torstai 26. maaliskuuta 2009

Я еду в Турку.

En osaa venäjää vieläkään (otsikko on about kaikki mitä osaan ;)), vaikka olen päntännyt sitä hullun lailla pari päivää. Ehkä ongelma tosiaan on siinä, että yritän opiskella koko lukukauden asiat kahdessa päivässä...? Wish me luck! Pänttäilyn vuoksi päivän asut ovat olleet todella pitkästyttäviä tällä viikolla, samantyylisiä kuin tämä, aamunaama-asu. :)

Olen ajastanut jonkun verran postauksia tälle päivälle ja huomiselle, sillä en aio ottaa konetta mukaan Turkuun, se painaa liikaa (ja laukku räjähtää muutenkin, katsokaa kuvat :D). Kannattaa käydä siis tsekkailemassa täällä, vaikka olenkin poissa.

20 kommenttia:

  1. "ja edu v turku", ei "na turku"
    pakko huomauttaa :)

    VastaaPoista
  2. ihana tuo laukku : ) joko siellä voi käyttää balleriinoja vai onko ne vaan rekvisiittaa?

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä tenttiin! Hih, ei näköjään ihan täysin oo unohtunu ruosteiset venäjän taitoni, koska otsikon sentäs ymmärsin takeltelematta. :D haha

    VastaaPoista
  4. Это, действительно, "в Турку", а не "на" :) Желаю тебе счастливово пути!

    VastaaPoista
  5. hee, venäjää! oon pakkomielteinen venäjänopiskelija, hullunkiilto iski silmiin heti kun näin otsikon! :D

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis outfitti tänään. :)

    VastaaPoista
  7. Nyt oon tainnut missata jotain... Mitäs täällä Turkusessa on, kun tännepäin matkustelet? :) Vai liittyykö se jotenkin tohon tenttiin? Nooh, onnea kuitenkin!

    VastaaPoista
  8. Tosi nätti asu! Jotenkin tosi keväinen, ballerinat ja kaikki!

    VastaaPoista
  9. Tsemppiä tenttiin! Opiskelin yläasteella kaksi vuotta venäjää, harmikseni oon unohtanut jo melkeen kaiken. :D

    VastaaPoista
  10. Kiva asu (pitkästä aikaa, sorry), ja nätti kampaus. Keväinen fiilis:)
    Mut ei noissa kengissä kyllä vielä tarkene, valitettavasti. Vai oliskohan Turkuun jo tullut kevät..?

    VastaaPoista
  11. Hieno asu!
    ps. pakko sanoo että se on ja edu v turku :D

    VastaaPoista
  12. valitettavasti turussa on ihan talvi vielä :(

    VastaaPoista
  13. heiii ei tää oo pitkästyttävä söpöpäs :D

    VastaaPoista
  14. Ihana laukku! Mistä olet löytänyt sen? Joku vastaava vaalea, mutta ei kuitenkaan valkoinen olisi itselläkin hakusessa kevääksi.

    VastaaPoista
  15. anonyymi: Haha, just tolla tasolla liikuttiin tentissäkin :D

    aija: Kiitos :) Helsingissä voi sukkisten kanssa, ei voinut Turussa...

    ilonasi: Kiitos, meni kyllä ihan metsiin! :>

    juliet: Kiitos! :)

    анастася: Я знаю... но спасибо!

    heidi: Niin mäkin olen, inhottavaa et sen opettelu on jäänyt vähemmälle nyt :/

    ocean: Kiitos! :>

    milla: Opiskelen Turussa! :D Siksi tuun sinne tenttiin :)

    pinja: Kiitos! Turun sohjosäähän ballerinat oli kyllä vähän hölmö valinta :D

    jenna: Kiitos! (vaikka metsään meni :D)

    peepu: Se on mun viime kesän lemmikki, kiitti :)

    sara: Tarkenee sukkahousujen kanssa Helsingissä, Turussa oli sohjoa tiellä.

    linda sofia: Kiitos!! :)

    summerlove: Haha, täällä on paljon parempia venäjän lukijoita kuin mä :D Kiitos!

    sirkku: Jep, huomasin... :P

    gaalimadu: No kiitos! Ei ihan yhtä outo kun mun normiasut :D

    jaana: Kiitos! Se on ostettu viime kesänä Mytheresasta :)

    VastaaPoista
  16. Oon niin menettänyt sydämeni tolle sun laukulle!

    VastaaPoista
  17. muohaha, mäpäs osaan venäjää kunnolla koska oon syntyny pieterissa >8DD okei anteeks:

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.