lauantai 28. maaliskuuta 2009

Kerran pääsin vauhtiin niin...

...tässä lisää panosta/pihistä -aiheesta tai ainakin sitä sivuten. Olen meinannut nyt monesti jo peruuttaa jollakin ilveellä Acnen newsletterin, joka napsahtelee sopivin tauoin mailiini. Se sisältää harmillisen usein kaikenlaisia ihania juttuja, joihin toistaiseksi kesätyöttömällä ei ole varaa. Katsokaa vaikka nyt näitä uutuussandaaleja!

Onneksi matalammasta versiosta löytyy melkein samanmoiset kaunottaret Vagabondilta. Itse asiassa Vagabondin versiot ovat melkein paremmat, sillä niissä ei ole tuossa päällä vetoketjua, kuten Acnen matalavartisissa sandaaleissa - ja hinta on murto-osa noiden ylempien sisarten hinnasta. Mikä malli kolahtaa eniten? :)

kuvat: vagabond.fi, acnejeans.com

35 kommenttia:

  1. mun mielestä noi on kaikki ihan outoja :O

    VastaaPoista
  2. Vagabondeja olen koittanutkin, ihan supermakeat! Ja ne myöskin kolahtaa eniten noista kolmesta ylläolevasta =)

    VastaaPoista
  3. matalat mallit kolahtaa muhun. ja kovaa (: mmm haluan noi alimmat!

    ehkä vähän aiheen vierestä, mutta milloin muuten tulee pyöräilypöksyistä testiasuja, vai onko tullut jo? en mä malta odottaa :D ne on niin khuulit

    VastaaPoista
  4. Jänniä kenkiä!

    Ihanaa, että Acnella on nykyään netti-outlet! <3

    VastaaPoista
  5. ylimmät acnet on hienoimmat! noi vagabondit on joteski aika tylsät :´(

    ..mutta hei ku sähän oot tilaillu sieltä asokselta kaikenlaista, nii mitä luulet kui paljon tulee suunnilleen postimaksuja jos tilaa takin ja housut?? :O

    Sulla on muuten ihan sika hienoja vaatteita! WAU!

    VastaaPoista
  6. Vagabondit on parhaat. Itseasiassa juuri istun tässä upouudet Vagabondit jalassa :D

    VastaaPoista
  7. Ylimmät on kivimmat. Ja noissa vagabondeissa on ihan hullun löysä lesti. Harmi vaan.

    VastaaPoista
  8. haluun noi mustat vagabondit palavasti :-D jotenkin vaan tuntuu uskomattoman tyhmältä ostaa sandaaleita NYT ja etenkin tänään kun kattoo tonne ulos lumisateeseen... mut jos saadaan vielä joskus kuiva asfaltti ja aurinko esiin niin sitten noi on kyllä ekana ostoslistalla.

    VastaaPoista
  9. Vagabondin kolahtaa parhaiten! Hienot on :)

    VastaaPoista
  10. Biancossa löytyy noita korkeitakin aivan samanlaisia.

    VastaaPoista
  11. Vikat on must kivoimmat, niitä oonkin monesti Aleksi 13:lla ihastellut. :)

    VastaaPoista
  12. Nuo Vagabondin sandaalit ottaisin itselleni - ja mieluusti! Mutta tuo 65 euroa tuntuu kuitenkin aika kovalta hinnalta... ainakin tällaiselle opiskelijalle, jolla ei juuri minkäänlaisia tuloja ole. Mutta mutta, jos saan kesäksi töitä, niin eiköhän sitten voi miettiä asiaa uudelleen! ;)

    VastaaPoista
  13. Vagabondin jotkut sandaalit on kyllä ostoslistalla, en vain osaa päättää millään mitkä, tai mitkä parit :) Tietysti jos raha ei olisi este niin tuo acnen musta korkea malli saisi kyllä kodin luotani.

    VastaaPoista
  14. musta nuo pitkävartiset vaaleat on iiihanat!

