90e, haluaisin ne kesäksi! Noi ylimmäiset leggingsit ovat aivan hysteeriset, farkunsiniset batiikkivärjätyt. Ne maksavat 19,90e. Olen myös päätynyt siihen, että nyöritykset ovat kivoja, joten tuo toppi on aika hauska. Toki H&M:n sivustanyöritetyt mustat housut ovat olleet parhaat nyörikoristeiset vaatekappaleet tähän mennessä... Viimeisenä tuossa on H&M:n bikermallinen vaalea farkkutakki, josta en ikävä kyllä muista, paljonko se maksaa. Se oli kyllä makea, pitäisiköhän harkita toisen bikertakin ostoa kesäksi (ja tietty sen mokkaisen unelman lisäksi)? 

kuvat: ginatricot.com, style.com

27 kommenttia:

  1. aivan ihana tuo vihreä hame! :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluan tuollaiset harmaan rennot collegeshortsit, tosi kiva kesävaate! Mulla olis hiukan harmaata collegea, mahtaiskohan onnistua, jos itse yrittäis...

    VastaaPoista
  3. nää sun vaatekauppabongaukset on kyllä niiiin parasta!:)

    VastaaPoista
  4. Tuo harmaa bikertakki 34,90e :--) pyörittelin sitä tänään, harmikseni jätin kauppaan!

    VastaaPoista
  5. Toi biker-takki!!!! <3 Kuolasin sitä, joka oli GT:ssä myynnissä muutama viikko sitten, mutta olin liian myöhään liikkeellä ja kaikki omat koot olivat menneet :(

    VastaaPoista
  6. Mua on jo vähän aikaa vaivannut että kuinka sä saat kuvattua näin paljon materiaalia liikkeissä? Mulle tulaan suurin piirtein aina valittaan ettei saa kuvata! :DD

    VastaaPoista
  7. Ihana hame, siis ihan täydellinen! Paljon toi zaran liivi makso ja olikohan noita mahollisesti muun värisiä? =)

    VastaaPoista
  8. ÄÄ tuo valkoinen läpikuultava jakku, täydellinen!

    VastaaPoista
  9. argh.. toi hame. Samaa itsekin olen miettinyt, mutta koot menneet. ajattelin myös että pitää kai ostaa se liian. Kohta nekin mennyt.

    VastaaPoista
  10. Toi harmaa biker-takki on 34,90e :) Itellä sellanen on. Suosittelen ostoa!

    VastaaPoista
  11. Aattelin ostaa gt:stä pyörilyhousut, harmaat sorsit ja tuon tuubitopin. Luulen kyllä, että aikomukseksi jää, koska en jaksa ikinä jonottaa siellä enkä halua vielä ostella kaappiin pölttymään. Siis sinne ei siis mahdu.

    VastaaPoista
  12. Muistan kun joskus meinasin poistaa sun blogin mun suosikeista, mutta roikotin sitä siellä kuitenkin varmuudenvuoksi ja koska en tykkää luopua suosikeistani. Nyt taas tykkään todella paljon sun postauksista. Tiedä sitte onko mikää muuttunu, ehkä mä oon ;D
    ps. avatuminen

    VastaaPoista
  13. Niin sulonen toi vihreä hame! :)

    VastaaPoista
  14. Höpsö, ei tota jakkua ole muuna värinä kuin tuollaisena mintunvihertävänä;)

    VastaaPoista
  15. tuo harmaa biker täytyy saada, en vaan usko, että niitä löytyy täältä oulusta. se olis niiiin täydellinen!

    VastaaPoista
  16. Bongasin sut Aleksilla, tosin laukkusi vei kaiken huomioni ;)

    VastaaPoista
  17. Tuollaisen lyhyen tuubitopin saa mangosta 4,90e (violetti, musta ja hmmm joku muu väri vielä), ostin lauantaina :)matsku oli loistavaa, jämäkkää trikoota joka tasan pysyy kohdallaan.

