torstai 5. helmikuuta 2009

Toista kesää

Haluan tällaiset aurinkolasit, Ray Banin Clubmasterit. Halusin ne jo viime kesänä -joten blogia pitkään lukeneet ovat ehkä kuulleet tästä vauhkoilusta, mutta en sitten tullut hankkineeksi. Wayfarereista en ole enää niin innostunut, mutta nämä Ray Banit ovat nostaneet reiskainnostukseni ihan uudelle tasolle.

Mikäli haluaa recessionista-versiot näistä, voi suunnata vaikka Syster Retroon, sillä nuo kaksi vasemman laidan kuvaa on lainattu heidän sivuiltaan. Ajattelin jo monta päivää sitten kirjoittaa tämän tänne, kun aurinko paistoi ja tajusin, että aurinkolasit eivät olisi helt fel talvellakaan. 

Sanottakoon, että olen ihan rakastunut myös tähän neuleeseen Syster Retrosta. Olen vain niin paljon mallia lyhyempi, että tuo olisi varmaan vähän liian pitkä mulle. About samanlaisia myydään H&M:llä just hopeisina ja hinta on ehkä 35-39e. En nyt aio kuitenkaan sitten tilata, koska taidan tehdä lähipäivinä ehkä Asos-tilauksen ja etsiä tuollaista neuletta joltain kirpputorilta. Toivotaan, että löytyy!

Tässä kuva glitterneulekasasta Zarassa. Mitä pidätte tästä trendistä?

kuvat: sunglasses-shop.uk.co, systerretro.com, optikko.com, googlen kuvahaku

16 kommenttia:

  1. mutta voishan tota retron neuletta vähän lyhentääkkin :-) mä en oo vielä,toistaseks, innostunut glitteristä. ainakaa järettömästi :D

    VastaaPoista
  2. Hei, mullapa on tuollaset clubmasterit (lue äidin vanhat ja mä olen ottanut ne uusio käyttöön) hyvä minä, heh!:)

    VastaaPoista
  3. Glitteristä tulee yhä mieleen ala-aste.

    juliet xxx

    VastaaPoista
  4. Tuo on hassu tuo glitterijuttu. Tuntuu että se on harva se kausi muodissa. Ei siitä kauaa ole kun Henkkis ja muut oli täynnä glitteriä (vai muistelenkohan vaan jotain pikkujoulukautta..).
    Enivei, tuollainen oikein paksu neulosjutska glitteröityä vois olla aika hauska!
    Aurinkolasit taas ei ole mun makuun, näytän toosi juntilta nuo päässä (siis juntimmalta kun kuuluu ;))!

    VastaaPoista
  5. nuo glitterijutut on kyllä kivoja, mulla on semmoinen kultainen glitterneuletakki!

    VastaaPoista
  6. jos se on glitterpoolopaita, ni sit mua pelottaa koska ne oli tosi in joskus yläasteella.. enkä tiedä oliko se niin kovin hyvä juttu :--D neuletakkina vois mennä, mut muuten en innostu!

    VastaaPoista
  7. tommoset lasit kun löytyis budjettiversioina!

    VastaaPoista
  8. mää löysin nuo clubmasterit kirpparilta 10 eurolla =)=) ja siis ihan aidot ray-banit on.

    ja tuo glitteri neule on tosi kiva, mutta mulla tulee aina vaan joulu mieleen niin en ite pystyis ostaa =D paljetit on kyl eri juttu.. =)

    VastaaPoista
  9. HAHHA siistii mul on jotkut isän vanhat tommoset lasit ja katoin sillai yök mut ehk nyt käytänki niit jos on noi hotit.... :---D

    VastaaPoista
  10. Eiiikä, mulla on jääny katkerat muistot noista laseista. On nimittäin olemassa kuva, jossa minä nelivuotiaana taaperona olen pukeutunut farkkutakkiin, kukkatrikoisiin, liian isoihin kenkiin ja moottoripyöräkypärään. Nuo lasit sitten pilkottavat tyylikkäästi yllä olevan visiirin takaa :D

    VastaaPoista
  11. Ihan hirveet noi rillit!!! Vähän jotain seksikkäämpää kehiin!

    VastaaPoista
  12. hyvä muistutus noista plekseistä! iskältä pitäis löytyä laatikoista ehkä about jalkapallojoukkueellisen verran ton mallisia laseja, myös parit kunnon reiskat. toivottavasti löydät omasikin tulevalle keväälle & kesälle. :)

    VastaaPoista
  13. Suurkiitos avusta tietokonevelho;)

    VastaaPoista
  14. lina: Niin kai, mutta mulla ei ole ompelukonetta.. ja vaikka oliskin, niin en tiedä kun olen tällainen poropeukalo :D

    äppelblom: On vai! Olen kateellinen! :)

    juliet: Niin tulee.. mut ehkä nyt olis aika karistaa ne muistot? ;)

    joy: Joo, joku oversize-neule glitteristä olis kyllä todella hieno :) Ei noi oo juntit, kun kantaa ne asenteella! ;)

    essi: Eikä, anna se mulle! :D Glitterjutut on siistejä!

    llaura: Joo ei todellakaan mitään poolopaitaa :D Oversize-neule/takki, muuhun en lähde...

    hanna: tsek tsek systerretro.com tai asos.com!

    anonyymi: Joovai, miks mulla ei ole tuollaista tuuria! :)

    kaba: Hehe, voit kyllä aina lähettää ne mulle ;))

    amy: Ohhoh, rock chic jo pienestä pitäen! Koko sun vaatekerta olis nyt in! :)

    anonyymi: No-no, ne on just hot!

    manna-anna: Ylimääräiset mulle, pliis? ;) Kyllä mä ne löydän...

    ninnis: No problemo, toivottavasti auttoi :)

    VastaaPoista
  15. Hihi, minulla on tuon tyyliset (äidin vanhat) Ray Banit. <3

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.