    VastaaPoista
  15. Noi vagapondit on ihanat, hintansa arvoset! löytyy tuolta omasta kaapista :DD

    VastaaPoista
  16. Ylimmät ruskeat on mun lempparit

    VastaaPoista
  17. Muhun ei oikeen kolahda mitkään noista, mutta jos kolahtaisi vagabondit olisivat kyllä kivoimmat :-) Mutta tosin noi korkeavartiset ovat aika hienot....

    VastaaPoista
  18. Noissa kaikissa on vähän liikaa remmejä makuuni. =)

    VastaaPoista
  19. Noi Vagabondin on iiiihanat!<3 Oikeastaan paljon kivemmat kuin Acnen...Tarvitseekin varmaan käydä kenkäostoksilla kun opparituet kolahtaa tilille... :D

    VastaaPoista
  20. myöhemmin tänään ois suunnitelmissa tilata noi vagabondit mustine. eli ne!

    VastaaPoista
  21. vagabondit on paljon kivemmat :>

    VastaaPoista
  22. Mun mielestä vagabondit on parhaimman näköset! :D

    VastaaPoista
  23. Mulla on noi muastat Vagabondit ja ne on IHANAT :)

    VastaaPoista
  24. Kaikki noi on kivoja, acnet vielä kivempia=) Joko noiden korkeavartisten sukulaisia löytyy Biancon liikkeistä (joihin anonyymi viittasi...)?

    VastaaPoista
  25. Vagabondin brandyversiot on noista ehdottomat suosikit, kliksautin nettikauppansa koriin tänään ja odottelen saapuvaksi ensi viikolla. En malta odottaa x) Sit kun vielä tulisi kevät takaisin niin pääsisi käyttämään :)

    VastaaPoista
  26. Ehdottomasti hienoimmat on nuo Vagabondit ! ♥

    VastaaPoista
  27. Mä ottaisin myös nuo Vagabondit. En ikinä maksaisi sandaaleista yli 200€, vaikka olisivatkin laadukkaat. Nyt sait mut innostumaan noista, joten ehkä harkitsen itsekin noiden alimmaisten sandaalien ostoa :).

    VastaaPoista
  28. Tuo Vagabondien malli on ehkäpä upein noista ylläolevista (:

    VastaaPoista
  29. hei pakko kysyy et mitä opiskelet?:)

    VastaaPoista
  30. Aika söpöjä kaikki, mutta tykkäsin eniten ylimmistä... Kävis molemmissa väreissä! :)

    VastaaPoista
  31. Kävin testailemassa noita Vagabondeja ja olivat ainakin mun kapoiselle jalalle liian löysät... Harmi, sillä nuo konjakinväriset olisin mielelläni ostanut.

    VastaaPoista
  32. anonyymi: Haha, mun mielestä ne ovat taas kaikki upeita! :)

    essi: Mä en ole koittanut, pitäisi varmaan suunnistaa keskustaan kokeilemaan :)

    juppe: En ole vielä lataillut niitä testiasuja tänne, katsotaan jos saan tänään tai huomenna aikaiseksi! Matalat on kyllä todella jees, sellaiset tarvitsisin itsekin!

    aline: Niin on, mut eihän sinnekään voi mennä, ettei ala harmittaa ettei ole varaa kaikkeen ihanaan... :D

    anonyymi: Oi kiitos! Asokselta tulee postikuluja matalimmillaan 4£, mut kannattaa kokeilla oman tilauksen kanssa, koska ne lasketaan tilauksen painon mukaan automaattisesti ennen tilauksen vahvistamista. Eli kokoat ostoskorin, meet check outiin ja eteenpäin - ennen kuin painat confirm, niin siellä näkyy kyllä toimituskulut :)

    riika: Joovai? Huh, mäkin haluan noi :)

    tiiataika: On vai? Mulla on sellainen akuankkajalka, että löysäkin lesti varmaan passaisi mulle... täytyy käydä kokeilemassa :)

    kid: Totta, oon ihan turhautunut näihin supervaihteleviin säihin (ainakin Hgissä)... pelottaa vaan, että nopeammat ehtivät ostaa noi pois, ennen kuin osaan edes ajatella kevätkenkiä... :D