    Ja uuh noi collarishortsit mulle heti kiitos, mökkeily täältä tullaan <3

    VastaaPoista
  18. Hei, millon sä ostit ne "acne" leggarit ginasta?:) Että oliskohan niitä vielä siellä...toivottavasti!:)

    VastaaPoista
  19. ei näy vihree hame ? =(

    gina tricotin farkut aivan ihanat, haluuun nuo=)

    VastaaPoista
  20. essi: Se on! :)

    joy: Ne on tosiaan kivat - ja ne sopii sitä paitsi hienosti esim. mustaan jakkuun :)

    anna: Kiitos :> Niitä on kiva tehdä!

    lina: Ahaa, kiitos tiedosta! Aika edullinen, en vaan tiedä, tulisiko noin lyhyelle käyttöä...

    milla: Käy ihmeessä katsastamassa H&M nyt! Noita oli aika kasa siellä vielä tänäänkin :)

    anonyymi: Miksi muuten kuvaisit? En tiedä, otan kuvat ehkä myyjien huomaamatta - toisinaan olen joissain pikkuliikkeissä varmistanut myyjältä, että varmasti saa kuvata :)

    EL: Se on ihan huippu hame! Argh, olisko liivi jotain 35e paikkeilla, muita värejä en nähnyt. Toi on kyllä kivan pitkä!

    hqnna: Se on vedenvihreä, mut silti täydellinen! :)

    mette: Noh, mä kävin kanssa ostamassa nyt liian ison tuollaisen. Näytän siitä kuvan tänään. Ajattelin kaventaa sen ensi tilassa...

    mikaela: Se on kyllä edullinen! Oliko se harmaa? Miten mä oikein katsoin sitä vaalean farkun väriseksi? :o

    styledrop: Mulla jää kyllä tuubitoppi ostamatta, sen verran rapakuntoinen vatsa :) Muut kyllä käyvät mullekin :D

    anonyymi: Ei se mitään :) En tiedä, mikä siinä on sitten ollut - ehkä oma ajoittainen inspiraationpuute heijastuu kuitenkin postauksiin pahasti, tiedä häntä? Mutta kiitos! :)

    leoona: Kiitos! Se on kyllä, oikea kesähame :>

    ninnis: Eikä, mä luulin tuosta ruotsalaisen kuvasta, et se on valkoinen! Hämäävää :D

    aija: Kannattaa käydä katsomassa! En itsekään oo nähnyt noita ennemmin kuin nyt täälläkin vasta :)

    anonyymi: Haha, joo, siellä olin! Nälkäisenä ja äkäisenä :D

    nelliina: Oi kiitos vinkistä! Ehkä pitää käydä katsomassa, jos se Mangon versio olisi enemmän mun makuun :) Collegeshortsit on tosiaan loistavat!

    äppelblom: Hmm, niistä on siis leggariversiot (vähemmän raitoja) ja sukkikset (jotka siis mulla on). Niitä leggareita näin vielä tänään ainakin siinä Asemakadun Ginassa, Manskulta ostin noi sukkikset silloin pari viikkoa sitten :) Kannattaa käydä katsomassa, tuskin ovat loppu!

    anonyymi: Eikä, mikä kuva?!

    anonyymi: Apua! Mikä kuva ei näy?? Mulla näkyy kaikki? :/

    VastaaPoista
  21. Täällä toinen, jonka himotuslistalla mokkainen bikertakki komeilee!
    Ei niitä mahda mistään löytyä, kohtuuhintaan ainakaan. Se Topshopin versio olisi ollut itse täydellisyys, hintaa myöten.....:/

    VastaaPoista
  22. Minulla on napapaidoistakin niin hirveät traumat, että en niitäkään kehtaisi päälleni laittaa, paitsi korkeintaan rannalle tai vappuna. =D

    VastaaPoista
  23. molla-maija: Oi, älä käännä puukkoa haavassa, mä jätin sen Topshopin version nimittäin kauppaan... :'( Pliis H&M, tee halpiskopio... :D

    ragdoll: Ysäri kieltämättä puskee ihan häiritsevästi nyt muotiin.. kaippa on totuttauduttava napapaitoihinkin, kun niitä näkyi Ruotsissa jo viime vuonna :D En tosin usko, että itse tulen niitä käyttämään :)

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.