    summerlove: Ne on kyllä makeat! :)

    anonyymi: Ahaa, kiitos vinkistä! Pitänee käydä kurkkaamassa sinne :)

    anette: Mun pitäisi nähdä ne myös livenä, vielä en ole nähnyt... :o

    mei_tene: Totta, mäkin oon aivan vararikossa tällä hetkellä! Tosin lupasin itselleni, et jos saan kesätöitä, ostan heti Acnen Estrada-kengät :>

    runway: Ne on kyllä ihanat, pitää ehkä laittaa omallekin ostoslistalle :)

    patentti: No nuo Vagabondit ovat ainakin mun mielestä ihan parhaat kaikista Vagabondin malleista (jos sitä Acnen Estrada-kopiota ei nyt lasketa ;))!

    piu: Ne on! Mä ottaisin ehkä mustana, kun oon niin rajoittunut :D

    sofi: Eikä, oon kateellinen! :)

    anonyymi: Ne on kyllä upeat, tosin pelkään vähän ruskeita kenkiä, kun tuntuu, etten osaa yhdistää niitä mihinkään :D

    rosa: Miksi? noissa on aivan ihanan paljon remmejä, ne ovat niinkuin päivitetyt versiot normigladiaattoreista. Siksi ne kolahtavat muhun ja kovaa! :)

    ragdoll: Haha, mun mielestä ne on makeita juuri niiden remmien takia :D

    inkku: Hae ihmeessä pois! Mun opintotuet hupenevat asumistuen takaisinmaksuun :(

    anni: Tilasitko? Ne on aivan ihanat!

    erika: Jep! Niissä on kyllä erityisen kivaa vielä se, ettei ole tuota vetoketjua :)

    ruisleipä: on! :)

    winda: Oh, lisää kateellisuutta täällä päässä... ;)

    meri: Hmm, en tiedä, pitänee käydä vilkaisemassa Biancon liikkeessä tai nettisivuilla, en ole vielä käynyt... :)

    johanna: Aaargh, mäkin haluaisin! Miksi ihmeessä olen näin broke just nyt... :o

    iinå: Ne on kyllä, mutta vähän minimaalisesti ehkä häiritsee tuo suljettu kanta (mutta tuolla hintaerolla ei tod haittaa... :D)

    lillam: Osta pois! Mun unelmakengät tälle kesälle on ne Acnen Estradat, joten voisin käyttää sandaalimaisiin kenkiin vissiin sitten 270e, mikäli nyt saan kesätyön, siis :D

    elinaä: Ne on kyllä siistit! :)

    anonyymi: Oikeustiedettä :)

    emma: Mulla on jo nilkkapituiset gladiaattorit, joten olen itse enemmän matalien perään. Ylimmät olisivat unelmat, jos vaan rahat riittäisi... ja mulle mustana! :)

    terhi: Niin joku toinenkin taisi jo todeta, itse en ole testaillut niitä :) Mun leveälle lestille ne varmaan kävisivätkin, joten kerrankin siitä olisi jotain hyötyä eikä aina vaan haittaa :D

    VastaaPoista
  33. Mulla on kyseiset vagabondit vaaleanruskeana. Kävin ne viikko sitten ostamassa ;) Myyjä katsoi vähän ihmeissään. Vagabondeissa viehättää tollanen yksinkertaisuus. Ja ne on hyvät jalassa.
    Noi on sitten todella leveät, mun piti ottaa koko 38, kun normaalisti talsin koon 40 kengissä. Mutta löytyi vihdoin meikäläisen superkapealle jalalle sopivat, sinänsä yllättävää koska mitään säätömahdollisuuksiahan noissa ei ole :D

    VastaaPoista
  34. eiida: Miksi myyjä katsoi ihmeissään!? :D Johan se on kesä kohta :) Mun jalalle tosiaan sopii kaiken maailman leveät lestit, kun oon tällainen akuankkaläpsyjalka :D

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.